Sander? Wel de enige van het clubje die ik best zonder shirt wil zien.quote:Op zondag 19 december 2021 19:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Die eckto heeft meer plakplaatjes dan armen
SHiRT UIT!
Hahha, nee sorry. Een dame trok haar trui uit. Ik was getriggeredquote:Op zondag 19 december 2021 19:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sander? Wel de enige van het clubje die ik best zonder shirt wil zien.
Boomhut bouwen tochquote:Op zondag 19 december 2021 19:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Haha, ja. Ach ja, volume +/-...it's up2U!
¤5 voor 15m2 regenwoud ... koopje! Verkopen als bouwgrond! Oh wacht....
En het is dus blijkbaar ¤10,- voor 15m2... daar gaan mn toekomstplannen....quote:Op zondag 19 december 2021 19:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Haha, ja. Ach ja, volume +/-...it's up2U!
¤5 voor 15m2 regenwoud ... koopje! Verkopen als bouwgrond! Oh wacht....
Zoooo mee eenschquote:Op zondag 19 december 2021 19:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sander? Wel de enige van het clubje die ik best zonder shirt wil zien.
Ja OK, vol +++++quote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon genieten jonge, nie zo druk maken
thats the spirrit!quote:Op zondag 19 december 2021 19:42 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja OK, vol +++++
I LOOK INCREDIBLE!
Dat doen ze ook pas 16 jaar he, dus als je daarover nog verbaasd bent is het de eerste keer dat je luistert.quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom zou je Mumford & Zn aanvragen? Dat hoor je normaal ook wel.
Of zoeken ze donaties uit die toevallig de nummers betreffen die op de reguliere playlist staan?![]()
Nouja, ik ga verder met de kerstversiering ophangen... kijken of t werkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |