Je weet niet waar het paleis aan de Dam zich bevind?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee niet helemaal
anders had ik je tijdens je vakantie wel bezocht he
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet niet waar het paleis aan de Dam zich bevind?![]()
Ja.quote:
Ik woon idd niet in mijn werkpaleisquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
daar woon jij niet
ik neem aan dat jouw paleis vele malen mooier en groter is
Wat heeft onze fruitige friend nu weer gedaan?quote:
ftfyquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon idd niet in mijn werkpaleis![]()
Maar mijn woon paleis houd ik liever privé, als men erachter komt hoeveel pracht en praal zich daar bevind moet het leger met een meervoud van 450 worden uitgebreid om iedereen buiten te houden
Bans worden niet besprokenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft onze fruitige friend nu weer gedaan?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
FREE @:FreshfruitFREE @:Freshfruit
FREE @:Freshfruit
Viva Party like it's '99quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
whoop whoop
party in the Viva house![]()
![]()
ik denk het ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
@:dud0r is snoeihard en furieus aan het 'feesten' in de BDSM kelder van @:haags
ik was jurassic world evolution aan het spelen met m'n kindquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
@:dud0r is snoeihard en furieus aan het 'feesten' in de BDSM kelder van @:haags
Dat is te toevallig om toeval te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het ook
want @:Haags is ook wel erg stil
goed excuus om te gamenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was jurassic world evolution aan het spelen met m'n kind
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze nu ook allebei reageren hier dan wordt het echt engquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is te toevallig om toeval te zijn
Wacht whuttttt? Je laat een avondje snoeihard feesten aan je voorbijgaan voor een spelletje met je kindquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog een jaartje en dan onderga jij hetzelfde lotquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht whuttttt? Je laat een avondje snoeihard feesten aan je voorbijgaan voor een spelletje met je kind![]()
Waarom denk je dat ik traineeship met baangarantie na een half jaar heb gehosseld bij een werkgever die mij 'verplicht' 3/4 van het jaar in het buitenland te zittenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog een jaartje en dan onderga jij hetzelfde lot
alleen zit jij dan tot over je oren in de poepluiers
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik traineeship met baangarantie na een half jaar heb gehosseld bij een werkgever die mij 'verplicht' 3/4 van het jaar in het buitenland te zitten![]()
![]()
je kunt nog altijd gaan breienquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mwah valt mee. heb de laatste 3 dagen 11 en 12 gekeken. moet wat he
Als Mini Konijntje een jaar of 15 is mag hij een seizoen met papa mee lopen, daarvoor moet hij eerst nog een paar jaar oefenen op gemotoriseerde skeltersquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan gaat het minikonijn gewoon mee
on the job
aaaahhhh een mini kaninchen Maxquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Mini Konijntje een jaar of 15 is mag hij een seizoen met papa mee lopen, daarvoor moet hij eerst nog een paar jaar oefenen op gemotoriseerde skelters
Leuk(hoop ik)quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef suzi1 het volgende:
ik ben uitgenodigd voor een 2e kerst. ik vier al 15 jaar geen kerst meer!
quote:
staat beide stomquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Breien, ik brei, jij breit, hij zij het breit, wij jullie zij breien.
Ja.quote:
eh wie is wij?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie gekke Hollanders met jullie breien, wij doen gewoon aan bidden zoals goed gelovigen betaamd
Wij goed gelovige katholieken der Adelquote:
ik ben een slechtgelovigequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij goed gelovige katholieken der Adel
dit is schakelquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is schakel
schakel gelooft in de pozza
wees als schakel
Wat is dit nou weer?quote:
Dit was een bericht dat ze irl iets gaat doenquote:
wat hearlik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef Moonlight het volgende:
@:schakeltopia ik heb vandaag tonijn pozza gegeten
ik ga zo ook gezellig doen denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit was een bericht dat ze irl iets gaat doen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is schakel
schakel gelooft in de pozza
wees als schakel
Ik ga binnen afzienbare tijd ook 'Familie tijd' doen zoals @ToT het zou noemenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo ook gezellig doen denk ik
de blaagjes zijn hier beide wegquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga binnen afzienbare tijd ook 'Familie tijd' doen zoals @:ToT het zou noemen
aaaah is toch lieffffquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
m;n zus aan de lijn. blijft maar lulle
Voor iedere 10 minuten aan de lijn 1 pozza naar keuze laten bestellen, win/win situatie lijkt mequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
m;n zus aan de lijn. blijft maar lulle
ik heb ook dezelfde genen als mijn broerquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
Of de zus van Schakel is een kwebelkont en is Schakel het ook want zelfde genen setje
Kijk daar ga je al, hij is je BROER ergo een man. Dan heeft hij sowieso het betere gedeelte van de genenset geactiveerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ook dezelfde genen als mijn broer
maar we lijken totaal niet op elkaar
gelukkig
ik weet zeker dat als je hem zou kennen dat je dat niet zou zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al, hij is je BROER ergo een man. Dan heeft hij sowieso het betere gedeelte van de genenset geactiveerd
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zeg nee dat weet ik niet meer hoor
Zoiets zou mijn zusje ook zeggen terwijl ze niet weet hoeveel ze in het ongelijk staatquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet zeker dat als je hem zou kennen dat je dat niet zou zeggen![]()
maar jij hebt een leuk zusjequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets zou mijn zusje ook zeggen terwijl ze niet weet hoeveel ze in het ongelijk staat
pics van je zusje?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets zou mijn zusje ook zeggen terwijl ze niet weet hoeveel ze in het ongelijk staat
ik weet zeker dat als je haar zou kennen dat je dat niet zou zeggenquote:
ik kan hier hele verhalen posten over mijn broer maar dat lijkt me niet handig nog verstandigquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ik weet zeker dat als je haar zou kennen dat je dat niet zou zeggen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Beter laten we het hierbij iddquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan hier hele verhalen posten over mijn broer maar dat lijkt me niet handig nog verstandig
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]hearlikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gekomen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Daar klik ik ook niet op, kan je veel betere dingen mee doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Nimmer klikken op niks, behalve op zusjes natuurlijk
wat hearlik of had ik dat al gezegdquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef Moonlight het volgende:
@:schakeltopia ik heb vandaag tonijn pozza gegeten
Daar moet je niet op klikken maar in prikken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Nimmer klikken op niks, behalve op zusjes natuurlijk
Heb je een Nokia -0012quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom heeft mijn telefoon geen stopwatch
stop met watchenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Tja, waarom hebben wij jou?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop met watchen
dan heb je er 1
Oefquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, waarom hebben wij jou?
Moet je bij je klok kijken daar staat stopwatch ook bijquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Uitschot zoekt elkaar op he makkerquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, waarom hebben wij jou?
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Uitschot zoekt elkaar op he makker
Ik beroep me ook even op dit antwoordquote:
De goeiste.quote:
quote:
Laters greys.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
de goeiste gaat hier thuis gezellig doen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gezellig zequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Veel vervelende automobilisten tegengekomen tijdens het fietsen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb de meest irritante blessure ever. Mijn rechter middelvinger krampt al een malle
Vervelende automobilisten gun ik niet mijn rechter middel vinger, bij hoge uitzondering enkel mijn linker middelvinger!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel vervelende automobilisten tegengekomen tijdens het fietsen?
Haha, lekker bezig!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vervelende automobilisten gun ik niet mijn rechter middel vinger, bij hoge uitzondering enkel mijn linker middelvinger!
Wow, is hij onvermoeibaar?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nog niet; Mini-ToT is boven nog hevig aan het stuiteren en dan kan ik niet slapen.
La gente este muy locaquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
maar is spaans, dus moet goed opletten anders snap ik er geen reet van
Ik zit in de verboden hoek dat DTS heetquote:
Ik zit te wachten op de rel die je daar beloofdequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit in de verboden hoek dat DTS heet
La Casa de Papel?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik bedoel dan vooral de ondertiteling die ik moet volgen
Haha, te weinig munitiequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de rel die je daar beloofde
Unban mij eens.quote:
Een soort van ongeleid projectielquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer wat we net boven aantroffen.
Lekkah, Doritos zijn altijd lekker, die smaak helemaalquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
heb doritors sweet chilli pepper flavor
Je lacht wel, maar ben je ook blij?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef ToT het volgende:
Hij zat suuuuuuupervrolijk in z'n eigen taaltje te brabbelen toen we de trap op kwamen.
Ik ging me omkleden, mevrouw ToT ging al liggen, ik draaide me om en toen kroop-ie al bovenop z'n mama!
Op zulke momenten kan ik er echt wel om lachen, maar nu wil ik gewoon gaan liggen meuren!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ben je ook blij?
Ik zou er gillend gek van worden, mijn kinderen sliepen gelukkig altijd in hun eigen bedjequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik er echt wel om lachen, maar nu wil ik gewoon gaan liggen meuren!Ik zal zo ff checken of het manneke al in m'n vrouw d'r armen ligt te slapen.
Die gaat echt niet meer naar z'n eigen bedje toe.
Ja hier is het helaas heel lang verkeerd gegaan, daarna gelukkig een hele tijd goed, maar deze week is het weer ff hopeloos.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er gillend gek van worden, mijn kinderen sliepen gelukkig altijd in hun eigen bedje
Tegen de tijd dat hij 18 is zal hij heus wel in zijn eigen bed slapenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier is het helaas heel lang verkeerd gegaan, daarna gelukkig een hele tijd goed, maar deze week is het weer ff hopeloos.
Overigens kwam hij bijna altijd wel halverwege de nacht naar ons toe als hij weer in een langdurige hoeststuip zat.
Trusten ToTquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga m'n gezin hier opzoeken!Fijne avond verder, mensen!
slaaplekker gozertquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga m'n gezin hier opzoeken!Fijne avond verder, mensen!
Wat is er?quote:
Samen met?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij 18 is zal hij heus wel in zijn eigen bed slapen
quote:Op zondag 19 december 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
Let is snow let it snow let it snow
In z'n voortuin Schultenbräu aan het klappen op z'n witte plastic tuinstoel terwijl hij over de schutting "Kut!" roept naar de buurvrouw?quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Toch wel met een dekentje en een vuurkorf?
quote:Op zondag 19 december 2021 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
In z'n voortuin Schultenbräu aan het klappen op z'n witte plastic tuinstoel terwijl hij over de schutting "Kut!" roept naar de buurvrouw?
Brand dat wel natte dennenhout?quote:Op zondag 19 december 2021 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Uiteraard! Met nat dennenhout in de vuurkorf. Scheutje diesel er overheen en gaan met die banaan!
quote:Op zondag 19 december 2021 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Brand dat wel natte dennenhout?
Knettert als de neten!quote:Op zondag 19 december 2021 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Brand dat wel natte dennenhout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |