Ohquote:
Lieve NailQueen, je kan heel veel hopen en verwachten maar dit is wel een hele bizarre wens.quote:Op zondag 19 december 2021 18:33 schreef NailQueen het volgende:
Laten ze deze tempo inhouden in Turijn.
Lief wat hij over Ayana zeiquote:
Ze doet zo nu en dan nog een pogingquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen, vond het maar niks hoor.
Tot volgend jaar![]()
Vind ik haar wel het type voorquote:Op zondag 19 december 2021 18:37 schreef Perrin het volgende:
Deze zien we nog wel bij het Grote Songfestival terug.
Wel een geruststellende gedachte dat ik niet op Netta lijk.quote:Op zondag 19 december 2021 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Bij Expeditie Robinson/The Masked Singer forum begin ik op Netta te lijken dus daarom zeg ik: Nederland komt niet in de top 10.
Tot volgend jaar, het was wel leuk om samen te kijkenquote:Op zondag 19 december 2021 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen, vond het maar niks hoor.
Tot volgend jaar![]()
Dat we niet eens aan jou hebben gedachtquote:Op zondag 19 december 2021 18:38 schreef Nexum het volgende:
JAAAAAAAAAAA ARMENIE WINT WEER MIJN FAVO ESC LAND WOEHOE
Maakt het uit?quote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Kreator het volgende:
Ik zag per ongeluk de laatste drie minuten.
Armenië, ligt dat niet ergens in Azië?
Kinderachtigquote:Op zondag 19 december 2021 18:50 schreef Lianaatje_xx het volgende:
De commentatoren van Azerbeidzjan lulden door Armenië heen en vanaf het moment dat bekend werd dat Armenië won beëindigen ze de show en gingen ze voetbal uitzenden
Armenië gaf helemaal geen commentaar op Azerbeidzjan zelfs niet bij postcard.
Jordanie 1978 taferelen dit.quote:Op zondag 19 december 2021 18:50 schreef Lianaatje_xx het volgende:
De commentatoren van Azerbeidzjan lulden door Armenië heen en vanaf het moment dat bekend werd dat Armenië won beëindigen ze de show en gingen ze voetbal uitzenden
Wauw, dat is zo onverwachtsquote:Op zondag 19 december 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Portugal was trouwens 3de in de televoting.
Het is al middernacht in Kazachstan, dus dit was de gulden middenweg denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dit zal wel op een kindertijd zijn, 19u ofzoMaar heb het nu compleet gemist
Was het een leuke show? Terechte winnaar?
De show was goed. Wij hadden toch liever Oekraïne, Italië of Noord-Macedonië als winnaar gezien (als ik de lijstjes zo bekijk). Maar Armenië is zeker niet slecht. Dat Polen zo hoog staat begrijpen we niet zo veel van.quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dit zal wel op een kindertijd zijn, 19u ofzoMaar heb het nu compleet gemist
Houdt het dan nooit eens op joh, jezusquote:Op zondag 19 december 2021 18:50 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Leuke show inderdaadquote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Meke het volgende:
Kreaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |