Allemaal kinderhandjes met bloed eraan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Veel ouders die op een erfenis aan het wachten zijn
Nee, dat is mijn zus.quote:
Vaccinatie is het enige, gek genoeg... Dat is raar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja, vaccinatie bijvoorbeeld
[..]
Waar heb je het over? Ik heb het over het voorschrijven van nep covid medicijn ivermectine
Pcies.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:01 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Krijg lekker de vinkentering met je kutapp
Het kan misschien wel maar tentamens thuis maken is tamelijk gestoord, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:12 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook wel weer opvallend. Ik snap het maatschappelijk belang, maar ik heb een jaar lang elk tentamen thuis gemaakt. Waarom kan dat nu niet?
Voor 100 dollar? Daar kom ik m’n slaapzak niet voor uit hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Met zijn allen naar New York !
Ik heb werkelijk nooit probleem gehad met de apparatuur, wat moet er gebeuren? Internetverbinding weg? Dan gebruik ik die van m’n telefoon wel. Of een andere laptop. Dat lost zich wel op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het kan misschien wel maar tentamens thuis maken is tamelijk gestoord, als je het mij vraagt.
Het is gekut met apparatuur, als het daar ergens in fout gaat wordt je tentamen afgekeurd, terwijl het niet eens jouw schuld is, en als je naar de WC moet zit je vast.![]()
Die grote zalen mag je volgens mij ook enorm je best doen om besmet te raken, laat staan dat het interessant is in een groep met studenten... Eigenlijk is het bij niemand echt interessant, het is heel hard aan een dood paard trekken maar er gebeurt toch echt tamelijk weinig.
Net zo lang totdat we voldoende beschermd zijn. Nou, ik zal m’n arm vast voorbereidenquote:Er moet worden toegewerkt naar een structurele vaccinatiecampagne tegen COVID-19, zodat op zijn minst de kwetsbaarste groepen periodiek een vaccin kunnen krijgen. "Dat moet net zo lang totdat we met zijn allen voldoende beschermd zijn", zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) dinsdag in de Kamer tijdens het coronadebat.
Zeker interessant.quote:
Geen woord over verbeteren van de gezondheid en acceptatie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)l-prikken-nodig.html
[..]
Net zo lang totdat we voldoende beschermd zijn. Nou, ik zal m’n arm vast voorbereideniets zegt me dat ook een zesde booster niet opeens het gouden ei gaat zijn.
Pfizer zou wel blij zijn
Nou heh heh, Hugo komt al bijna in de buurt van wat logische oplossingen:quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Net zo lang totdat we voldoende beschermd zijn. Nou, ik zal m’n arm vast voorbereideniets zegt me dat ook een zesde booster niet opeens het gouden ei gaat zijn.
Pfizer zou wel blij zijn
Wat jij zegt is een veel betere oplossing dan we van hugo gaan horen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou heh heh, Hugo komt al bijna in de buurt van wat logische oplossingen:
- Jaarlijkse coronaprik voor alle 50/60+ers en zwakkeren aan het einde van de jaar. Precies hetzelfde idee als de griepprik
- Structureel meer IC-bedden en geld naar de zorg.
- Meer aandacht voor echt thuisblijven als je ziek bent. Vroeger was het harstikke normaal als het halve kantoor in de winter zijn longen uit zijn lijf zat te hoesten en snotteren in de winter, dat mag wel eens afgelopen zijn.
- veel meer aandacht en geld naar het aanmoedigen van een gezonde levensstijl. Dat betekend dus niet sportscholen sluiten en sport verbieden.
Voor de rest mag hij het lekker uitzoeken met zijn maatregelen en permanent aanpassen van onze samenleving aan corona.
Pfizer heeft ook een prima pilletje om geld aan te verdienen: https://www.theguardian.c(...)ll-why-not-availablequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Pfizer zou wel blij zijn
#prikjelekquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Pfizer zou wel blij zijn
Wat werkt er dan niet aan het vaccin? 68% op de IC ongevaccineerd en 54% op de verpleegafdeling.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:12 schreef ThierryPicking het volgende:
Wel knap dat we al 2443 topics hebben weten te vullen met heldere en niet te verstane uitleg waarom het vaccin niet werkt#GenTerapieGriepBestrijdingsScrabbleWoord
Is hier sprake van een vrije markt dan? Dan ga je uit van twee min of meer gelijkwaardige partijen. Dat is hier niet natuurlijk, Staten moeten wel vaccins afnemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazend hoe een bedrijf dat doet waar het voor is, vaccins maken en leveren, verweten kan worden haar werk te doen en daarvoor betaald te worden. Vraag/noodzaak en aanbod.
Als er nou eens fatsoenlijk zou worden onderbouwd waarom ze ook elke paar maanden gezonde 50 minners vol willen spuiten dan zou ik er helemaal geen problemen mee hebben. Voor de risico groepen snap ik het ook wel, dan is het idd net de griep prik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Geen woord over verbeteren van de gezondheid en acceptatie.
Alleen maar elk mens vaccineren en continue boosteren.
Flikker op Hugo. Ga maar achter het station liggen als je jezelf zo graag wil laten prikken.
Klaar is klaar.
Dat was uiteraard sarcasme. Covid vaccins werken. Het bewijs is echt overduidelijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:49 schreef Newsworld het volgende:
Wat werkt er dan niet aan het vaccin? 68% op de IC ongevaccineerd en 54% op de verpleegafdeling.
Ach ja, er zit nu eenmaal een stigma op geld verdienen aan de gezondheid van anderen en excessen als Shkreli en Purdue, die de facto alleen maar voedingsbodem hebben in een markt als de Amerikaanse, helpen daar natuurlijk bepaald niet aan mee. Uiteindelijk is en blijft het natuurlijk één groot egoïstisch spel, in welke kapitalistische of staatsgestuurde vorm je het ook giet, dat je zoveel mogelijk probeert te kanaliseren naar een vorm die het algemeen nut het beste dient. Zoveel mogelijk, want het ideaalplaatje bestaat simpelweg niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazend hoe een bedrijf dat doet waar het voor is, vaccins maken en leveren verweten kan worden haar werk te doen en daarvoor betaald te worden. Vraag/noodzaak en aanbod.
10.000? Ook dat is wel the next level in Covid management. Maar ergens ook wel inspirerend. Ik ken best wat verhalen van mensen die aangeven dat ze willen prikken maar toch echt niet opgeroepen worden. Gemiste kans?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Iedereen gaat in lockdown
Mvg,
Mark
Ik zeg dan ook nergens dat ik ze het kwalijk neem. Ik doe een observatie. Dat ze vast blij zijn met het nieuws dat hun vaccin prima genoeg werkt om gebruikt te worden, maar niet zó goed dat de bescherming heel lang aanhoudt waardoor boosters nodig zijn. Wat dan weer extra oplevert. Snap prima dat het een bedrijf is dat wil verdienen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazend hoe een bedrijf dat doet waar het voor is, vaccins maken en leveren, verweten kan worden haar werk te doen en daarvoor betaald te worden. Vraag/noodzaak en aanbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |