Lapo bedoel je.quote:
Die stond in het vorige topicquote:
Jajaquote:Op zondag 19 december 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet direct, maar in 12 tot 14 jaar neem ik aan dat een generatie die nu al te gen de 90 aan loopt plaats gaat maken om mijn kindjes fatsoenlijk middelbaar onderwijs te laten genieten en een onderkomen kan genieten in een van de buiten paleizen die dan vrijkomen
Gefeliciteerd, je hebt de fipo!quote:
Daily maily babequote:
zaterdag eerst uitbrakken na avondje bij een maat, oftewel teveel alcoholquote:
Morge schoonheid.quote:
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?quote:
MrsLquote:Op maandag 20 december 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen skatties!
Allemaal goed geslapen? Klaar voor de nieuwe week?
Oh ik weet dat niet..quote:Op maandag 20 december 2021 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen.
[..]
TT he. Wie met wie?
ik wel met mannenquote:Op maandag 20 december 2021 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen.
[..]
TT he. Wie met wie?
* greysbones vraagt zich af , gaat het weer een beetje meneer Droge?ehh Solidquote:Op maandag 20 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In dat geval.
* SolidasRock geeft een trap in haar kruis en roept keihard: SUSHI!
Uitstekend. Zit gaar voor me uit te staren en diep na te denken hoe ik diverse kames van laminaat ga voorzien en waar de spullen die er nu staan heen moeten zonder dat ik last van heb. Puzzelpuzzelpuzzel....quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones vraagt zich af , gaat het weer een beetje meneer Droge?ehh Solid
Kan je niet wat in de slaapkamer zetten, bijv de tv meubel/tv stoelen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uitstekend. Zit gaar voor me uit te staren en diep na te denken hoe ik diverse kames van laminaat ga voorzien en waar de spullen die er nu staan heen moeten zonder dat ik last van heb. Puzzelpuzzelpuzzel....
kamer voor kamerquote:Op maandag 20 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uitstekend. Zit gaar voor me uit te staren en diep na te denken hoe ik diverse kames van laminaat ga voorzien en waar de spullen die er nu staan heen moeten zonder dat ik last van heb. Puzzelpuzzelpuzzel....
Het betreft alle kamers behalve woonkamer. Maar ik zit te dubben over de meest effectieve manier van verhuizen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je niet wat in de slaapkamer zetten, bijv de tv meubel/tv stoelen?
En de grote spullen naar 1 kant schuiven, tot de helft laminaat leggen, daar dan de spullen op zetten?
* greysbones geeft @SolidasRock een schop onder zijn kontquote:Op maandag 20 december 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het betreft alle kamers behalve woonkamer. Maar ik zit te dubben over de meest effectieve manier van verhuizen.
Daarnaast is mijn PAX kast (of een enkele deur ervan) te groot om te verhuizen naar een andere kamer, ik dacht zelf ook aan om hem aan de ene kant van de kamer te houden tot ik ver genoeg ben en dan hem te verplaatsen naar de overkant om de kamer af te maken.
Mijn makker komt me pas helpen om half 7, zou mooi zijn als ik zelf al 1 en ander voor mekaar heb.
Maar voor nu staar ik gewoon voor me uit en geniet ik van mijn koffie.
Nog een keertje aubquote:Op maandag 20 december 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Solidasrock een schop onder zijn kont
Idd maar ja hier kijk ik al 11 jaar naar uit, om overal laminaat te leggen. Scheelt zoveel met stofzuigen. Woonkamer is momenteel de enige met laminaat. Alle andere vinyl en slaapkamer stof vloerbekleding (mijn ex vond dat een goed idee)quote:Op maandag 20 december 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja lastig als er al meubels staan en vooral grote kasten etc..
ik heb gelukkig nergens vloerbedekkingquote:Op maandag 20 december 2021 10:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd maar ja hier kijk ik al 11 jaar naar uit, om overal laminaat te leggen. Scheelt zoveel met stofzuigen. Woonkamer is momenteel de enige met laminaat. Alle andere vinyl en slaapkamer stof vloerbekleding (mijn ex vond dat een goed idee)
235(h)x300(b)quote:Op maandag 20 december 2021 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe groot is die kast eigenlijk dan tot aan t plafond?
Als dit een koophuis was geweest had ik het sowieso anders gedaan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gelukkig nergens vloerbedekking
we hebben overal houtenvloeren
en in de keuken en gang leisteen
Die verplaats je ook niet zo 123 denk ikquote:
kijken of je de kast op een kleed kunt zetten zodat je hem makkelijk kunt schuiven op laminaatquote:
Komt goed, deur voor deur en dan de halve kast en dan de andere helft, moet sowieso met zijn 2en en dat kan pas na half 7.quote:Op maandag 20 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken of je de kast op een kleed kunt zetten zodat je hem makkelijk kunt schuiven op laminaat
Ik ga niet vechten met Grees?quote:Op maandag 20 december 2021 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow het is dus jij vs greys? SBE zag dit al aankomen?
quote:Op maandag 20 december 2021 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga niet vechten met Grees?![]()
Help haar alleen even een handje zodat aan de slag gaat.. of wil je soms dat wij gaan vechten?
Dat is toch gewoon even schop onder de kont, die smiley is er niet dus tjaquote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]<--------
En ja 2 vechtende vrouwen
Vechtend in een modderbad.quote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]<--------
En ja 2 vechtende vrouwen
Deze heb ik wel.quote:Op maandag 20 december 2021 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon even schop onder de kont, die smiley is er niet dus tja
quote:Op maandag 20 december 2021 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vechtend in een modderbad.
[..]
Deze heb ik wel. [ afbeelding ]
Jij hebt een bril nodig.quote:Op maandag 20 december 2021 11:35 schreef greysbones het volgende:
ik zie dat we vrijwilligers hebben
SBE en Solid in een modderbad
quote:Op maandag 20 december 2021 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat ouwe meuk te mergen met nieuwe meuk om te kijken of het misschien nu wel werkt
quote:Op maandag 20 december 2021 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat ouwe meuk te mergen met nieuwe meuk om te kijken of het misschien nu wel werkt
Middag knijn.quote:
Overleef je je maandag een beetje Super Eendje?quote:
Totnu toe lukt het aardig.quote:Op maandag 20 december 2021 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overleef je je maandag een beetje Super Eendje?
Goedzo!quote:Op maandag 20 december 2021 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totnu toe lukt het aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |