huh, ik dacht een vrijdag… Ik check nog ff een keerquote:
6 maart is te laat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:50 schreef Goverman het volgende:
[..]
huh, ik dacht een vrijdag… Ik check nog ff een keer
Ik zou kunnen op: 6 februari, 20 februari, 6 maart. Ik heb de mogelijkheid om om 9:30 in Enschede te zijn. Wel vroeg, maar het kan
Dat is een voorsein en kan geen rood tonen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:28 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben niet helemaal op de hoogte van hoofdspoorseinen maar dit sein bij station Amstel valt me telkens op. Het blijft geel terwijl het achterliggende blok duidelijk bezet is. Weet iemand wat de functie hiervan is?
[ afbeelding ]
Ik wil de pret niet bederven, maar het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan, maar dan wordt het wel gemiddeld duurder voor iedereenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef derLudolf het volgende:
Vijf man, maximaal rendement uit het NRW ticket
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:24 schreef BLS het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan, maar dan wordt het wel gemiddeld duurder voor iedereen
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik wel durfquote:Op maandag 24 januari 2022 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als er iemand mee wil die dit uitje inancieel niet kan dragen, zou ik graag bij deze aanbieden om die kosten op te nemen voor deze persoon. Degene die de kaartjes dan aanschaft kan me een tikkie sturen en zal ik in een PM voorzien van m'n telefoonnummer.
En iedereen veel plezier!
Don't know if serious.....quote:Op maandag 24 januari 2022 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik wel durf![]()
Kan je niet zelf meekomen?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als er iemand mee wil die dit uitje inancieel niet kan dragen, zou ik graag bij deze aanbieden om die kosten op te nemen voor deze persoon. Degene die de kaartjes dan aanschaft kan me een tikkie sturen en zal ik in een PM voorzien van m'n telefoonnummer.
En iedereen veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |