SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Fatima staat opknappen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r frikandel in de gang aan het gooien? Ouwe fister.
Die heeft net alleen maar frikandellen vast gehad. Is even wennen nuquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fat Vinny heeft weer koude jatten. Hoe zou dat nou komen?
En nog steeds geen Bas Muijs.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat er een gast OMIKRONNED is ofzo
En alle darters zitten nu natuurlijk wel daar terwijl ze normaal terug naar Nederland zouden komen
Dat hoop ik niet want dat zou betekenen dat hij eruit ligt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk komt Raya na kerst een keer (met mondkapje)
Stukje intimidatiequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Hij loopt echt de hele tijd te blaffen.
Dan hoef ik nooit meer te komen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef MC-M het volgende:
https://www.dartshopzaans(...)ncent-van-der-voort/
Leuk voor de kerst allen.
Online zijn we 24/7 openquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef MC-M het volgende:
@#!$%!$@#$#quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
@:Yats lult tegen zichzelf. Dan ben je ver heen. @:coco
Geen hap meer door de keel krijgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef MC-M het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb de maker al een veeg uit de pan airfryer gegegegegegeven.
Is Vitesse weer gematst door de KNVB?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
@:Yats lult tegen zichzelf. Dan ben je ver heen. @:coco
Wellicht een blaasontstekingquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En maar blazen, zit puur tussen zijn oren.
En dan reviews schrijven allenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef MC-M het volgende:
Er zal gewoon weinig beschikbaar zijn omdat iedereen in Engeland zit. Maikol reist normaal laat af maar die zit er al een tijdje nu uit angst voor quarantaineregelsquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Mooi.
Heeft Niels promotie gekregen dit WK ofzo?
Diabetesquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fat Vinny heeft weer koude jatten. Hoe zou dat nou komen?
Dat scheelt. Voor sommige van mijn vrienden gaat die vlieger niet op.quote:
Maikol is altijd wel leuk in zijn nette setje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zal gewoon weinig beschikbaar zijn omdat iedereen in Engeland zit. Maikol reist normaal laat af maar die zit er al een tijdje nu uit angst voor quarantaineregels
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:
Ik ben ook al een tijdje van de bassischool af.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat scheelt. Voor sommige van mijn vrienden gaat die vlieger niet op.
Permanent 3-daagsbaardje sinds ik de ik de baardtrimmer heb ontdekt als alternatief voor scheren.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef MC-M het volgende:
Ik ken een user die zijn onderkant niet scheert. @:Coco ook
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef MC-M het volgende:
Ik ken ook iemand die altijd zijn snorretje liet staan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef MC-M het volgende:
Idemquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Permanent 3-daagsbaardje sinds ik de ik de baardtrimmer heb ontdekt als alternatief voor scheren.
Tijd voor Boom, Van Galen, Muijs, Zjak op z'n vrije dag, Wilders.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zal gewoon weinig beschikbaar zijn omdat iedereen in Engeland zit. Maikol reist normaal laat af maar die zit er al een tijdje nu uit angst voor quarantaineregels
JR-Style-93?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef MC-M het volgende:
Zjak zit er vanavond, Hans.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor Boom, Van Galen, Muijs, Zjak op z'n vrije dag, Wilders.
Ach ja waarom zou je de tuin maaien als er toch nooit iemand doorheen loopt?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:33 schreef MC-M het volgende:
User De_Kraam gaat door voor een handtekeningenkaartje van Fat Vinnie
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja waarom zou je de tuin maaien als er toch nooit iemand doorheen loopt?
quote:
Zit ook wat in, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja waarom zou je de tuin maaien als er toch nooit iemand doorheen loopt?
Lol, praat ik hier tegen mezelf. Wel heel af en toe mijn wangharen kortmaaien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Permanent 3-daagsbaardje sinds ik de ik de baardtrimmer heb ontdekt als alternatief voor scheren.
Ja zou Hunt op de sociale werkplaats willen werken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:35 schreef The_Undertone het volgende:
Hunt kan zo op de IT-dienst van mn werk beginnen
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op Dirty kreeg ik wel mijn eerste stijfje denk ik
Je hart zit op de goede plek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Like gegeven om hem te steunen
Lekker voorover buigen, alles doet hem pijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Poefbank het volgende:
Ruggetje begint al weer pijn te doen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
Charlotte en James als namen op de kraag bij Hunt. Worden die toevallig in de buurt van zijn woonplaats vermist?
Aldiquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu al zo moe van de Staatsloterij. Krijgen we zometeen die winkelwagen van de Plus zeker ook nog
En Aldi troep.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu al zo moe van de Staatsloterij. Krijgen we zometeen die winkelwagen van de Plus zeker ook nog
Ik verlang zo naar de sarpassio reclamequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hunt verdient geen gifje, we moeten zijn bestaan ontkennen. Elke vorm van aandacht voor mensen zoals Hunt is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die beurt van Hunt verdient een gifje
Schimmelkutzalf.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verlang zo naar de sarpassio reclame
Tommie genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verlang zo naar de sarpassio reclame
Eens, Marcel van Rquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hunt verdient geen gifje, we moeten zijn bestaan ontkennen. Elke vorm van aandacht voor mensen zoals Hunt is levensgevaarlijk.
Nooit meer havermout is altijd een verstandige beslissing.quote:
En een dubbele milkshakequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:47 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Alleen nog maar ontbijten met kapsalon
Kruidvat of zo?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat was dit ook alweer voor een reclame?
Highest Out: 40quote:
6 punten dagje genot hopelijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef MC-M het volgende:
Vincan blijkt een uitstekende keuze voor de pick'em.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat was dit ook alweer voor een reclame?
Een foutloze dag vandaag! Wel veel met Vinsaint.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef MC-M het volgende:
Vincan blijkt een uitstekende keuze voor de pick'em.
Ha, goedquote:
hey poepiequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
ALLES DOET MIJ PIJN JAAAAAAAAAA GENOT
Had een land te redden ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey poepie
waar was je nou jongen
Okequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had een land te redden ouwe reus.
Ff z'n vrouwtje aanduwen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey poepie
waar was je nou jongen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke
Volgende keer graag even netjes vooraf afmelden
Zou je dan in principe je eigen kind HOOFD GEVEN?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ff z'n vrouwtje aanduwen.
Indirect z'n dochtertje aanraken.
Veel kenners onder ons.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een foutloze dag vandaag! Wel veel met Vinsaint.
Ik zie niks maat?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
DM checken allen.
Ik ken ook een user die op zwangere vrouwen valt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ff z'n vrouwtje aanduwen.
Indirect z'n dochtertje aanraken.
Zeker zo'n Surinamer genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ken ook een user die op zwangere vrouwen valt.
Heel goed nieuws.quote:
Was een topshow.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kinggod gemist vanmiddag godverdomme.
Weinig aan gemist, eigenlijk was elke set saaiquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kinggod gemist vanmiddag godverdomme.
Oja die moet nog even hequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Was een topshow.
Nieuw gifje.
@:tagliano
Typisch voor tegenstanders van James Wadequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Hoger gemiddelde, hoger finishpercentage en dan met 3-0 verliezen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig aan gemist, eigenlijk was elke set saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |