SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd wel gek om te zien. Als het om een telefoon van 400 euro gaat moet men er alles aan doen om het geld terug te halen maar als het vuurwerk betreft denken mensen er ineens anders over? Wat maakt het product nu uit, het gaat om de mogelijke juridische oplossingquote:Op zondag 19 december 2021 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon je verlies nemen. Als je het vuurwerk had gekregen was het toch ook met een paar minuten weg geweest
quote:Op zondag 19 december 2021 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon je verlies nemen. Als je het vuurwerk had gekregen was het toch ook met een paar minuten weg geweest
Is vrij normaal. Ik heb dat een paar jaar geleden ook eens gedaan omdat er toen een super grote korting op gold.quote:Op zondag 19 december 2021 12:31 schreef Nober het volgende:
Bijzonder dat je in augustus al een bestelling kon doen.
Het gaat niet om het voorwerp. Het gaat om dat deze winkel kennelijk geen geld heeft om jou te betalen. Dan kun je tot aan het Europese Hof gelijk krijgen maar zo lang er niks te plukken valt, wordt er niet geplukt.quote:Op zondag 19 december 2021 12:25 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Altijd wel gek om te zien. Als het om een telefoon van 400 euro gaat moet men er alles aan doen om het geld terug te halen maar als het vuurwerk betreft denken mensen er ineens anders over? Wat maakt het product nu uit, het gaat om de mogelijke juridische oplossing
Je kan bijna het hele jaar een bestelling plaatsen en het dan de laatste drie dagen ophalen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:31 schreef Nober het volgende:
TS gokte niet aangezien de verkoper al expliciet het risico op zich heeft genomen:quote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef Postbus100 het volgende:
En waarom bestel je nog eens voor 200 euro als je al weet/op je klompen kan aanvoelen dat de hele situatie onzeker is? Jij gokte net zo hard op geen vuurwerkverbod.
quote:Op zondag 19 december 2021 12:17 schreef Amplifier het volgende:
Bij de algemene voorwaarden op hun site staat: Bij een algeheel vuurwerkverbod wordt het door u betaalde bedrag terug gestort.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 december 2021 12:31 schreef Nober het volgende:
Lange tijd geleden, dat ik hardop moest lachen om een fipo.quote:Op zondag 19 december 2021 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
ik betaal je ¤100 en dan haal ik het wel op in Duitsland,...quote:Op zondag 19 december 2021 12:17 schreef Amplifier het volgende:
1. Alles doorschuiven naar volgend jaar
2. De orders alsnog ophalen in Duitsland.
Beide opties vind ik niets gezien ik verwacht dat er volgend jaar weer een verbod is, en ik geen vuurwerk in het buitenland ga halen. Ik wil gewoon mijn order annuleren en mijn geld terug. De winkel geeft aan dat zij hier niet voldoende financiële middelen voor hebben. Ik heb ze teruggemaild dat ik begrip heb voor de situatie maar nog steeds mijn geld terug wil. Ik vind het wel heel makkelijk voor een winkel om dit te roepen.
Wat zijn mijn opties? Ik heb een rechtsbijstandverzekering echter heb ik die pas gister afgesloten dus die zullen mij niet helpen. Wat is een redelijke termijn om mijn geld terug te eisen alvorens verdere stappen te ondernemen?
Alvast bedankt!
[/spoiler]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |