Je weet niet waar het paleis aan de Dam zich bevind?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee niet helemaal
anders had ik je tijdens je vakantie wel bezocht he
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet niet waar het paleis aan de Dam zich bevind?![]()
Ja.quote:
Ik woon idd niet in mijn werkpaleisquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
daar woon jij niet
ik neem aan dat jouw paleis vele malen mooier en groter is
Wat heeft onze fruitige friend nu weer gedaan?quote:
ftfyquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon idd niet in mijn werkpaleis![]()
Maar mijn woon paleis houd ik liever privé, als men erachter komt hoeveel pracht en praal zich daar bevind moet het leger met een meervoud van 450 worden uitgebreid om iedereen buiten te houden
Bans worden niet besprokenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft onze fruitige friend nu weer gedaan?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
FREE @:FreshfruitFREE @:Freshfruit
FREE @:Freshfruit
Viva Party like it's '99quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
whoop whoop
party in the Viva house![]()
![]()
ik denk het ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
@:dud0r is snoeihard en furieus aan het 'feesten' in de BDSM kelder van @:haags
ik was jurassic world evolution aan het spelen met m'n kindquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
@:dud0r is snoeihard en furieus aan het 'feesten' in de BDSM kelder van @:haags
Dat is te toevallig om toeval te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het ook
want @:Haags is ook wel erg stil
goed excuus om te gamenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was jurassic world evolution aan het spelen met m'n kind
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze nu ook allebei reageren hier dan wordt het echt engquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is te toevallig om toeval te zijn
Wacht whuttttt? Je laat een avondje snoeihard feesten aan je voorbijgaan voor een spelletje met je kindquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog een jaartje en dan onderga jij hetzelfde lotquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht whuttttt? Je laat een avondje snoeihard feesten aan je voorbijgaan voor een spelletje met je kind![]()
Waarom denk je dat ik traineeship met baangarantie na een half jaar heb gehosseld bij een werkgever die mij 'verplicht' 3/4 van het jaar in het buitenland te zittenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog een jaartje en dan onderga jij hetzelfde lot
alleen zit jij dan tot over je oren in de poepluiers
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik traineeship met baangarantie na een half jaar heb gehosseld bij een werkgever die mij 'verplicht' 3/4 van het jaar in het buitenland te zitten![]()
![]()
je kunt nog altijd gaan breienquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mwah valt mee. heb de laatste 3 dagen 11 en 12 gekeken. moet wat he
Als Mini Konijntje een jaar of 15 is mag hij een seizoen met papa mee lopen, daarvoor moet hij eerst nog een paar jaar oefenen op gemotoriseerde skeltersquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan gaat het minikonijn gewoon mee
on the job
aaaahhhh een mini kaninchen Maxquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Mini Konijntje een jaar of 15 is mag hij een seizoen met papa mee lopen, daarvoor moet hij eerst nog een paar jaar oefenen op gemotoriseerde skelters
Leuk(hoop ik)quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef suzi1 het volgende:
ik ben uitgenodigd voor een 2e kerst. ik vier al 15 jaar geen kerst meer!
quote:
staat beide stomquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Breien, ik brei, jij breit, hij zij het breit, wij jullie zij breien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |