.quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort. Dit zodat het Wereld Natuur Fonds de regenwouden van Zuid-Amerika kan beschermen en herstellen. Gebieden die als een groen schild voor de aarde dienen en klimaatverandering tegengaan.
NPO 1 Extra is overigens de Zender van de Maand bij KPN, te vinden op kanaal 42!quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
Gevalletje "you had one job"?quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom staat er onderin de stream "FRAN" i.p.v. "FRANK".
Haha, fixed!quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef Tourniquet het volgende:
@ToT -->> URBquote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef Tourniquet het volgende:
Sander mag het ook best wat warmer krijgen...quote:
De muziek is niet altijd even goed.quote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sander mag het ook best wat warmer krijgen...
Oh vreselijk, Thijs Boontjes. Best leuk als side kick naast Sander, maar zijn muziek... Niet te doen
Wat zei hij nou tegen dat jongetje dan, dat Frank er zo om moest lachen? Iets lomps?quote:
Jongetje was niet te verstaan en Sander kon er niks mee, dus sloot af met iets van "mooi verhaal, bedankt". Het was niet lullig bedoeld, maar hij wilde vooral door, omdat hij maar door bleef brullen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat zei hij nou tegen dat jongetje dan, dat Frank er zo om moest lachen? Iets lomps?
Ik verstond het niet, en dat jongetje verstond ik ook slecht
quote:Op zondag 19 december 2021 18:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jongetje was niet te verstaan en Sander kon er niks mee, dus sloot af met iets van "mooi verhaal, bedankt". Het was niet lullig bedoeld, maar hij wilde vooral door, omdat hij maar door bleef brullen.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:29 schreef Poppejans het volgende:
Mijn 12jarige zingt dit mee
Jullie begrijpen dat ik hem heb onterft nu
Ik vind dit ook niet zo'n leuk nummer. "Ik wil dansen" vind ik nog wel aardig, maar ik vind vooral "Licht en Donker" van haar wel erg goed.quote:Op zondag 19 december 2021 18:49 schreef Evenstar het volgende:
Dit heb ik wel eens eerder gehoord ja, maar nee, ik vind het niks.
Dat sowieso wel ja.quote:Op zondag 19 december 2021 18:51 schreef Viv het volgende:
Als liedje kan ik hier niks mee, maar als woordkunstenaar is ze wel goed zo te horen.
Dat lijkt me gezellig vriendquote:Op zondag 19 december 2021 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
i wanna see you and mee on a bird flying away
NPO 1 extraquote:
Ziggo 128quote:
Dankuquote:
Weer eens wat anders dan Kensertonquote:
Ja maar voelt zo vreemd na Paul Elstak en blink 182quote:Op zondag 19 december 2021 19:28 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Kenserton
Haha, ja. Ach ja, volume +/-...it's up2U!quote:Op zondag 19 december 2021 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar voelt zo vreemd na Paul Elstak en blink 182
Sander? Wel de enige van het clubje die ik best zonder shirt wil zien.quote:Op zondag 19 december 2021 19:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Die eckto heeft meer plakplaatjes dan armen
SHiRT UIT!
Hahha, nee sorry. Een dame trok haar trui uit. Ik was getriggeredquote:Op zondag 19 december 2021 19:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sander? Wel de enige van het clubje die ik best zonder shirt wil zien.
Boomhut bouwen tochquote:Op zondag 19 december 2021 19:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Haha, ja. Ach ja, volume +/-...it's up2U!
¤5 voor 15m2 regenwoud ... koopje! Verkopen als bouwgrond! Oh wacht....
En het is dus blijkbaar ¤10,- voor 15m2... daar gaan mn toekomstplannen....quote:Op zondag 19 december 2021 19:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Haha, ja. Ach ja, volume +/-...it's up2U!
¤5 voor 15m2 regenwoud ... koopje! Verkopen als bouwgrond! Oh wacht....
Zoooo mee eenschquote:Op zondag 19 december 2021 19:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sander? Wel de enige van het clubje die ik best zonder shirt wil zien.
Ja OK, vol +++++quote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon genieten jonge, nie zo druk maken
thats the spirrit!quote:Op zondag 19 december 2021 19:42 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja OK, vol +++++
I LOOK INCREDIBLE!
Dat doen ze ook pas 16 jaar he, dus als je daarover nog verbaasd bent is het de eerste keer dat je luistert.quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom zou je Mumford & Zn aanvragen? Dat hoor je normaal ook wel.
Of zoeken ze donaties uit die toevallig de nummers betreffen die op de reguliere playlist staan?![]()
Nouja, ik ga verder met de kerstversiering ophangen... kijken of t werkt...
Er gaan bij jou wel liters azijn doorheen vanavond he?quote:Op zondag 19 december 2021 20:30 schreef Het_Bokje het volgende:
Zijn er ook dingen die die DJ niet moeilijk vindt?
Betaald met belastinggeld, dus ik mag Vintastic zeiken.quote:Op zondag 19 december 2021 20:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er gaan bij jou wel liters azijn doorheen vanavond he?
Ja, dat laatste vind ik ook niet heel logisch als je actie voert voor het klimaat.quote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Altijd gezellig sr.. maar wel wat vraagtekens bij dit doel.
Er is een docu waarin het WNF niet er niet zo goed uit komt in dit hele verhaal. Iets met het letterlijk weg jagen van mensen om een reservaat te creëren. Ik zal is kijken of ik die docu nog kan vinden.
Maar daarnaast die heaters.. lekker milieu vriendelijk mensen...
Verwarm door Nederlandse windquote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Altijd gezellig sr.. maar wel wat vraagtekens bij dit doel.
Er is een docu waarin het WNF niet er niet zo goed uit komt in dit hele verhaal. Iets met het letterlijk weg jagen van mensen om een reservaat te creëren. Ik zal is kijken of ik die docu nog kan vinden.
Maar daarnaast die heaters.. lekker milieu vriendelijk mensen...
https://www.npo3fm.nl/nie(...)serious-request-2021quote:Normaalgesproken worden er diesel generatoren gebruikt om uitzendingen op locatie te maken. Wij gebruiken voor de gehele periode van 3FM Serious Request 100% Nederlandse windenergie. De CO2-uitstoot van 3FM Serious Request 2021 is dus nul. Daarnaast hebben we een grote zonnecollector op het dak van het Glazen Huis geplaatst, waarvan we ook energie kunnen gebruiken.
Ze staan toch echt te zweten hoorquote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
klopt. snap het ook niet helemaal. maar ik vind het ook wel jammer dat ze ook gewoon alles eten.
echte afzien is er niet meer bij
ontbossing van de amazone zorgt voor opwarming over heel de wereld.quote:
Daar geloof ik eerlijk gezegd geen f*ck van.. Volgens mij is het niet mogelijk om daar direct vanaf te tappen... Maar goed misschien zijn er zaken inmiddels veranderd :-)quote:Op zondag 19 december 2021 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verwarm door Nederlandse wind
[..]
https://www.npo3fm.nl/nie(...)serious-request-2021
Ja ik vind dat ook wel jammer.quote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
klopt. snap het ook niet helemaal. maar ik vind het ook wel jammer dat ze ook gewoon alles eten.
Nee niet rechtstreeks natuurlijk (behalve de panelen op het dak, dat kan wel), maar dat hoeft ook niet als je de energie inkoopt bij een leverancier die de groene stroom gegarandeerd afneemt met Nederlandse windenergie als bron. Dat heb ik zelf ook.quote:Op zondag 19 december 2021 20:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd geen f*ck van.. Volgens mij is het niet mogelijk om daar direct vanaf te tappen... Maar goed misschien zijn er zaken inmiddels veranderd :-)
Het waait nu niet. En 3FM gaat gewoon door! Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 19 december 2021 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee niet rechtstreeks natuurlijk (behalve de panelen op het dak, dat kan wel), maar dat hoeft ook niet als je de energie inkoopt bij een leverancier die de groene stroom gegarandeerd afneemt met Nederlandse windenergie als bron. Dat heb ik zelf ook.
Als je genoeg mag eten/drinken (met zout/mineralen!) is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik geloof bijna dat niet eten ongeveer minder erg is dan die hoge temperatuur. Als het bij mij in huis zo warm is, ben ik echt superchagrijnig. Is het op hun slaapkamers ook zo warm?
Dat niet eten was toch ook maar een farce. Kregen gewoon smoothies vol energie.quote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
achja is ook weer zo.quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat niet eten was toch ook maar een farce. Kregen gewoon smoothies vol energie.
en vergeet niet dat die smoothies dan wel vol energie zaten maar ook erg ranzige smaakcombinaties hadden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
maar het toeleven naar smoothie momentjes enzo. hoort er gewoon beetje bij. maar dat is meer mijn gevoel
Haha ja dat dus.quote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vergeet niet dat die smoothies dan wel vol energie zaten maar ook erg ranzige smaakcombinaties hadden.
Ja, in plaats van de ene keer een fruitsapje en de andere keer een groentesmoothie, was het bijna altijd een gore combi.quote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vergeet niet dat die smoothies dan wel vol energie zaten maar ook erg ranzige smaakcombinaties hadden.
De gebruikte stroom hoeft toch niet persé ook op dit moment gegenereerd te worden? Zolang het complete verbruik van SR maar als groene stroom in de Nederlandse energiemix toegevoegd wordt. Dat ik dit in 2021 nog moet uitleggen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Het waait nu niet. En 3FM gaat gewoon door! Hoe kan dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |