Er gaan bij jou wel liters azijn doorheen vanavond he?quote:Op zondag 19 december 2021 20:30 schreef Het_Bokje het volgende:
Zijn er ook dingen die die DJ niet moeilijk vindt?
Betaald met belastinggeld, dus ik mag Vintastic zeiken.quote:Op zondag 19 december 2021 20:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er gaan bij jou wel liters azijn doorheen vanavond he?
Ja, dat laatste vind ik ook niet heel logisch als je actie voert voor het klimaat.quote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Altijd gezellig sr.. maar wel wat vraagtekens bij dit doel.
Er is een docu waarin het WNF niet er niet zo goed uit komt in dit hele verhaal. Iets met het letterlijk weg jagen van mensen om een reservaat te creëren. Ik zal is kijken of ik die docu nog kan vinden.
Maar daarnaast die heaters.. lekker milieu vriendelijk mensen...
Verwarm door Nederlandse windquote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Altijd gezellig sr.. maar wel wat vraagtekens bij dit doel.
Er is een docu waarin het WNF niet er niet zo goed uit komt in dit hele verhaal. Iets met het letterlijk weg jagen van mensen om een reservaat te creëren. Ik zal is kijken of ik die docu nog kan vinden.
Maar daarnaast die heaters.. lekker milieu vriendelijk mensen...
https://www.npo3fm.nl/nie(...)serious-request-2021quote:Normaalgesproken worden er diesel generatoren gebruikt om uitzendingen op locatie te maken. Wij gebruiken voor de gehele periode van 3FM Serious Request 100% Nederlandse windenergie. De CO2-uitstoot van 3FM Serious Request 2021 is dus nul. Daarnaast hebben we een grote zonnecollector op het dak van het Glazen Huis geplaatst, waarvan we ook energie kunnen gebruiken.
Ze staan toch echt te zweten hoorquote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
klopt. snap het ook niet helemaal. maar ik vind het ook wel jammer dat ze ook gewoon alles eten.
echte afzien is er niet meer bij
ontbossing van de amazone zorgt voor opwarming over heel de wereld.quote:
Daar geloof ik eerlijk gezegd geen f*ck van.. Volgens mij is het niet mogelijk om daar direct vanaf te tappen... Maar goed misschien zijn er zaken inmiddels veranderd :-)quote:Op zondag 19 december 2021 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verwarm door Nederlandse wind
[..]
https://www.npo3fm.nl/nie(...)serious-request-2021
Ja ik vind dat ook wel jammer.quote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
klopt. snap het ook niet helemaal. maar ik vind het ook wel jammer dat ze ook gewoon alles eten.
Nee niet rechtstreeks natuurlijk (behalve de panelen op het dak, dat kan wel), maar dat hoeft ook niet als je de energie inkoopt bij een leverancier die de groene stroom gegarandeerd afneemt met Nederlandse windenergie als bron. Dat heb ik zelf ook.quote:Op zondag 19 december 2021 20:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd geen f*ck van.. Volgens mij is het niet mogelijk om daar direct vanaf te tappen... Maar goed misschien zijn er zaken inmiddels veranderd :-)
Het waait nu niet. En 3FM gaat gewoon door! Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 19 december 2021 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee niet rechtstreeks natuurlijk (behalve de panelen op het dak, dat kan wel), maar dat hoeft ook niet als je de energie inkoopt bij een leverancier die de groene stroom gegarandeerd afneemt met Nederlandse windenergie als bron. Dat heb ik zelf ook.
Als je genoeg mag eten/drinken (met zout/mineralen!) is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik geloof bijna dat niet eten ongeveer minder erg is dan die hoge temperatuur. Als het bij mij in huis zo warm is, ben ik echt superchagrijnig. Is het op hun slaapkamers ook zo warm?
Dat niet eten was toch ook maar een farce. Kregen gewoon smoothies vol energie.quote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
achja is ook weer zo.quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat niet eten was toch ook maar een farce. Kregen gewoon smoothies vol energie.
en vergeet niet dat die smoothies dan wel vol energie zaten maar ook erg ranzige smaakcombinaties hadden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
maar het toeleven naar smoothie momentjes enzo. hoort er gewoon beetje bij. maar dat is meer mijn gevoel
Haha ja dat dus.quote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vergeet niet dat die smoothies dan wel vol energie zaten maar ook erg ranzige smaakcombinaties hadden.
Ja, in plaats van de ene keer een fruitsapje en de andere keer een groentesmoothie, was het bijna altijd een gore combi.quote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vergeet niet dat die smoothies dan wel vol energie zaten maar ook erg ranzige smaakcombinaties hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |