Chauffeur weet het beter dan dat corrupte zooitje in het OMT.quote:Op maandag 20 december 2021 09:45 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja laten we de chauffeurs in Nederland voortaan een stem geven in het volksgezondheidbeleid
dat dusquote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gisteren nog gepost daar, de naïviteit is vooral hoog.
ik denk dat deze user geen Chauffeur nodig denkt te hebben om in een ziekenhuis te geraken mocht het ooit nodig zijnquote:Op maandag 20 december 2021 10:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Chauffeur weet het beter dan dat corrupte zooitje in het OMT.
ROFL, veelvuldig hier idd discussies gehad met Isdatzo en... Hoe heet die gast nou die verbannen is naar COR.quote:Op maandag 20 december 2021 09:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat zegt die extreemrechtse BNW wappie daar nu? Seizoensinvloeden?!
Ik heb de afgelopen 20 maanden begrepen dat zoiets fake news heet.
Als als als.quote:Op maandag 20 december 2021 09:49 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Uiteraard ga je uit van de slechtere scenario's om je tijdig te kunnen voorbereiden. Zo lang je te weinig weet ga je geen risico lopen. Als omikron ook maar een beetje besmettelijker is en even zo ziekmakend als Delta dan kunnen we de militaire hospitaals weer van stal halen.
Wat een onzin. Ik zeg alleen dat menselijk gedrag ten grondslag ligt aan die seizoenseffecten, en niet de meteorologische omstandigheden.quote:Op maandag 20 december 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:
Isdatzo heeft nog niet uitgesproken dat seizoenseffecten aanwezig zijn.
Ginds gebruiken ze hun QR ipv hun IQ ...quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gisteren nog gepost daar, de naïviteit is vooral hoog.
huh?quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
Ik zie alleen het woord “twitter” staan in je posts.
Mensen die er niet zijn kun je er niet bijtoveren.quote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah jaaa
dat hebben ze natuurlijk al die tijd ook al gedaan in de zorg
opgeschaald
meer personeel geregeld
Had het nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 20 december 2021 11:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bugje van Fok! of firefox, ook wel eens last van
je hebt hopelijk wel door dat je voor het ene scenario zegt dat er moet ingegrepen worden op de aannamesquote:Op maandag 20 december 2021 11:21 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Mensen die er niet zijn kun je er niet bijtoveren.
Meer mensen erbij toveren is een ingreep die je niet kan doen. Hoe wil je dat doen? Mensen verplichten om dat werk te gaan doen? Of mag ik aannemen dat jij zelf intussen al in de opleiding IC verpleegkunde zit?quote:Op maandag 20 december 2021 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt hopelijk wel door dat je voor het ene scenario zegt dat er moet ingegrepen worden op de aannames
en als het om het zorg gaat kan dat niet?
Dit is consistent. Namelijk: ben je niet gevaccineerd dan helpt elke shot. Ben je al wel gevaccineerd helpt ook elke shot.quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Haha, als je straks overstag gaat, moet je dan alles inhalen?
Okequote:Op maandag 20 december 2021 10:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Chauffeur weet het beter dan dat corrupte zooitje in het OMT.
Kinderen laten gooien met dartpijltjes is beter voor dit land.
Misschien is dit nieuws voor je, maar beter dan 'als' hebben we niet. Niemand. Ofja wellicht wat virusontwerpers in een lab in Wuhan daargelaten.quote:Op maandag 20 december 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als als als.
Guess what. Onze zorg werkt zo, al 80 jaar.
Er wordt tegenwoordig met van alles getovertquote:Op maandag 20 december 2021 11:41 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Meer mensen erbij toveren is een ingreep die je niet kan doen. Hoe wil je dat doen? Mensen verplichten om dat werk te gaan doen? Of mag ik aannemen dat jij zelf intussen al in de opleiding IC verpleegkunde zit?
gelukkig laat jij alles bepalen door een docentquote:
Vandaar ook de leegloop. Je kan beter cliniclown worden dan de verpleging ingaan.quote:Op maandag 20 december 2021 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig met van alles getovert
Er is 0,0 moeite gedaan om de zorg op te schalen
De onvrede in de zorg is groot en hoog
Er is niks aan gedaan om daar iets aan te veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |