Ik wil de pret niet bederven, maar het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan, maar dan wordt het wel gemiddeld duurder voor iedereenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef derLudolf het volgende:
Vijf man, maximaal rendement uit het NRW ticket
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:24 schreef BLS het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan, maar dan wordt het wel gemiddeld duurder voor iedereen
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik wel durfquote:Op maandag 24 januari 2022 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als er iemand mee wil die dit uitje inancieel niet kan dragen, zou ik graag bij deze aanbieden om die kosten op te nemen voor deze persoon. Degene die de kaartjes dan aanschaft kan me een tikkie sturen en zal ik in een PM voorzien van m'n telefoonnummer.
En iedereen veel plezier!
Don't know if serious.....quote:Op maandag 24 januari 2022 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik wel durf![]()
Kan je niet zelf meekomen?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als er iemand mee wil die dit uitje inancieel niet kan dragen, zou ik graag bij deze aanbieden om die kosten op te nemen voor deze persoon. Degene die de kaartjes dan aanschaft kan me een tikkie sturen en zal ik in een PM voorzien van m'n telefoonnummer.
En iedereen veel plezier!
Ik vermoed dat diverse spoorwegbedrijven ietwat moeite zouden hebben met het meeslepen van een grote zuurstoftank. Daarnaast, mocht die tank niet effectief zijn en een aanval breekt door, dan wil ik alleen zitten in een donkere kamer.quote:
Aha. Jammer. Ik was hiervan niet op de hoogte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vermoed dat diverse spoorwegbedrijven ietwat moeite zouden hebben met het meeslepen van een grote zuurstoftank. Daarnaast, mocht die tank niet effectief zijn en een aanval breekt door, dan wil ik alleen zitten in een donkere kamer.
hoe staat het hiermee?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef derLudolf het volgende:
Vijf man, maximaal rendement uit het NRW ticket
PSM, Dennis, Bitlord, Treinhoer, BLS, Goverman en ondergetekende.quote:
Ah joh tuurlijk wel. Ik ga ook mee horen we netquote:Op maandag 24 januari 2022 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan je wel testen hoor. Als je niet genoeg treinkennis hebt tyfen we je op De Eschmarke door een bustreinhokjequote:Op maandag 24 januari 2022 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doesliefquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
We gaan je wel testen hoor. Als je niet genoeg treinkennis hebt tyfen we je op De Eschmarke door een bustreinhokje
Ja sorry, ik mag de reizigers niet aanraken dus moet ik het op een ander afreagerenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh tuurlijk wel. Ik ga ook mee horen we net
Nee, ik ben veel te mensenschuw geworden. Ik heb er vandaag over nagedacht, maar ik pas toch maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
We gaan je wel testen hoor. Als je niet genoeg treinkennis hebt tyfen we je op De Eschmarke door een bustreinhokje
Ja die aankomsttijd in Arnhem heeft mijn voorkeur ook wel ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:43 schreef dennistd het volgende:
c) bij aankomst om 20:14 in Arnhem is het terugreizen naar Twente kloten vanwege de uursdienst vanaf Zutphen, ik zit dan zowel in Arnhem als in Zutphen (bijna) een half uur te wachten. Om 19:13 heb ik wel aansluiting in Zutphen. Vandaar mijn voorkeur om in elk geval die te hebben. Heen kun je dan via Warburg doen als een uur in een Bomz je te kort is, dan zit je er 1,5 uur in
Oh jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben veel te mensenschuw geworden. Ik heb er vandaag over nagedacht, maar ik pas toch maar.
Ja nee, sorry. Treinreizen an sich vind ik heerlijk, maar groepsvorming benauwt mij enorm. Ik zou jullie maar tot last zijn en mezelf een hoop stress en hoofdpijn bezorgen.quote:
Ja dan moet je t niet doen hequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja nee, sorry. Treinreizen an sich vind ik heerlijk, maar groepsvorming benauwt mij enorm. Ik zou jullie maar tot last zijn en mezelf een hoop stress en hoofdpijn bezorgen.
Oh lekker danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de reizigers: hou er rekening mee dat de 20e februari Zutphen er uit ligt, er bussen rijden tussen Emmen en Nieuw-Amsterdam en dat er op zondagochtend rond Utrecht enkele werkzaamheden zijn
Afgelopen kerstquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer is het voor het laatst geweest dat we niet ergens last van hadden?
Kan ik Enschede wel bereiken vanuit Utrecht of moet ik in de abri van De Eschmarke slapen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de reizigers: hou er rekening mee dat de 20e februari Zutphen er uit ligt, er bussen rijden tussen Emmen en Nieuw-Amsterdam en dat er op zondagochtend rond Utrecht enkele werkzaamheden zijn
Dat moet wel lukken. Werkzaamheden zijn richting Woerden en Geldermalsenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Kan ik Enschede wel bereiken vanuit Utrecht of moet ik in de abri van De Eschmarke slapen?
Tot na Nieuwjaar toch?quote:
De olieblikslaven maken hele reeksen over elk ventieldopje dus wij kunnen ditquote:
Net nou alles weer open gaat doet NS niet meer meequote:NS laat vanaf 7 februari minder
treinen rijden omdat veel medewerkers
thuiszitten met corona of vanwege de
coronaregels in quarantaine moeten.Van
alle treinen zal nog 85 procent rijden.
Op trajecten waar NS zes treinen per
uur laat rijden,worden dat er vier,waar
er vier rijden,worden het er twee.De
komende dagen kunnen incidenteel
treinen uitvallen wegens gebrek aan
conducteurs,machinisten en monteurs.
Sinds 20 december laat NS al minder
treinen rijden in de spits en de avond
en nacht.Het bedrijf vervoert momenteel
iets meer dan 40 procent van het
NS wil gewoon geld besparen een trein die niet rijdt kost ook geen geld.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net nou alles weer open gaat doet NS niet meer mee
HC's hebben ook veel meer contact met mensen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef Salatrel het volgende:
Verzuim is idd stuk hoger dan pre Corona maar ik heb zelf het idee dat het onder de hc’s nog wat hoger is dan onder machinisten. Het aantal sms bommen voor diensten die nog gesteld moeten worden valt vies tegen.
Echt welquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
NS wil gewoon geld besparen een trein die niet rijdt kost ook geen geld.
Lol, jawel?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
NS wil gewoon geld besparen een trein die niet rijdt kost ook geen geld.
Zonde, ik ga ook niet mee om andere redenenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:05 schreef DJMO het volgende:
Nee, ik ben veel te mensenschuw geworden. Ik heb er vandaag over nagedacht, maar ik pas toch maar.
Hebben ze bij Haarlem wel gedaan als ze moesten driehoeken vanwege werkzaamheden aan de motorbakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zou in theorie met een DDZ ook kunnen. Alleen de motorwagen de benen laten strekken.
het is een apart gezicht. voor het menselijk brein is een treinstel 1 compleet geheel. het zijn gewoon losse wagons waarvan er eentje een motorwagen is. bij de virm zelfde laken een pak, bij de VIRM4 zijn de voorste en achterste soortvan motorwagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze bij Haarlem wel gedaan als ze moesten driehoeken vanwege werkzaamheden aan de motorbak
Zo zag het er ook uit bij het ongeluk bij Cellequote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zou in theorie met een DDZ ook kunnen. Alleen de motorwagen de benen laten strekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |