Urbanusquote:Op zondag 19 december 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"We gingen een vuurtje stoken onder grootva z'n rolstoel."
"Toen kwam er een meisje die mijn handtekening wilde hebben, maar het papiertje was te klein. URB paste er nog op, maar de rest kwam op haar hand."quote:
En ik hou niet van madamen met een bontjasquote:Op zondag 19 december 2021 12:33 schreef ToT het volgende:
Er is een hottenToT op m'n auto gebotst, goddomme!
quote:Op zondag 19 december 2021 12:48 schreef maily het volgende:
Urbanus werkt in.zijn tuin en strooit daar iets in het rond.
Buurman: wat doe jij daar?
Urbanus: ik strooi poeder tegen olifanten.
Buurman: maar ik zie geen olifanten?
Urbanus: goe poeier he?
roombooter eropquote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Is wel lekker, koop meestal die mini's en amandelspijs uit smeren en dan boter er op
quote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Is wel lekker, koop meestal die mini's en amandelspijs uit smeren en dan boter er op
Met zijn poes verdient de kostquote:
Ow ik wist niet dat Pieter een transseksueel hoertje was?quote:Op zondag 19 december 2021 13:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met zijn poes verdient de kost
Is ie ook niet, echt een postbode baas hoorquote:Op zondag 19 december 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat Pieter een transseksueel hoertje was?
Ja maar hoe kan hij dan met zijn poes de kost verdienen?quote:Op zondag 19 december 2021 13:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ie ook niet, echt een postbode baas hoor
Omdat die poes altijd mee gaat met hemquote:Op zondag 19 december 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan hij dan met zijn poes de kost verdienen?
quote:Op zondag 19 december 2021 13:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ie ook niet, echt een postbode baas hoor
Echt haha ik dat poesquote:Op zondag 19 december 2021 13:21 schreef Schakeltopia het volgende:
het is natuurlijk ook met zijn post verdient de kost
Ha heb ik toch eens een keer gelijk whoop whoopquote:
man man man manquote:Op zondag 19 december 2021 13:25 schreef maily het volgende:
Blunder; getrouwd stel tatoeert trouwdag; man krijgt verkeerde datum
Roetveegpieterquote:Op zondag 19 december 2021 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
pieter post was zijn tijd ver vooruit
[ afbeelding ]
Haha ik kende de tekst ook wel hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ha heb ik toch eens een keer gelijk whoop whoop
Ken alleen maar de Nederlandse tekst van Pieter Post en Pipi Langkousquote:Op zondag 19 december 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik kende de tekst ook wel hoor.Maar het blijft lastig om zo'n Engelstalige intro (van Postman Pat) leuk naar het Nederlands te vertalen.
De tekst van Pip Langkous klopt overigens ook absoluut niet; de oorspronkelijke tekst is veel saaier en men wil nu dat Nederland zich letterlijker aan de oorspronkelijke, saaie tekst gaat houden.
Ja van Pipi Langkous was een paar maand geleden in het nieuws.quote:Op zondag 19 december 2021 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken alleen maar de Nederlandse tekst van Pieter Post en Pipi Langkous
Oh raar dat ze het niet op de juiste manier vertaald hebben danquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van Pipi Langkous was een paar maand geleden in het nieuws.
Dat "Drie maal drie is vijf, wiedewiedewie wil van mij leren"
moet eigenlijk zijn:
"Ik ben Pipi Langkous, want dat is mijn naam."
Ja blijkbaar werd er vroeger niet zo op gecontroleerd, en die Nederlandse tekst is gewoon veel pakkender en past veel beter bij het personage.quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh raar dat ze het niet op de juiste manier vertaald hebben dan
Het is ook vaak lastig om liedjes 1 op 1 te vertalen op de bestaande melodie.quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh raar dat ze het niet op de juiste manier vertaald hebben dan
Blijkt wel weerquote:Op zondag 19 december 2021 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook vaak lastig om liedjes 1 op 1 te vertalen op de bestaande melodie.
Bij popliedjes die vanuit een andere taal zijn vertaald komt de tekst ook vaak niet overeen.quote:
Dat zal wel niet nee..quote:Op zondag 19 december 2021 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij popliedjes die vanuit een andere taal zijn vertaald komt de tekst ook vaak niet overeen.
Yep, dus wat heb je geleerd? Niet weer op vakantie gaanquote:Op zondag 19 december 2021 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
Nee, dat moet dan vast tijdens mijn vakantie gebeurd zijn![]()
Jeeeejquote:Op zondag 19 december 2021 14:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, dus wat heb je geleerd? Niet weer op vakantie gaan
Het leven is kut!quote:Op zondag 19 december 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft nog iemand iets leuks te vertellen?
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan.quote:
Vast welquote:Op zondag 19 december 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang het maar niet aan de rooie klats isquote:Op zondag 19 december 2021 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan.
WGR / Vuurwerkhandelaar houdt zich niet aan eigen AVquote:Op zondag 19 december 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
Zoiets gebeurd ieder jaarquote:Op zondag 19 december 2021 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
WGR / Vuurwerkhandelaar houdt zich niet aan eigen AV
Post 2![]()
Ik zeg niets.quote:
Dan wordt het tij voor een ander onderwerp.quote:
Hhmm wat voor onderwerp?quote:Op zondag 19 december 2021 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het tij voor een ander onderwerp.
Hoog of laag?quote:Op zondag 19 december 2021 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het tij voor een ander onderwerp.
Het is zondag hé dus doe maar laagquote:
Eb dus ...quote:Op zondag 19 december 2021 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is zondag hé dus doe maar laag
Dan kan je wadlopen.quote:
Naar de keuken om drank en borrelhapjes te halen?quote:
Dat zou niet verkeerd zijn.quote:
Hartige hapjesquote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou niet verkeerd zijn.
bitterballequote:
Oh gewoon kopen joh van moraquote:Op zondag 19 december 2021 15:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bitterballe
zou dan ovenballe moeten maken, maar dat doe ik ook nooit.
heb beiden niet. nooit gehad ookquote:Op zondag 19 december 2021 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Even in de frituur of airfryer nomnom
Kopen danquote:Op zondag 19 december 2021 16:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb beiden niet. nooit gehad ook
Het kopen maakt je niet dik.quote:
Nooit frituren met een zathoofd dat is regel 1quote:Op zondag 19 december 2021 16:24 schreef suzi1 het volgende:
of wat denk jij van vergeten uit te zetten van de frituur met je zathoof
ik ben nooit meer zat dus dat komt wel goed!quote:Op zondag 19 december 2021 16:24 schreef suzi1 het volgende:
of wat denk jij van vergeten uit te zetten van de frituur met je zathoof
dat vergeet je meestal met zathoofdquote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit frituren met een zathoofd dat is regel 1
dat is een goede ovenquote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
jawel mijn oven stopt gewoon als de tijd voorbij is
zo kwam ik de volgende dag mn keuken in en was t er viesheet en was kaasuibrod zwartquote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
heb wel is gehad, dat ik met zathoofd pozza erin in had gedaan en de volgende dag lag er een koude pozza in m'n oven
was ik hem vergeten
quote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo kwam ik de volgende dag mn keuken in en was t er viesheet en was kaasuibrod zwart
Ik heb nog een chocolade letter.quote:
Ik ook een S van Superbadeendje.quote:
Dan sla ik over.quote:Op zondag 19 december 2021 16:40 schreef suzi1 het volgende:
zijn wel hart hoor. als je ergens een kies mist gaat er een balletje zitten
Hoeft niet hoor, ik heb mijn rust gepakt door een stukje te gaan wandelenquote:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 19 december 2021 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb mijn rust gepakt door een stukje te gaan wandelen
Ik wou een laderekje onder mijn bureau maken. Zo'n klusje waarvan je denkt dat doe ik even maar je bent 2 uur verder voordat het naar tevredenheid zit.quote:
Ah ja!quote:Op zondag 19 december 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou een laderekje onder mijn bureau maken. Zo'n klusje waarvan je denkt dat doe ik even maar je bent 2 uur verder voordat het naar tevredenheid zit.
Ik heb een bak met schroeven, de ene is net te kort en de andere net te lang.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een bak met schroeven, de ene is net te kort en de andere net te lang.
b?quote:
Hij leek mij ook handig voor mijn verfpotjes en die zijn net 3 mm te hoog.quote:Op zondag 19 december 2021 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer herkenbaar!
Ik heb op een gegeven moment een ontiegelijk grote lading schroeven weggeflikkerd en gewoon wat standaard setjes teruggekocht. Ik was het echt helemaal zat!
Ahhh da's kut dat dat dan net niet uitkomt!quote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij leek mij ook handig voor mijn verfpotjes en die zijn net 3 mm te hoog.
Ik ben al lang blij dat het zit.quote:Op zondag 19 december 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Had je ladenrekje dan niet groter kunnen maken?
Snap ikquote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het zit.
Ach als het nou een noodzaak was dan had ik wel wat verzonnen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik
Dan nog een laadje maken of past dat niet?
Of een plankje aan de muur boven je tafel/bureauquote:Op zondag 19 december 2021 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach als het nou een noodzaak was dan had ik wel wat verzonnen.
Jij hebt er verstand van?quote:Op zondag 19 december 2021 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een plankje aan de muur boven je tafel/bureau
Dan moet je maar eens langs komen om de situatie te beoordelen.quote:
Goffer, ik had net de frituurpan aangezet.quote:Op zondag 19 december 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik verklaar het avond eten genot voor vandaag weer voor gesloten *brup*
Over 40 minuten word het borrelgenot weer geopend voor de rest van het weekend, dan kun je je frituur weer op volle toeren productie laten maken!quote:Op zondag 19 december 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, ik had net de frituurpan aangezet.
Dan heb ik nog tijd om extra te halen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over 40 minuten word het borrelgenot weer geopend voor de rest van het weekend, dan kun je je frituur weer op volle toeren productie laten maken!
Moet maar denk ik jaquote:Op zondag 19 december 2021 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens langs komen om de situatie te beoordelen.
Het is natuurlijk niet leuk en dat snap ik maar wat moet dat moet.quote:
Heb je in de woonkamer die tafel staat of in aparte ruimte?quote:Op zondag 19 december 2021 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet leuk en dat snap ik maar wat moet dat moet.
In de woonkamer.quote:Op zondag 19 december 2021 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je in de woonkamer die tafel staat of in aparte ruimte?
Spannend muziekje erbij.quote:
Dat was niet wat ik in gedachte had.quote:
Bij deze verklaar ik het borrel genot voor geopend!quote:Op zondag 19 december 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog tijd om extra te halen.
Heil DerRabbit, met uw zegen trek ik een biertje open.quote:Op zondag 19 december 2021 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik het borrel genot voor geopend!
Dat de bittergarnituren, de goud gelen rakkers en de pafferts u allen mogen smaken! Het is immers zondag avond!
Proost
En jij ook een fijne avond.quote:
Ik dacht voor de verandering maar eens even lief doen.quote:
Tja, ik zat bij de voordeur op jou te wachten.quote:
In de kouquote:Op zondag 19 december 2021 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik zat bij de voordeur op jou te wachten.
Ik zat wel aan de warme kant vd deur.quote:
Oh dat scheelt weerquote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat wel aan de warme kant vd deur.
Hey Moon.quote:
Bij deze heeft uw zijne konijnlijke toestemmingquote:Op zondag 19 december 2021 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heil DerRabbit, met uw zegen trek ik een biertje open.
Ik ben u tot in de eeuwigheid dankbaar.quote:Op zondag 19 december 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze heeft uw zijne konijnlijke toestemming
Goed weekend gehad?quote:
Ook een mwah weekend.quote:
We hebben het weer overleefd.quote:
Preciesquote:Op zondag 19 december 2021 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het weer overleefd.
Nu een nieuwe week om tegen op te kijken.quote:
Wij zijn sterk!!quote:Op zondag 19 december 2021 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu een nieuwe week om tegen op te kijken.
Met elkaar zeker wel.quote:
Heb je hem ook weer.quote:
Ach een schrijfvout.quote:
Ziet ze vast wel door de vingersquote:
Natuurlijk wel, wie wil er nou ruzie met een badeend?quote:Op zondag 19 december 2021 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet ze vast wel door de vingers
Ik niet kijk wel uitquote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, wie wil er nou ruzie met een badeend?
Jij ja, maar met jou kan ik lachen.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ja, maar met jou kan ik lachen.
Lachen, dollen en lol de essentie wat we er van maken.quote:
Hoe kan je dat vergeten?quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, bijna vergeten dat het hier ook best gezellig is
Ohw jee, moet ik de honkbalknuppel uit de meterkast pakken?quote:
Ik was bezig met 'family time' zoals ToT het zou omschrijvenquote:
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 19 december 2021 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was bezig met 'family time' zoals ToT het zou omschrijven
Lekker hoor, knuppels in het hoenderhok te werpenquote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw jee, moet ik de honkbalknuppel uit de meterkast pakken?
Gelukkig, ik begon me al bijna zorgen te makenquote:
Toffe mensen zoals jij hoeven dat niet te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ge
[..]
Gelukkig, ik begon me al bijna zorgen te maken
Deze manquote:Op zondag 19 december 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toffe mensen zoals jij hoeven dat niet te doen.
Badeend.quote:
En jij bent de beste knijntje.quote:
Slaap lekker en je handjes boven de dekens.quote:
Da's koud johquote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker en je handjes boven de dekens.
Je moet er iets voor over hebben om preuts te zijnquote:
Moet dat?quote:Op zondag 19 december 2021 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben om preuts te zijn
Als je een eckte eckte FOK!ster wil zijn heurt datquote:
Dan gaan we toch lekker thuissporten allemaal?quote:Op zondag 19 december 2021 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
pak maar lekker allemaal want ik word anders viesdik
Ik heb vandaag thuissport gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag thuissport gedaanhahah je moet die gewrichten lekker soepel houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Het schijnt dat lachen ook veel verbruikt dus je kunt beter met een doos chocola naar filmpjes van sporters gaan kijken en ze keihard uitlachenquote:Op zondag 19 december 2021 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan gaan we toch lekker thuissporten allemaal?
Preciesquote:Op zondag 19 december 2021 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahah je moet die gewrichten lekker soepel houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
PreciesNiet te onderschatten die cardio van lopen en kracht training om dat kopje naar je lippen te brengen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik kijk geen sportquote:Op zondag 19 december 2021 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat lachen ook veel verbruikt dus je kunt beter met een doos chocola naar filmpjes van sporters gaan kijken en ze keihard uitlachen![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag thuissport gedaanIk heb op mijn rug gelegen om een gaatje te boren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Welke serie ben je aan het (her) bekijken?quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk geen sport
Serie die ik momenteel opnieuw kijk zitten niet heel veel lachmomenten in
Ik weet nu even niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn rug gelegen om een gaatje te boren.
The Witcherquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het (her) bekijken?
Nieuwe voorraadquote:Op zondag 19 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
maily chocolaatje?![]()
[ afbeelding ]
Ja, ff op de fieps naar Schakels tuinhuis voor een chocolaatjequote:Op zondag 19 december 2021 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan gaan we toch lekker thuissporten allemaal?
Een ladekastje onder mijn bureau maken natuurlijk. Of dacht je wat anders?quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nu even niet wat ik hiervan moet denken
Ik vond het al zonde van je badeendjequote:Op zondag 19 december 2021 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ladekastje onder mijn bureau maken natuurlijk. Of dacht je wat anders?
Geef het adres maar in dmquote:Op zondag 19 december 2021 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, ff op de fieps naar Schakels tuinhuis voor een chocolaatje
Help mijn badeend is klusserquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nu even niet wat ik hiervan moet denken
quote:
Die zat een jaar zonder warm waterquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, ff op de fieps naar Schakels tuinhuis voor een chocolaatje
quote:
Niet grappig.quote:
Onze eigen Wim Hofquote:
Wie?quote:
The Icemanquote:
Hier gaan we seizoen 2 pas na nieuw jaar bekijken. Eerst Vikings afkijken als hoofd seriequote:Op zondag 19 december 2021 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
The Witcher
Gister seizoen 2 al uitgekeken
Dus nu seizoen 1 nogmaals en dan nog een keer seizoen 2
Die heb ik allang uit.quote:Op zondag 19 december 2021 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier gaan we seizoen 2 pas na nieuw jaar bekijken. Eerst Vikings afkijken als hoofd serie
We hebben deze week net seizoen 1 van Vikings af gekekenquote:Op zondag 19 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik allang uit.![]()
Ik kon niet wachten op het nieuwe seizoen van The Witcher en jij wacht tot januari
Seizoen 1quote:Op zondag 19 december 2021 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben deze week net seizoen 1 van Vikings af gekeken![]()
En we hebben niet heel veel tijd deze periode om echt films of serie te kijken omdat familie verplichtingen en zulks
Ja, maar als ik die familie dingetjes over ga slaan bestaat er de kans dat ik steeds meer recht op familie land goeden ga verliezen en ik had er financieel wel een beetje op gerekend daar een x aantal miljoen aan vruchtgebruik van te kunnen plukken om mijn toekomstige kind konijntjes fatsoenlijk onderwijs en onderkomen van te kunnen gevenquote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Seizoen 1![]()
O doorkijken en niet meer Fokken dan!
Het wordt steeds beter![]()
Sla die familie ook maar over, volgend jaar is er wel weer een kerst
Je wenst je familie nu al doodquote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die familie dingetjes over ga slaan bestaat er de kans dat ik steeds meer recht op familie land goeden ga verliezen en ik had er financieel wel een beetje op gerekend daar een x aantal miljoen aan vruchtgebruik van te kunnen plukken om mijn toekomstige kind konijntjes fatsoenlijk onderwijs en onderkomen van te kunnen geven
Laat de moed niet zinken, badeendje staat je bij.quote:Op zondag 19 december 2021 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die familie dingetjes over ga slaan bestaat er de kans dat ik steeds meer recht op familie land goeden ga verliezen en ik had er financieel wel een beetje op gerekend daar een x aantal miljoen aan vruchtgebruik van te kunnen plukken om mijn toekomstige kind konijntjes fatsoenlijk onderwijs en onderkomen van te kunnen geven
Niet direct, maar in 12 tot 14 jaar neem ik aan dat een generatie die nu al te gen de 90 aan loopt plaats gaat maken om mijn kindjes fatsoenlijk middelbaar onderwijs te laten genieten en een onderkomen kan genieten in een van de buiten paleizen die dan vrijkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |