Chauffeur weet het beter dan dat corrupte zooitje in het OMT.quote:Op maandag 20 december 2021 09:45 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja laten we de chauffeurs in Nederland voortaan een stem geven in het volksgezondheidbeleid
dat dusquote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gisteren nog gepost daar, de naïviteit is vooral hoog.
ik denk dat deze user geen Chauffeur nodig denkt te hebben om in een ziekenhuis te geraken mocht het ooit nodig zijnquote:Op maandag 20 december 2021 10:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Chauffeur weet het beter dan dat corrupte zooitje in het OMT.
ROFL, veelvuldig hier idd discussies gehad met Isdatzo en... Hoe heet die gast nou die verbannen is naar COR.quote:Op maandag 20 december 2021 09:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat zegt die extreemrechtse BNW wappie daar nu? Seizoensinvloeden?!
Ik heb de afgelopen 20 maanden begrepen dat zoiets fake news heet.
Als als als.quote:Op maandag 20 december 2021 09:49 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Uiteraard ga je uit van de slechtere scenario's om je tijdig te kunnen voorbereiden. Zo lang je te weinig weet ga je geen risico lopen. Als omikron ook maar een beetje besmettelijker is en even zo ziekmakend als Delta dan kunnen we de militaire hospitaals weer van stal halen.
Wat een onzin. Ik zeg alleen dat menselijk gedrag ten grondslag ligt aan die seizoenseffecten, en niet de meteorologische omstandigheden.quote:Op maandag 20 december 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:
Isdatzo heeft nog niet uitgesproken dat seizoenseffecten aanwezig zijn.
Ginds gebruiken ze hun QR ipv hun IQ ...quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gisteren nog gepost daar, de naïviteit is vooral hoog.
huh?quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
Ik zie alleen het woord “twitter” staan in je posts.
Mensen die er niet zijn kun je er niet bijtoveren.quote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah jaaa
dat hebben ze natuurlijk al die tijd ook al gedaan in de zorg
opgeschaald
meer personeel geregeld
Had het nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 20 december 2021 11:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bugje van Fok! of firefox, ook wel eens last van
je hebt hopelijk wel door dat je voor het ene scenario zegt dat er moet ingegrepen worden op de aannamesquote:Op maandag 20 december 2021 11:21 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Mensen die er niet zijn kun je er niet bijtoveren.
Meer mensen erbij toveren is een ingreep die je niet kan doen. Hoe wil je dat doen? Mensen verplichten om dat werk te gaan doen? Of mag ik aannemen dat jij zelf intussen al in de opleiding IC verpleegkunde zit?quote:Op maandag 20 december 2021 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt hopelijk wel door dat je voor het ene scenario zegt dat er moet ingegrepen worden op de aannames
en als het om het zorg gaat kan dat niet?
Dit is consistent. Namelijk: ben je niet gevaccineerd dan helpt elke shot. Ben je al wel gevaccineerd helpt ook elke shot.quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Haha, als je straks overstag gaat, moet je dan alles inhalen?
Okequote:Op maandag 20 december 2021 10:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Chauffeur weet het beter dan dat corrupte zooitje in het OMT.
Kinderen laten gooien met dartpijltjes is beter voor dit land.
Misschien is dit nieuws voor je, maar beter dan 'als' hebben we niet. Niemand. Ofja wellicht wat virusontwerpers in een lab in Wuhan daargelaten.quote:Op maandag 20 december 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als als als.
Guess what. Onze zorg werkt zo, al 80 jaar.
Er wordt tegenwoordig met van alles getovertquote:Op maandag 20 december 2021 11:41 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Meer mensen erbij toveren is een ingreep die je niet kan doen. Hoe wil je dat doen? Mensen verplichten om dat werk te gaan doen? Of mag ik aannemen dat jij zelf intussen al in de opleiding IC verpleegkunde zit?
gelukkig laat jij alles bepalen door een docentquote:
Vandaar ook de leegloop. Je kan beter cliniclown worden dan de verpleging ingaan.quote:Op maandag 20 december 2021 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig met van alles getovert
Er is 0,0 moeite gedaan om de zorg op te schalen
De onvrede in de zorg is groot en hoog
Er is niks aan gedaan om daar iets aan te veranderen
quote:Op maandag 20 december 2021 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vandaar ook de leegloop. Je kan beter cliniclown worden dan de verpleging ingaan.
Oke, heb je daar wat bronnen bij?quote:Op maandag 20 december 2021 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig met van alles getovert
Er is 0,0 moeite gedaan om de zorg op te schalen
De onvrede in de zorg is groot en hoog
Er is niks aan gedaan om daar iets aan te veranderen
Een docent met jarenlange bestuurservaring. En dan bedoel ik niet het stuur van een autoquote:Op maandag 20 december 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig laat jij alles bepalen door een docent
Bedankt, Hans!quote:Op maandag 20 december 2021 11:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit is consistent. Namelijk: ben je niet gevaccineerd dan helpt elke shot. Ben je al wel gevaccineerd helpt ook elke shot.
Jij een idee? Ben je na twee injecties voorlopig klaar, of moet je alsnog een booster hebben om per 15 januari te kunnen reizen?quote:
Goeie vraag, want wat ik begreep zijn nu de ouderen aan de beurt..quote:Op maandag 20 december 2021 12:24 schreef _I het volgende:
[..]
Jij een idee? Ben je na twee injecties voorlopig klaar, of moet je alsnog een booster hebben om per 15 januari te kunnen reizen?
Daar heb je een puntquote:Op maandag 20 december 2021 12:23 schreef _I het volgende:
[..]
We zijn allemaal slechts in gesprek met onszelf.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 20 december 2021 12:23 schreef _I het volgende:
[..]
We zijn allemaal slechts in gesprek met onszelf.
Na 9 maanden verloopt je vaccinatie en moet je boosteren.quote:Op maandag 20 december 2021 12:24 schreef _I het volgende:
[..]
Jij een idee? Ben je na twee injecties voorlopig klaar, of moet je alsnog een booster hebben om per 15 januari te kunnen reizen?
Als je ze je niet langer als volledig gevaccineerd zien met twee vaccinaties, lijkt het erg op dat als je nu nog moet beginnen dus drie prikken moet halen om bijvoorbeeld naar de US te reizen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie vraag, want wat ik begreep zijn nu de ouderen aan de beurt..
En de vraag is krijg je dan je booster op tijd.
Thanks!quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
[..]
Na 9 maanden verloopt je vaccinatie en moet je boosteren.
ligt er aan waar je naar toe wilt denk ikquote:Op maandag 20 december 2021 12:24 schreef _I het volgende:
[..]
.. Lekker aan het slapen? Dat hebben we al 80 jaar niet. Nu laten we ons door irrationele angsten leiden.quote:Op maandag 20 december 2021 11:44 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Misschien is dit nieuws voor je, maar beter dan 'als' hebben we niet. Niemand. Ofja wellicht wat virusontwerpers in een lab in Wuhan daargelaten.
Vervolgens...quote:Op maandag 20 december 2021 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niets om en ik ontken tevens niets.
I rest my case...quote:Er is ook helemaal niets gaande in Hongarije wat te vergelijken valt met de huidige situatie in sommige landen omtrent Covid. .
Ja nu nog wel. Ga er wel vanuit dat alles gelijk getrokken gaat worden. Of alles. Maar binnen de EU, alle gelijkgezinde landen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er aan waar je naar toe wilt denk ik
Het probleem met de EU is, dat landen onderling het maar niet eens kunnen wordenquote:Op maandag 20 december 2021 12:58 schreef _I het volgende:
[..]
Ja nu nog wel. Ga er wel vanuit dat alles gelijk getrokken gaat worden. Of alles. Maar binnen de EU, alle gelijkgezinde landen.
Zzzzzzzz......quote:Op maandag 20 december 2021 11:41 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Meer mensen erbij toveren is een ingreep die je niet kan doen. Hoe wil je dat doen? Mensen verplichten om dat werk te gaan doen? Of mag ik aannemen dat jij zelf intussen al in de opleiding IC verpleegkunde zit?
Winterslaap.... Zzz...quote:Op maandag 20 december 2021 12:13 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Oke, heb je daar wat bronnen bij?
En tijdens zijn winterslaap droomt hij van een wereld waar water droog is en bananen recht.. Zzz....quote:Op maandag 20 december 2021 12:14 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Een docent met jarenlange bestuurservaring. En dan bedoel ik niet het stuur van een auto
komop Ludoquote:Op maandag 20 december 2021 13:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
En tijdens zijn winterslaap droomt hij van een wereld waar water droog is en bananen recht.. Zzz....
Volgens mij kom je zelfs binnen met alleen testen maar kzie wel. Mijn lijf ruimt de gifspuit wel op. Zoals het ook een kater verwerkt.quote:Op maandag 20 december 2021 12:45 schreef _I het volgende:
[..]
Als je ze je niet langer als volledig gevaccineerd zien met twee vaccinaties, lijkt het erg op dat als je nu nog moet beginnen dus drie prikken moet halen om bijvoorbeeld naar de US te reizen.
Logischer lijkt mij dat twee prikken nu weer 6 maanden geldig zijn, maar zie het zo snel niet terug.
Fred Teeven is tegenwoordig ook bestuurder.quote:Op maandag 20 december 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
komop Ludo
hij heeft echt jarenlange bestuurervaring
zie je dat dan niet
he er stond net Ivoquote:Op maandag 20 december 2021 13:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fred Teeven is tegenwoordig ook bestuurder.
Ondemocratisch gedrocht is het.quote:Op maandag 20 december 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem met de EU is, dat landen onderling het maar niet eens kunnen worden
Zo is het. Mind over matter!quote:Op maandag 20 december 2021 13:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij kom je zelfs binnen met alleen testen maar kzie wel. Mijn lijf ruimt de gifspuit wel op. Zoals het ook een kater verwerkt.
een Nexit zou fijn zijnquote:
ik las dat Frankrijk de 1G in wil voerenquote:Op maandag 20 december 2021 13:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij kom je zelfs binnen met alleen testen maar kzie wel. Mijn lijf ruimt de gifspuit wel op. Zoals het ook een kater verwerkt.
Ssst.quote:
Met niemand behalve een volksraadpleging en die heeft D66 natuurlijk de nek om gedraaid.quote:Op maandag 20 december 2021 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
een Nexit zou fijn zijn
maar dat zit er met Kaag niet in
ja die kwam even niet zo lekker uitquote:Op maandag 20 december 2021 13:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met niemand behalve een volksraadpleging en die heeft D66 natuurlijk de nek om gedraaid.
Macaroni is ook een extremist net als trudeau en die wijffies in nieuw Zeeland en Australië.quote:Op maandag 20 december 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las dat Frankrijk de 1G in wil voeren
Das stimmtquote:Op maandag 20 december 2021 13:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Macaroni is ook een extremist net als trudeau en die wijffies in nieuw Zeeland en Australië.
Hoe moet je dat dan zien?quote:Op maandag 20 december 2021 13:08 schreef _I het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)eren-niet-meer-zien/
1 op de 7 heeft ruzie met familie/vrienden over covid.
Gezellig zo met de kerst.
Ik heb er verder geen bal verstand van maar is het niet zo dat dit ook weer per land verschillend is?quote:Op maandag 20 december 2021 12:45 schreef _I het volgende:
[..]
Als je ze je niet langer als volledig gevaccineerd zien met twee vaccinaties, lijkt het erg op dat als je nu nog moet beginnen dus drie prikken moet halen om bijvoorbeeld naar de US te reizen.
Logischer lijkt mij dat twee prikken nu weer 6 maanden geldig zijn, maar zie het zo snel niet terug.
quote:Op maandag 20 december 2021 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bal verstand van maar is het niet zo dat dit ook weer per land verschillend is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:
Ik vraag me ook af hoeveel onverwachte vriendschappen zijn gebloeid door deze situatie. Aardsvijanden die allebei wappie bleken te zijn bijvoorbeeld, en nu samen hand in hand demonstreren. Daar moeten ze nou eens over schrijvenquote:Op maandag 20 december 2021 13:08 schreef _I het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)eren-niet-meer-zien/
1 op de 7 heeft ruzie met familie/vrienden over covid.
Gezellig zo met de kerst.
Graag. Er zitten echt wel goeie mensen bij dat FvD, maar van Thierry gaan m'n haren toch vaak overeind staan, ook al zegt ie soms best goede dingen. Ik ben blij met de steun, begrijp me niet verkeerd, maar hij presenteert zich zo graag als een soort leider van de anti-coronamaatregelen beweging en op een bepaald punt doet zoiets meer schade dan goed. Talloze mensen die ook tegen zijn, maar niets met hem, of de FvD hebben hou je zo op afstand.quote:
Dat is ook waar. Evengoed treurig dat mensen hierdoor zelfs familieleden verbannen en jarenlange vrienden bij de deur zetten. Het leed zou al half geleden zijn als mensen hiermee op zouden houden en elkaar gewoon de hand reiken met of zonder spuit, dan komen we er samen wel uit. Dat je van elkaar ziek wordt is complete onzin.quote:Op maandag 20 december 2021 13:58 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel onverwachte vriendschappen zijn gebloeid door deze situatie. Aardsvijanden die allebei wappie bleken te zijn bijvoorbeeld, en nu samen hand in hand demonstreren. Daar moeten ze nou eens over schrijven
quote:
quote:
Wappies gonna wapquote:Op maandag 20 december 2021 13:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
En tijdens zijn winterslaap droomt hij van een wereld waar water droog is en bananen recht.. Zzz....
Zien we in april wel..quote:
Twee miljoen per dag dankzij omikron. Europa staat aan de rand van een humanitaire crisisquote:Britse experts schetsen doembeeld: tot mogelijk 2 miljoen besmettingen en 6.000 doden per dag tegen jaareinde door omikron
Dagelijks tot 6.000 coronadoden en 2 miljoen nieuwe besmettingen in Engeland. Dat voorspellen Britse experts. Ze pleiten ervoor meteen drastisch in te grijpen met een lockdown. De reden is inmiddels gekend: de gevreesde omikronvariant. Die is nu al dominant in Engeland met 60 procent van alle gevallen. Ook in Duitsland luiden ze de alarmbel. “Er komt geen golf maar een muur op ons af”, tweette een datajournalist van Zeit Online.
https://www.hln.be/buiten(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
Jammer dat Ludo zo geradicaliseerd is. Een halfjaar geleden kon je er, ondanks verschillen in inzicht, nog een gesprek mee voeren.quote:
Dat heeft vrij weinig te maken met ontkennen. Om iets te ontkennen moet er ook een kwestie zijn die je zou kunnen ontkennen en dat is dus niet het geval zoals aangegeven. Er is in Hongarije niets gaande dat te vergelijken valt met de huidige situatie in sommige landen omtrent Covid.quote:Op maandag 20 december 2021 12:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervolgens...
[..]
I rest my case...
Degene die de kwestie ontkent vindt natuurlijk dat er niets valt te ontkennen.quote:Op maandag 20 december 2021 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig te maken met ontkennen. Om iets te ontkennen moet er ook een kwestie zijn die je zou kunnen ontkennen en dat is dus niet het geval zoals aangegeven. Er is in Hongarije niets gaande dat te vergelijken valt met de huidige situatie in sommige landen omtrent Covid.
Voorspeld.quote:Op maandag 20 december 2021 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Twee miljoen per dag dankzij omikron. Europa staat aan de rand van een humanitaire crisis
De vaccins gaan hun tol eisen bedoel je.quote:Op maandag 20 december 2021 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Twee miljoen per dag dankzij omikron. Europa staat aan de rand van een humanitaire crisis
Dat is waar.quote:Op maandag 20 december 2021 14:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voorspeld.
Dus kan ook anders uitpakken.
Hoe gaan vaccinaties die maanden geleden gezet zijn mensen nu ineens (dood)ziek maken?quote:Op maandag 20 december 2021 14:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
De vaccins gaan hun tol eisen bedoel je.
Het was al eventjes bekend dat er een variant zou kunnen aanwaaien en deze de schuld zou kunnen krijgen van het bloedbad dat mogelijk aanstaande is.
Táádáá…. Puik stukje voorwerk met deze berichten en lockdowns etc om alle vingertjes richting omicron te wijzen.
Moet jij niet in de rij staan ? Lekker boosteren jongûhquote:Op maandag 20 december 2021 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe gaan vaccinaties die maanden geleden gezet zijn mensen nu ineens (dood)ziek maken?
Gut, wat een ontzettend sterke reactie van ons favoriete worstje.quote:Op maandag 20 december 2021 14:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Moet jij niet in de rij staan ? Lekker boosteren jongûh
Maar waarom denk je dat mensen er bang voor zouden zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlanders massaal naar Antwerpen: 'Shoppen en naar de kapper'
Als men echt zo bang voor deze killermutatie zou zijn bleef het volk vrijwillig thuis. Raar gedoe daar zogenaamd gezellig in de kroeg met een vodje om
Blij zijn met een reactie. Dat domme oogklepgezwets verdient het eigenlijk niet.quote:Op maandag 20 december 2021 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gut, wat een ontzettend sterke reactie van ons favoriete worstje.
Dat is natuurlijk ook niet zo. Dat komt door klimaatverandering, PPSD en sneeuwschuiven.quote:Op maandag 20 december 2021 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe gaan vaccinaties die maanden geleden gezet zijn mensen nu ineens (dood)ziek maken?
Op een enkeling na maakt niemand zich daadwerkelijk druk, volgzaam - dat wel, maar niet daadwerkelijk zelf onder de indruk van een virusje.quote:Op maandag 20 december 2021 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlanders massaal naar Antwerpen: 'Shoppen en naar de kapper'
Als men echt zo bang voor deze killermutatie zou zijn bleef het volk vrijwillig thuis. Raar gedoe daar zogenaamd gezellig in de kroeg met een vodje om
Vind je het normaal dat je zo op een eenvoudige vraag reageert?quote:Op maandag 20 december 2021 14:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
Blij zijn met een reactie. Dat domme oogklepgezwets verdient het eigenlijk niet.
Precies, een kleine groep poept bijna in zijn broek voor het virus maar het gros is inderdaad volgzaam en willen eigenlijk gewoon door met hun leven vandaar dat men zich laat vaccineren. Politici maken daar schaamteloos misbruik van.quote:Op maandag 20 december 2021 15:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Op een enkeling na maakt niemand zich daadwerkelijk druk, volgzaam - dat wel, maar niet daadwerkelijk zelf onder de indruk van een virusje.
Ja, medische diensten blijven open en niet-medische diensten zoals kappers en schoonheidssalons moeten dicht.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
je weet dat die voorspellingen nooit uitkomen?quote:Op maandag 20 december 2021 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De paniek is er niet minder omquote:Op maandag 20 december 2021 15:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je weet dat die voorspellingen nooit uitkomen?
Allemaal blond natuurlijk.quote:
Vind jouw opmerkingen vaak erg typerend voor iemand die denkt zijn eigen schaapjes op het droge te hebben. Laat de rest dan maar verzuipen.quote:Op maandag 20 december 2021 16:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal blond natuurlijk.
Snap wel waarom sommige landen op verplichting over gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |