Huh?!quote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en omdat er geen "q" in de maand is, denk ik.
@hemarookworst #sterrenpozzadeluxequote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ham, paprika, ansjovis, olijven, ui, oude kaas, mozzarella.
@:Schakeltopia
Je kunt altijd @Haags of @hemarookworst per DM vragen of je op hun gastenlijsten magquote:Op maandag 20 december 2021 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waren er feestjes dan? Heb ik die weer gemist verdikkeme
Nee durf niet in de kelder..quote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd @:haags of @:hemarookworst per DM vragen of je op hun gastenlijsten mag
Hema houdt zijn feestjes altijd dure cafés en restaurant, geheel op kosten van de staat natuurlijkquote:
Toen ik net buiten was wel alquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
vriest het bij jullie ook al zo lekker?
Jep!quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
-3 geeft ie aan, dat wordt lekker ver onder de dekens liggenquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
hearlikquote:
Ah heeft die goed gefikst danquote:Op maandag 20 december 2021 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema houdt zijn feestjes altijd dure cafés en restaurant, geheel op kosten van de staat natuurlijk
Nou, dat is niet altijd hearlikquote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hearliklekker tegen elkaar aankruipen
kun je hem niet veranderen?quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat is niet altijd hearlik
quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahah heb het al goed !
[..]
Denk niet dat mn zus daar blij mee is
Ik ben er al.quote:Op maandag 20 december 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is aan het bijkomen van al het gefeest van afgelopen weekend denk ik
oke toppertjequote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahah heb het al goed !
[..]
Denk niet dat mn zus daar blij mee is
Nou, als muis junkfood heeft gegeten gaat ze altijd ruftenquote:
kunnen ook lekker warm zijnquote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, als muis junkfood heeft gegeten gaat ze altijd ruften
Nu kan het feest pas echt beginnenquote:
Ik heb die kerstbadeend besteld.quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan het feest pas echt beginnen
gewoon d'r billen motorboaten johquote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, als muis junkfood heeft gegeten gaat ze altijd ruften
quote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon d'r billen motorboaten joh
Precies, deze onterechte onzin heeft al veel te lang geduurd.quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
FREE @:FRESHFRUIT [ afbeelding ]
Ik weet niet wat erger is dat jij het weet of dat ik het nog niet wist.quote:
ach SBE je wordt een dagje ouderquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat jij het weet of dat ik het nog niet wist.
Ga je het nu in de praktijk brengen?quote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat jij het weet of dat ik het nog niet wist.
Eensquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, deze onterechte onzin heeft al veel te lang geduurd.
Dat we @FreshFruit missen ....quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
even
Ik mis WIJ MISSEN @:FreshFruit
Ik denk niet dat mijn parkiet dat fijn vindt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je het nu in de praktijk brengen?
Bij een echte vrouwmens hequote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn parkiet dat fijn vindt.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon d'r billen motorboaten joh
Greysbabequote:
Is het nou nog niet gelukt met je avatar?quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan de andere helft van mn chocoletter gevuld met slagroom
Voel een drukquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het nou nog niet gelukt met je avatar?
oh dat word smullenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan de andere helft van mn chocoletter gevuld met slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |