Vooral in de lente, als t niet te warm is of té veel windquote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan grijzig motregen weer!
Niks beter dan lekker fietsen in een fris weertje met een lekker zonnetje erbij![]()
Als ik wind mee heb mag het voor mijn part best hard waaienquote:Op maandag 20 december 2021 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral in de lente, als t niet te warm is of té veel wind
Haha, dan wel ja hoef je niet trappen of bijna nietquote:Op maandag 20 december 2021 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik wind mee heb mag het voor mijn part best hard waaien
Dat moet je dan wel weer op de terugweg.quote:Op maandag 20 december 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dan wel ja hoef je niet trappen of bijna niet
Ieder nadeel hept zijn voordeelquote:Op maandag 20 december 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dan wel ja hoef je niet trappen of bijna niet
Tenzij de wind gedraaid isquote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel weer op de terugweg.
True!quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder nadeel hept zijn voordeel
Dat scheelt wel weer jaquote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh ik ben dood! Nou ja, hoef ik in ieder geval geen belastingen meer te betalen he!"
quote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh ik ben dood! Nou ja, hoef ik in ieder geval geen belastingen meer te betalen he!"
Maar iig betaald hij helemaal nergens meer voorquote:
Iedereen is aan het bijkomen van al het gefeest van afgelopen weekend denk ikquote:
Waren er feestjes dan? Heb ik die weer gemist verdikkemequote:Op maandag 20 december 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is aan het bijkomen van al het gefeest van afgelopen weekend denk ik
Lekker hoor, wat doe je er allemaal opquote:
Ham, paprika, ansjovis, olijven, ui, oude kaas, mozzarella.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat doe je er allemaal op
Roep Schakel maar niet
Ja en omdat er geen "q" in de maand is, denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal t komen door dat t december is?
Klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ham, paprika, ansjovis, olijven, ui, oude kaas, mozzarella.
@:Schakeltopia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |