Spykerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één keer de voorbeschouwing grotendeels gemist daardoor, dat is het
Maar is dat laatste nodig? Het was dit jaar wel extreem (ook vanuit Red Bull), maar een beetje onderlinge frictie/irritatie onder de topteams lijkt me niet verkeerdquote:Op woensdag 22 december 2021 17:22 schreef Dauthi het volgende:
Ik denk dat in Silverstone de eerste zeer grote barsten in die relatie zijn gekomen en na de reeks Brazilië tot na Abu Dhabi, dat de relatie nooit meer echt hersteld kan worden.
Toto heeft zich zo laten kennen.
https://www.motorsport.co(...)ays-f1-boss/6955205/
2 posts boven jequote:Op woensdag 22 december 2021 18:30 schreef Nia het volgende:
This is the blockbuster 2021 season as you have never seen it before. We've got Lewis Hamilton breakdancing, Sebastian Vettel trying to win a million jelly beans and so much more. Enjoy!
Ik denk dat de eerste barstjes ontstaan zijn toen Niki Lauda overleed.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:22 schreef Dauthi het volgende:
Ik denk dat in Silverstone de eerste zeer grote barsten in die relatie zijn gekomen en na de reeks Brazilië tot na Abu Dhabi, dat de relatie nooit meer echt hersteld kan worden.
Toto heeft zich zo laten kennen.
https://www.motorsport.co(...)ays-f1-boss/6955205/
Ik vind Horner wel structureel gematigder dan Der Toto.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is dat laatste nodig? Het was dit jaar wel extreem (ook vanuit Red Bull), maar een beetje onderlinge frictie/irritatie onder de topteams lijkt me niet verkeerd
Wat Horner doet valt onder "gezonde rivaliteit". Beetje stoken, beetje kutten, niks mis mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik vind Horner wel structureel gematigder dan Der Toto.
Limburger he, ons dialect lijkt ontzettend veel op Duits. Niet dat ik daar trots op ben.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Perox het volgende:
Aardig interview - Max spreekt een lekker bekkie Duits zeg.![]()
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)er-monteurs/6957583/
Het leven van het personeel in de Formule 1 is er de afgelopen jaren niet gemakkelijker op geworden. Een monteur vertelt openhartig hoe onder meer de uitdijende kalender en de loodzware triple-headers hem en zijn collega's tot het uiterste drijven.
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af.
Dat is geprobeerd en is gefaald.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides.
Maar ja, wanneer ga je een balans over waarin het geen Formule 1 meer is.
Dan ga je toch lekker bij de lokale automonteur werkenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)er-monteurs/6957583/
Het leven van het personeel in de Formule 1 is er de afgelopen jaren niet gemakkelijker op geworden. Een monteur vertelt openhartig hoe onder meer de uitdijende kalender en de loodzware triple-headers hem en zijn collega's tot het uiterste drijven.
Dat lost het toch niet op manquote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides.
Maar ja, wanneer ga je een balans over waarin het geen Formule 1 meer is.
Je verlicht het werk van de monteurs er mee. Je kunt ook meer ontwikkelstops invoeren.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat lost het toch niet op man
Probleem: te groot seizoen, jouw oplossing: we veranderen de regels
Uhhhh
Liberty Media moet ook etenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat lost het toch niet op man
Probleem: te groot seizoen, jouw oplossing: we veranderen de regels
Uhhhh
Moet wel zeggen dat ik het hier eigenlijk toch een klein beetje mee eens benquote:Op donderdag 23 december 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af.
Triple headers snap ik ook wel dat dat ruk is voor iedereen die er bij betrokken is. Ik zie liever wat meer double headers.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het hier eigenlijk toch een klein beetje mee eens ben
Met een triple header en twee weken later een dubbel header die laatste weken had ik niet echt het idee dat een GP nog heel bijzonder aanvoelde
Maar het is nu eenmaal de strategie
dat denk ik ook maar dan zit je weer met je budgetquote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liberty Media moet ook eten
Oplossing zou zijn rouleren van medewerkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |