Ja zou Hunt op de sociale werkplaats willen werken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:35 schreef The_Undertone het volgende:
Hunt kan zo op de IT-dienst van mn werk beginnen
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op Dirty kreeg ik wel mijn eerste stijfje denk ik
Je hart zit op de goede plek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Like gegeven om hem te steunen
Lekker voorover buigen, alles doet hem pijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Poefbank het volgende:
Ruggetje begint al weer pijn te doen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
Charlotte en James als namen op de kraag bij Hunt. Worden die toevallig in de buurt van zijn woonplaats vermist?
Aldiquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu al zo moe van de Staatsloterij. Krijgen we zometeen die winkelwagen van de Plus zeker ook nog
En Aldi troep.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu al zo moe van de Staatsloterij. Krijgen we zometeen die winkelwagen van de Plus zeker ook nog
Ik verlang zo naar de sarpassio reclamequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hunt verdient geen gifje, we moeten zijn bestaan ontkennen. Elke vorm van aandacht voor mensen zoals Hunt is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die beurt van Hunt verdient een gifje
Schimmelkutzalf.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verlang zo naar de sarpassio reclame
Tommie genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verlang zo naar de sarpassio reclame
Eens, Marcel van Rquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hunt verdient geen gifje, we moeten zijn bestaan ontkennen. Elke vorm van aandacht voor mensen zoals Hunt is levensgevaarlijk.
Nooit meer havermout is altijd een verstandige beslissing.quote:
En een dubbele milkshakequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:47 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Alleen nog maar ontbijten met kapsalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |