Lapo bedoel je.quote:
Die stond in het vorige topicquote:
Jajaquote:Op zondag 19 december 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet direct, maar in 12 tot 14 jaar neem ik aan dat een generatie die nu al te gen de 90 aan loopt plaats gaat maken om mijn kindjes fatsoenlijk middelbaar onderwijs te laten genieten en een onderkomen kan genieten in een van de buiten paleizen die dan vrijkomen
Gefeliciteerd, je hebt de fipo!quote:
Daily maily babequote:
zaterdag eerst uitbrakken na avondje bij een maat, oftewel teveel alcoholquote:
Morge schoonheid.quote:
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?quote:
MrsLquote:Op maandag 20 december 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen skatties!
Allemaal goed geslapen? Klaar voor de nieuwe week?
Oh ik weet dat niet..quote:Op maandag 20 december 2021 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen.
[..]
TT he. Wie met wie?
ik wel met mannenquote:Op maandag 20 december 2021 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen.
[..]
TT he. Wie met wie?
* greysbones vraagt zich af , gaat het weer een beetje meneer Droge?ehh Solidquote:Op maandag 20 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In dat geval.
* SolidasRock geeft een trap in haar kruis en roept keihard: SUSHI!
Uitstekend. Zit gaar voor me uit te staren en diep na te denken hoe ik diverse kames van laminaat ga voorzien en waar de spullen die er nu staan heen moeten zonder dat ik last van heb. Puzzelpuzzelpuzzel....quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones vraagt zich af , gaat het weer een beetje meneer Droge?ehh Solid
Kan je niet wat in de slaapkamer zetten, bijv de tv meubel/tv stoelen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uitstekend. Zit gaar voor me uit te staren en diep na te denken hoe ik diverse kames van laminaat ga voorzien en waar de spullen die er nu staan heen moeten zonder dat ik last van heb. Puzzelpuzzelpuzzel....
kamer voor kamerquote:Op maandag 20 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uitstekend. Zit gaar voor me uit te staren en diep na te denken hoe ik diverse kames van laminaat ga voorzien en waar de spullen die er nu staan heen moeten zonder dat ik last van heb. Puzzelpuzzelpuzzel....
Het betreft alle kamers behalve woonkamer. Maar ik zit te dubben over de meest effectieve manier van verhuizen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je niet wat in de slaapkamer zetten, bijv de tv meubel/tv stoelen?
En de grote spullen naar 1 kant schuiven, tot de helft laminaat leggen, daar dan de spullen op zetten?
* greysbones geeft @SolidasRock een schop onder zijn kontquote:Op maandag 20 december 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het betreft alle kamers behalve woonkamer. Maar ik zit te dubben over de meest effectieve manier van verhuizen.
Daarnaast is mijn PAX kast (of een enkele deur ervan) te groot om te verhuizen naar een andere kamer, ik dacht zelf ook aan om hem aan de ene kant van de kamer te houden tot ik ver genoeg ben en dan hem te verplaatsen naar de overkant om de kamer af te maken.
Mijn makker komt me pas helpen om half 7, zou mooi zijn als ik zelf al 1 en ander voor mekaar heb.
Maar voor nu staar ik gewoon voor me uit en geniet ik van mijn koffie.
Nog een keertje aubquote:Op maandag 20 december 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Solidasrock een schop onder zijn kont
Idd maar ja hier kijk ik al 11 jaar naar uit, om overal laminaat te leggen. Scheelt zoveel met stofzuigen. Woonkamer is momenteel de enige met laminaat. Alle andere vinyl en slaapkamer stof vloerbekleding (mijn ex vond dat een goed idee)quote:Op maandag 20 december 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja lastig als er al meubels staan en vooral grote kasten etc..
ik heb gelukkig nergens vloerbedekkingquote:Op maandag 20 december 2021 10:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd maar ja hier kijk ik al 11 jaar naar uit, om overal laminaat te leggen. Scheelt zoveel met stofzuigen. Woonkamer is momenteel de enige met laminaat. Alle andere vinyl en slaapkamer stof vloerbekleding (mijn ex vond dat een goed idee)
235(h)x300(b)quote:Op maandag 20 december 2021 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe groot is die kast eigenlijk dan tot aan t plafond?
Als dit een koophuis was geweest had ik het sowieso anders gedaan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gelukkig nergens vloerbedekking
we hebben overal houtenvloeren
en in de keuken en gang leisteen
Die verplaats je ook niet zo 123 denk ikquote:
kijken of je de kast op een kleed kunt zetten zodat je hem makkelijk kunt schuiven op laminaatquote:
Komt goed, deur voor deur en dan de halve kast en dan de andere helft, moet sowieso met zijn 2en en dat kan pas na half 7.quote:Op maandag 20 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken of je de kast op een kleed kunt zetten zodat je hem makkelijk kunt schuiven op laminaat
Ik ga niet vechten met Grees?quote:Op maandag 20 december 2021 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow het is dus jij vs greys? SBE zag dit al aankomen?
quote:Op maandag 20 december 2021 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga niet vechten met Grees?![]()
Help haar alleen even een handje zodat aan de slag gaat.. of wil je soms dat wij gaan vechten?
Dat is toch gewoon even schop onder de kont, die smiley is er niet dus tjaquote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]<--------
En ja 2 vechtende vrouwen
Vechtend in een modderbad.quote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]<--------
En ja 2 vechtende vrouwen
Deze heb ik wel.quote:Op maandag 20 december 2021 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon even schop onder de kont, die smiley is er niet dus tja
quote:Op maandag 20 december 2021 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vechtend in een modderbad.
[..]
Deze heb ik wel. [ afbeelding ]
Jij hebt een bril nodig.quote:Op maandag 20 december 2021 11:35 schreef greysbones het volgende:
ik zie dat we vrijwilligers hebben
SBE en Solid in een modderbad
quote:Op maandag 20 december 2021 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat ouwe meuk te mergen met nieuwe meuk om te kijken of het misschien nu wel werkt
quote:Op maandag 20 december 2021 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat ouwe meuk te mergen met nieuwe meuk om te kijken of het misschien nu wel werkt
Middag knijn.quote:
Overleef je je maandag een beetje Super Eendje?quote:
Totnu toe lukt het aardig.quote:Op maandag 20 december 2021 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overleef je je maandag een beetje Super Eendje?
Goedzo!quote:Op maandag 20 december 2021 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totnu toe lukt het aardig.
Jaaaquote:Op maandag 20 december 2021 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hooo wacht heb ik die gemist?
Geeft niksquote:Op maandag 20 december 2021 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
excuus ik zie hem staan![]()
2 dagen geleden
Hahahah neequote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
is dat een verkapte hint?
alsof je hem net verstuurd heb?
oh oke!quote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahahah neeik dacht waar gaat het mis
Je krijgt er ok zoveelquote:Op maandag 20 december 2021 16:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh oke!
ja ik weet ook niet. misschien perongeluk weggeklikt tussen de likes door ofzo
Oehhhh spann0nd!!quote:Op maandag 20 december 2021 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog maar 14 duizend en je hebt mij ingehaald!
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2021 16:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja lekker he, beetje jaloers wel
Tussen al die van mijquote:Op maandag 20 december 2021 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hooo wacht heb ik die gemist?
zeg damequote:Op maandag 20 december 2021 16:59 schreef maily het volgende:
[..]
Greet! Tijd voor een ander fruitje ... moet wel fris zijn
quote:Op maandag 20 december 2021 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dame
we blijven niet wisselen he
🍑
Heb het net opquote:Op maandag 20 december 2021 17:11 schreef greysbones het volgende:
eten aan het koken
dus even opletten
lekker manquote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ja doei -7 daar heb ik geen zin in
quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 17:18 schreef greysbones het volgende:
Laat er maar een bak sneeuw vallen
Deze manquote:Op maandag 20 december 2021 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Dat koude heldere weer, ik houd daar van. Beter dan grijs en motregen als gisteren
ja lekker zonnetje erbijquote:Op maandag 20 december 2021 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Dat koude heldere weer, ik houd daar van. Beter dan grijs en motregen als gisteren
Ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 20 december 2021 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso is alles beter dan grijzig motregen weer!quote:Op maandag 20 december 2021 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Vooral in de lente, als t niet te warm is of té veel windquote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan grijzig motregen weer!
Niks beter dan lekker fietsen in een fris weertje met een lekker zonnetje erbij![]()
Als ik wind mee heb mag het voor mijn part best hard waaienquote:Op maandag 20 december 2021 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral in de lente, als t niet te warm is of té veel wind
Haha, dan wel ja hoef je niet trappen of bijna nietquote:Op maandag 20 december 2021 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik wind mee heb mag het voor mijn part best hard waaien
Dat moet je dan wel weer op de terugweg.quote:Op maandag 20 december 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dan wel ja hoef je niet trappen of bijna niet
Ieder nadeel hept zijn voordeelquote:Op maandag 20 december 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dan wel ja hoef je niet trappen of bijna niet
Tenzij de wind gedraaid isquote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel weer op de terugweg.
True!quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder nadeel hept zijn voordeel
Dat scheelt wel weer jaquote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh ik ben dood! Nou ja, hoef ik in ieder geval geen belastingen meer te betalen he!"
quote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh ik ben dood! Nou ja, hoef ik in ieder geval geen belastingen meer te betalen he!"
Maar iig betaald hij helemaal nergens meer voorquote:
Iedereen is aan het bijkomen van al het gefeest van afgelopen weekend denk ikquote:
Waren er feestjes dan? Heb ik die weer gemist verdikkemequote:Op maandag 20 december 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is aan het bijkomen van al het gefeest van afgelopen weekend denk ik
Zal t komen door dat t december is?quote:
Lekker hoor, wat doe je er allemaal opquote:
Ham, paprika, ansjovis, olijven, ui, oude kaas, mozzarella.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat doe je er allemaal op
Roep Schakel maar niet
Ja en omdat er geen "q" in de maand is, denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal t komen door dat t december is?
Klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ham, paprika, ansjovis, olijven, ui, oude kaas, mozzarella.
@:Schakeltopia
Huh?!quote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en omdat er geen "q" in de maand is, denk ik.
@hemarookworst #sterrenpozzadeluxequote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ham, paprika, ansjovis, olijven, ui, oude kaas, mozzarella.
@:Schakeltopia
Je kunt altijd @Haags of @hemarookworst per DM vragen of je op hun gastenlijsten magquote:Op maandag 20 december 2021 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waren er feestjes dan? Heb ik die weer gemist verdikkeme
Nee durf niet in de kelder..quote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd @:haags of @:hemarookworst per DM vragen of je op hun gastenlijsten mag
Hema houdt zijn feestjes altijd dure cafés en restaurant, geheel op kosten van de staat natuurlijkquote:
Toen ik net buiten was wel alquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
vriest het bij jullie ook al zo lekker?
Jep!quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
-3 geeft ie aan, dat wordt lekker ver onder de dekens liggenquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
Ah heeft die goed gefikst danquote:Op maandag 20 december 2021 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema houdt zijn feestjes altijd dure cafés en restaurant, geheel op kosten van de staat natuurlijk
Nou, dat is niet altijd hearlikquote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hearliklekker tegen elkaar aankruipen
quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat is niet altijd hearlik
quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahah heb het al goed !
[..]
Denk niet dat mn zus daar blij mee is
Ik ben er al.quote:Op maandag 20 december 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is aan het bijkomen van al het gefeest van afgelopen weekend denk ik
oke toppertjequote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahah heb het al goed !
[..]
Denk niet dat mn zus daar blij mee is
Nou, als muis junkfood heeft gegeten gaat ze altijd ruftenquote:
kunnen ook lekker warm zijnquote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, als muis junkfood heeft gegeten gaat ze altijd ruften
Nu kan het feest pas echt beginnenquote:
Ik heb die kerstbadeend besteld.quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan het feest pas echt beginnen
gewoon d'r billen motorboaten johquote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, als muis junkfood heeft gegeten gaat ze altijd ruften
quote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon d'r billen motorboaten joh
Precies, deze onterechte onzin heeft al veel te lang geduurd.quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
FREE @:FRESHFRUIT [ afbeelding ]
Ik weet niet wat erger is dat jij het weet of dat ik het nog niet wist.quote:
ach SBE je wordt een dagje ouderquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat jij het weet of dat ik het nog niet wist.
Ga je het nu in de praktijk brengen?quote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat jij het weet of dat ik het nog niet wist.
Eensquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, deze onterechte onzin heeft al veel te lang geduurd.
Dat we @FreshFruit missen ....quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
even
Ik mis WIJ MISSEN @:FreshFruit
Ik denk niet dat mijn parkiet dat fijn vindt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je het nu in de praktijk brengen?
Bij een echte vrouwmens hequote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn parkiet dat fijn vindt.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon d'r billen motorboaten joh
Greysbabequote:
Is het nou nog niet gelukt met je avatar?quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan de andere helft van mn chocoletter gevuld met slagroom
Voel een drukquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het nou nog niet gelukt met je avatar?
oh dat word smullenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan de andere helft van mn chocoletter gevuld met slagroom
Jawel. Beetje moe maar verder wel.prima. beter dan gisteren in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |