De olieblikslaven maken hele reeksen over elk ventieldopje dus wij kunnen ditquote:
Net nou alles weer open gaat doet NS niet meer meequote:NS laat vanaf 7 februari minder
treinen rijden omdat veel medewerkers
thuiszitten met corona of vanwege de
coronaregels in quarantaine moeten.Van
alle treinen zal nog 85 procent rijden.
Op trajecten waar NS zes treinen per
uur laat rijden,worden dat er vier,waar
er vier rijden,worden het er twee.De
komende dagen kunnen incidenteel
treinen uitvallen wegens gebrek aan
conducteurs,machinisten en monteurs.
Sinds 20 december laat NS al minder
treinen rijden in de spits en de avond
en nacht.Het bedrijf vervoert momenteel
iets meer dan 40 procent van het
NS wil gewoon geld besparen een trein die niet rijdt kost ook geen geld.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net nou alles weer open gaat doet NS niet meer mee
HC's hebben ook veel meer contact met mensen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef Salatrel het volgende:
Verzuim is idd stuk hoger dan pre Corona maar ik heb zelf het idee dat het onder de hc’s nog wat hoger is dan onder machinisten. Het aantal sms bommen voor diensten die nog gesteld moeten worden valt vies tegen.
Echt welquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
NS wil gewoon geld besparen een trein die niet rijdt kost ook geen geld.
Lol, jawel?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
NS wil gewoon geld besparen een trein die niet rijdt kost ook geen geld.
Zonde, ik ga ook niet mee om andere redenenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:05 schreef DJMO het volgende:
Nee, ik ben veel te mensenschuw geworden. Ik heb er vandaag over nagedacht, maar ik pas toch maar.
Hebben ze bij Haarlem wel gedaan als ze moesten driehoeken vanwege werkzaamheden aan de motorbakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zou in theorie met een DDZ ook kunnen. Alleen de motorwagen de benen laten strekken.
het is een apart gezicht. voor het menselijk brein is een treinstel 1 compleet geheel. het zijn gewoon losse wagons waarvan er eentje een motorwagen is. bij de virm zelfde laken een pak, bij de VIRM4 zijn de voorste en achterste soortvan motorwagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze bij Haarlem wel gedaan als ze moesten driehoeken vanwege werkzaamheden aan de motorbak
Zo zag het er ook uit bij het ongeluk bij Cellequote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zou in theorie met een DDZ ook kunnen. Alleen de motorwagen de benen laten strekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |