Zonde, ik ga ook niet mee om andere redenenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:05 schreef DJMO het volgende:
Nee, ik ben veel te mensenschuw geworden. Ik heb er vandaag over nagedacht, maar ik pas toch maar.
Hebben ze bij Haarlem wel gedaan als ze moesten driehoeken vanwege werkzaamheden aan de motorbakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zou in theorie met een DDZ ook kunnen. Alleen de motorwagen de benen laten strekken.
het is een apart gezicht. voor het menselijk brein is een treinstel 1 compleet geheel. het zijn gewoon losse wagons waarvan er eentje een motorwagen is. bij de virm zelfde laken een pak, bij de VIRM4 zijn de voorste en achterste soortvan motorwagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze bij Haarlem wel gedaan als ze moesten driehoeken vanwege werkzaamheden aan de motorbak
Zo zag het er ook uit bij het ongeluk bij Cellequote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zou in theorie met een DDZ ook kunnen. Alleen de motorwagen de benen laten strekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |