SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Boeken lenen is een klap in het gezicht van de zorg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef Momo het volgende:
Zeer gevaarlijke bibliotheken ook dicht.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Zelfs met de allerhardste lockdown is het beter om in de zon in Spanje te zitten dan hier in de kou.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee maatregelen zal je overal wel krijgen idd. Ik heb geen idee hoe zich dat hier gaat ontwikkelen.![]()
Willen jullie een totale lockdown?
Een lockdown die radicaler en totaler is dan jullie je ooit kunnen voorstellen?![]()
t/m 14 januari, gruwelijk langYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Die gaat natuurlijk gewoon door.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef -XOR- het volgende:
Al nieuws over het al dan niet doorgang vinden van DE KLASSIEKER?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mensen die vanochtend nog in ontkenning zaten.
Haha. Genot, dit zag je vanaf gisteren 100% zeker aankomen.
Hele winter deze maatregelen.![]()
Ja. Met scherp schieten aub.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Confetti het volgende:
Een lockdown die radicaler en totaler is dan jullie je ooit kunnen voorstellen?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
@superniger wordt weer ontzienquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Wie leest er nou nog papieren boekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef Momo het volgende:
Zeer gevaarlijke bibliotheken ook dicht.
eReader met eBooks![]()
![]()
Nou, eentje om mee te beginnenquote:
Ik word hier zo moedeloos van.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Groepjes van 4.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef galantis het volgende:
Hoe zou het met buitensport zitten?
Dan kan je met je voetbalteam dus 1 keer per week in het weekend een balletje passen. Teamsporten passen niet meer in het nieuwe normaal, ik zeg sportvelden omploegen en er woningen neerzetten.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Sowieso kansloos dat er niet gesport mag worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Groepjes van 4.
Dan kan je met je voetbalteam dus 1 keer per week in het weekend een balletje passen. Teamsporten passen niet meer in het nieuwe normaal, ik zeg sportvelden omploegen en er woningen neerzetten.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs met de allerhardste lockdown is het beter om in de zon in Spanje te zitten dan hier in de kou.![]()
![]()
Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
De voorspelling over never ending lockdowns begin 2020 is ondanks alle vaccinaties en andere gekkigheid dus waar gebleken.![]()
In Zwitserland kan je 2G+ ontwijken als je de booster hebt gehad, of als je laatste vaccinatie 4 maanden oud is. Maar enkel de oudjes hebben de mogelijkheid om een booster te halen, en de late gevacineerde hebben een voordeeltje.![]()
Dan is er nu ook 3G, 3 prikken en een PCR voor evenmenten met meer dan 300 personen. Het wordt steeds leiper.
Nog maar twee vaccinaties en 5G is een feit, wappies wisten het![]()
![]()
100x dit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.
Hier moeten echt koppen rollen, het hele OMT sowieso.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
In Londen is dat percentage inmiddels 90%.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien is die 28% niet enkel omicron, dus het zegt he-le-maal niets over omicron.
Als juist daar de ziekenhuizen vollopen zou je genoeg moeten weten.blablablabla![]()
Wel een mooie opzet. Eerst Van Dissel een interview laten geven met een verhaal van 'te laat ingrijpen' en dan twee dagen later dit doen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Mijn gut feeling zegt me dat we ons echt onsterfelijk belachelijk maken met die paniek om Omicron.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Maar ik wil het best wel toegeven als ik er straks naast blijk te zitten, ik ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt in elk geval.![]()
Tja, dat komt omdat de winkels dicht zijn. Zie dan nog maar eens wat te verkopen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.![]()
Ik weet het, 1st world problems, maar keek er echt naar uit om de nieuwe Spiderman in de bios te zienHelaas...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Action eiersnijder: Checkquote:
Blokker tafellakens: Check
Bieb: Scrooged SOM Xmas films, Check.
Macdo frietje & burger: Check
Zeeman ondergoed: Check
Internetsnelheid 1Gbit: Check
Kerstcadeaus: FU
Kapper: BAR
Druk dagje, vroeg begonnen en best goeie score tot nu toe.
Zijn er in de aanloop van, helemaal klaar voor."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
In België zijn de bioscopen gewoon open.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet het, 1st world problems, maar keek er echt naar uit om de nieuwe Spiderman in de bios te zienHelaas...
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik keek uit naar Matrixquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gok dat ik Jackass ook niet meer ga zien in de bios.
Jammer dan maar zit niks anders op![]()
Het slappe kabinet. Eerst nog willen versoepelen tijdens de kerstdagen.
WAT KAN MIJ DIE KERSTDAGEN NOU SCHELEN. Het is maar een getal op de kalender. Hoeren open.![]()
Woon in Amsterdam, dus om nou in Belgie naar de bios te gaan is weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In België zijn de bioscopen gewoon open.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gaan ook de vakantiehuizen dicht? Of alleen de faciliteiten die daarbij horen?
En hoe zit het met afhalen van eten?
Plicht op thuiswerken?
Dus basisonderwijs heeft eerste week na de vakantie sowieso thuisonderwijs?Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Dit. Absoluut.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Ziedend ben ik![]()
![]()
Tics van je petten.![]()
FUUUUUU, matrix helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik keek uit naar Matrix
Gok dat ik Jackass ook niet meer ga zien in de bios.
Jammer dan maar zit niks anders opOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
hoe zit het met mensen ontvangen enzo?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dit is simpelweg het gevolg van "sturen op zorgcapaciteit". Als je eenmaal op het punt bent dat alle ziekenhuisbedden bezet zijn, dan kun je eigenlijk geen kant meer op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Het OMT zal weer tevreden zijn. Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.I'll give you something to do![]()
Praktische vraag: hoe zit met theorie-examens voor je autorijbewijs? Mogen die doorgaan, iemand die dat (al) weet? Hoe was dat bij de vorige lockdown?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Pas ik in jouw straatje?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind @:zipportal een aanwinst voor COR.![]()
Bij douglas was gekkenhuis in de stadquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef Momo het volgende:
Iedereen nog even parfum kopen voor kerst.![]()
En zo blijft het een self fulfilling prophecy. Frusterend, omdat bij 100% compliancy veel minder strenge maatregelen ook al genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rond kerst gaat natuurlijk geen hont zich hier aan houden. Jongeren uiteraard niet, maar ik denk gewone families ook niet.![]()
Mijn dochter zit nog lekker in de bios vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef Momo het volgende:
Iedereen nog even parfum kopen voor kerst.en heeft op mijn aanraden braaf vanmorgen haar kerstkado's gekocht
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wat zou je zelf doen om het onaangenaam hard te maken ?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef PinkLow het volgende:
Plicht op thuiswerken?
Dus basisonderwijs heeft eerste week na de vakantie sowieso thuisonderwijs?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Je zal volgende week maar op zo'n overpriced park zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef PinkLow het volgende:
Plicht op thuiswerken?
Dus basisonderwijs heeft eerste week na de vakantie sowieso thuisonderwijs?blablablabla![]()
Inderdaad. En op deze manier kun je er ook wel vanuit gaan dat het na 14 januari nog niet voorbij zal zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En zo blijft het een self fulfilling prophecy. Frusterend, omdat bij 100% compliancy veel minder strenge maatregelen ook al genoeg zijn.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Kak, pakketpunten van PostNL blijven toch open hé?![]()
En voorts ben ik van mening dat de lockdown vernietigd moet worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Ik sluit niet uit dat het weer gaat stijgen. Maar die paniek nu, na eerst de scholen te hebben gesloten, wat een wanvertoning.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn gut feeling zegt me dat we ons echt onsterfelijk belachelijk maken met die paniek om Omicron.
Maar ik wil het best wel toegeven als ik er straks naast blijk te zitten, ik ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt in elk geval.I'll give you something to do![]()
Gingen niet door en toen het weer mocht met halve zalenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
Praktische vraag: hoe zit met theorie-examens voor je autorijbewijs? Mogen die doorgaan, iemand die dat (al) weet? Hoe was dat bij de vorige lockdown?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Misschien weer een leuke routekaart die we na 2 dagen weer bij het vuil kunnen flikkeren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Zouden we nu ook een nieuw stappenplan krijgen om de lockdown weer op te heffen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja maar 100% is een utopie. (of een dystopie als het geforceerd wordt)quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En zo blijft het een self fulfilling prophecy. Frusterend, omdat bij 100% compliancy veel minder strenge maatregelen ook al genoeg zijn.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nee man. Tot maart gaat dit verlengd worden.ala afgelopen jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Zouden we nu ook een nieuw stappenplan krijgen om de lockdown weer op te heffen?![]()
Het is sowieso niet voorbij want volgend jaar is er wel weer een andere variant om je broek over vol te poepen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. En op deze manier kun je er ook wel vanuit gaan dat het na 14 januari nog niet voorbij zal zijn.![]()
Hoop hetquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Kak, pakketpunten van PostNL blijven toch open hé?![]()
Ik moet gewoon werken! Kinderen hoeven niet naar school en wij kunnen ons mooi voorbereiden op het aankomende thuisonderwijs!quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal volgende week maar op zo'n overpriced park zitten.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Meiquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee man. Tot maart gaat dit verlengd worden.ala afgelopen jaar![]()
Dat worden rellen''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik zou het doen, en daarna lekker uit eten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Woon in Amsterdam, dus om nou in Belgie naar de bios te gaan is weer wat overdreven
Dat kan straks in NL niet meer. Voor een paar tientjes zit je er met de internationale trein of Thalys.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Sportscholen dicht! Heel verstandig ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Erg mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, vanavond gaat het los, let maar opJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Normaal helpt het wel eens om teams gedurende de periode van vers bloed te voorzien om andere inzichten te krijgen.
Maar gelukkig is het OMT heel erg tevreden met zichzelf."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Of je gaat naar Aken. Kun je gelijk een booster halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou het doen, en daarna lekker uit eten.
Dat kan straks in NL niet meer. Voor een paar tientjes zit je er met de internationale trein of Thalys.![]()
![]()
Ok, jammer, mijn dochter zou het a.s. woensdag voor de tweede keer proberenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gingen niet door en toen het weer mocht met halve zalen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja daar ben ik nog het meest pissig over.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Fascination het volgende:
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, vanavond gaat het los, let maar op
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nah. Vaak gebeurt het als je het niet verwacht. En de wappies worden niet echt geraakt hierdoor. Een avondklok zou misschien wel tot rellen leiden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, vanavond gaat het los, let maar op![]()
In principe hebben we zelfs nog geluk gehad, want er hoeft niet steeds een jaar tussen een nieuwe variant te zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is sowieso niet voorbij want volgend jaar is er wel weer een andere variant om je broek over vol te poepen.
Laten we hopen van niet, maar het kan zomaar dat er morgen 3 compleet nieuwe en van elkaar verschillende varianten muteren in verschillende delen van de wereld, zijn die de vaccinaties deels ontwijken.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Super slim inderdaad. Nog meer walgelijke obesitaslijers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Fascination het volgende:
![]()
als je wilt dat projecten falen dan moet je dat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef OProg het volgende:
Normaal helpt het wel eens om teams gedurende de periode van vers bloed te voorzien om andere inzichten te krijgen.
Maar gelukkig is het OMT heel erg tevreden met zichzelf.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Je LOOPT ACHTER. Rtl4 breaking news genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Nober het volgende:
ALLES DICHT TOT 14 JANUARI VANAF MORGEN ALDUS SPORZA![]()
De scholen zijn nu amper 24 uur dicht, het effect hiervan moet nog komen. Maar we gaan gewoon keihard door met maatregelenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het weer gaat stijgen. Maar die paniek nu, na eerst de scholen te hebben gesloten, wat een wanvertoning.
niet essentieel dus helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Is er al iets bekend over de sekswerkers?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Er moet ook paal en perk aan worden gesteld aan het stelletje sprinkhanen dat neerdaalt als er wat te vreten is.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ik vind het prima verkoopbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Niet dat we in deze situatie zitten he, het is een schandaal dat we omikron ingingen met zulke hoge cijfers en een nog groter schandaal dat er niet veel eerder is begonnen met boosteren.
Maar vanuit de huidige situatie zijn deze maatregelen gewoon nodig. Of het goed naleven van de huidige maatregelen, maar dat is een illusie gebleken.![]()
Ik kan het stuk niet lezen maar dan zie ik dit in de Belgische media:quote:Het ziet ernaar uit dat Nederland afstevent op een harde lockdown. De grote boosdoener? De omikronvariant. Het Outbreak Management Team (OMT), te vergelijken met onze expertengroep GEMS, willen dat vrijwel alles sluit. Enkel de essentiële winkels zoals apotheken en supermarkten zouden open mogen blijven. “Je kan toch moeilijk bij elke nieuwe variant een lockdown in het leven roepen”, reageert viroloog Steven Van Gucht."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waarom dat nou weer?quote:Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Ja ik zit gewoon te doen wat ik normaal doe dus krijg het wat later mee. Al die bangmakerij is bij mij al een tijdje uitgewerkt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je LOOPT ACHTER. Rtl4 breaking news genot![]()
Godgloeiende hele week bezig geweest met mijn jaarlijkse christmas/metal playlists voor mijn lessen, helemaal verheugd op volgende week. Gaat weer niet door, eeuwige fuckzooi
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Precies dit. We kunnen niet bezig blijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef OProg het volgende:
Ik kan het stuk niet lezen maar dan zie ik dit in de Belgische media:
[..]zie email 27 oktober![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Is er al iets bekend over de sekswerkers?![]()
![]()
Dit is geen project. Dit is slechts een reeks van ad hoc maatregelen verzinnen en doorvoeren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je wilt dat projecten falen dan moet je dat doen inderdaad.I'll give you something to do![]()
Rutte en de Jonge: 'Hold our beer'quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Precies dit. We kunnen niet bezig blijven.![]()
Volgende week dus ook een lockdown in Belgiëquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef OProg het volgende:
Ik kan het stuk niet lezen maar dan zie ik dit in de Belgische media:
[..]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Sportscholen en scholen maken mij het meest chagerijnig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog het meest pissig over.
Slob eergisteren maar zeggen dat de duimregeling (onvoldoende wegstrepen) vervalt en zelf strepen ze weer doodleuk onderwijsweken weg.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Meer of nog meer, daar gaan we dan voor zorgenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Confetti het volgende:
Een lockdown die radicaler en totaler is dan jullie je ooit kunnen voorstellen?![]()
Menig burger kan zich prima vinden in harde maatregelen... zolang ze maar niet op hun eigen levenswijze betrekking hebben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Je maakt veel meer en meer kapot door dit te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik vind het prima verkoopbaar.
Niet dat we in deze situatie zitten he, het is een schandaal dat we omikron ingingen met zulke hoge cijfers en een nog groter schandaal dat er niet veel eerder is begonnen met boosteren.
Maar vanuit de huidige situatie zijn deze maatregelen gewoon nodig. Of het goed naleven van de huidige maatregelen, maar dat is een illusie gebleken.
Maar alles voor en om het ziekenhuis.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Niet voor 'het ziekenhuis'. Wel voor de mensen die daar in belanden, met corona of andere ernstige ziektes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je maakt veel meer en meer kapot door dit te doen.
Maar alles voor en om het ziekenhuis.![]()
Aan de andere kant: als je toch een lockdown wilt invoeren moet je het nu doen en niet over twee weken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
nee waarom?quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Gewoon geen ruk opgeschoten tov vorig jaar. Behalve dan een vaccinatiegraad die veel hoger ligt en ons uit de brand zou helpen.
Nou, dat heeft lekker gewerkt."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Snap ik, maar dat maakt het wel frusterend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar 100% is een utopie. (of een dystopie als het geforceerd wordt)
Het egoïsme van een deel van de samenleving is blijkbaar zo sterk dat het belangrijker is dan de negatieve gevolgen voor de complete samenleving (en daarmee ook op henzelf).![]()
Ik vind het niet helemaal eerlijk om de Gezondheidsraad alle schuld in de schoenen te schuiven. Zowel de GGD als het ministerie van VWS zijn enorme instanties met vele tienduizenden medewerkers, terwijl de Gezondheidsraad een ontzettend klein adviesorgaan is dat alleen maar wat richtlijnen uitzet. Zij hebben werkelijk niets te maken met de organisatie van de vaccinatiecampagne of de inkoop van vaccins. Bovendien heeft de Gezondheidsraad altijd geadviseerd dat er moet worden geanticipeerd op veranderende omstandigheden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef trein2000 het volgende:
Deze lockdown wordt u aangeboden door Hugo en de Gezondheidsraad.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 18-12-2021 16:01:01 ]![]()
PC van Wallinga is net gecrashed en staat nu in de rij bij de MM om een restmodelletje te scoren.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
De volgende variant wordt Airborne AIDS. U las het hier voor het eerst.You can learn anything, the secret lies in discipline.
En dit gaat natuurlijk weer lekker verlengd worden op 14 januariElke keer dat drie weken gelul.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Gewoon complete bangheid dat ze anders weer te laat ingrijpen, dus nu het OMT achteraan lopen. En laat het OMT nou geen rekening houden met andere belangen binnen een maatschappij. Die denken echt enkel aan het virus en hoe ze relevant genoeg kunnen blijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Rutte en de Jonge: 'Hold our beer'
En omdat het uit bangheid gedaan wordt zul je zien dat ze in januari rustig aan verlengen, want dan is er nog steeds teveel ''onzekerheid''. ''Gewoon voor de zekerheid''.
Echt, dat we dit als bevolking blijven slikken.![]()
het heeft zeker goed gewerkt want het is niet erger geworden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gewoon geen ruk opgeschoten tov vorig jaar. Behalve dan een vaccinatiegraad die veel hoger ligt en ons uit de brand zou helpen.
Nou, dat heeft lekker gewerkt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat wordt tot 5 mei.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef Fascination het volgende:
En dit gaat natuurlijk weer lekker verlengd worden op 14 januariElke keer dat drie weken gelul.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Neejoh allemaal top fitte 20rs, en kinderen zonder booster.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mooie beelden van de IC. Allemaal viesdik![]()
Whatsapp bij meer mensen down?
Overbelast door het nieuws?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
doet het prima hier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Overbelast door het nieuws?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ben lekker aan het eppen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Overbelast door het nieuws?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik kan er met mijn kop niet bij dat je dit zou besluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Fascination het volgende:
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Eigenlijk gaan die maatregelen niet ver genoeg, gooi ook gelijk de supermarkten dicht , dat zijn bronnen van verspreiding van ongekende groote.There is only one religion![]()
Ik zet m'n VPN vast aan zodat ik kan meegenietenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, vanavond gaat het los, let maar op![]()
oh nou dan maak je er 1.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Livestream relgenotquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zet m'n VPN vast aan zodat ik kan meegenieten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Dan zou je eigenlijk van mensen verwachten dat ze in een soort zelf-uitgeroepen lockdown gaan. Of in ieder geval uit zichzelf het aantal contacten verminderen dat nu middels een lockdown wordt geforceerd. Wat is onder aan de streep het verschil?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat maakt het wel frusterend.
Het egoïsme van een deel van de samenleving is blijkbaar zo sterk dat het belangrijker is dan de negatieve gevolgen voor de complete samenleving (en daarmee ook op henzelf).
Die wortel van 'nu aan de maatregelen houden, dan kan er straks meer' trappen mensen ook niet meer in. Het is gewoon een klassiek prisoner's dilemma. Als je je zelf extra regels oplegt heb je alleen jezelf ermee.I'll give you something to do![]()
Of een hotelletje pakken nog. Lekker naar Antwerpen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou het doen, en daarna lekker uit eten.
Dat kan straks in NL niet meer. Voor een paar tientjes zit je er met de internationale trein of Thalys.![]()
Laten we wel zijn, hoeveel buffer is er nou echt nog om iets op te vangen in de ziekenhuizen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gewoon complete bangheid dat ze anders weer te laat ingrijpen, dus nu het OMT achteraan lopen. En laat het OMT nou geen rekening houden met andere belangen binnen een maatschappij. Die denken echt enkel aan het virus en hoe ze relevant genoeg kunnen blijven.
En omdat het uit bangheid gedaan wordt zul je zien dat ze in januari rustig aan verlengen, want dan is er nog steeds teveel ''onzekerheid''. ''Gewoon voor de zekerheid''.
Echt, dat we dit als bevolking blijven slikken.
Er is gewoon een reële kans dat Omikron voor forse druk op de zorg gaat zorgen. Dan kan je vrolijk alles open laten en hopen dat het allemaal wel meevalt, maar dan staat het topic hier over twee weken vol met schuimbekkende users die klagen over die kutminister die het allemaal zo ver heeft laten komen![]()
Autogarages open anders gooi ik een steen door de dansschool van Willem EngelYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Yep, gewoon twee weken te laat. Klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, hoeveel buffer is er nou echt nog om iets op te vangen in de ziekenhuizen?
Er is gewoon een reële kans dat Omikron voor forse druk op de zorg gaat zorgen. Dan kan je vrolijk alles open laten en hopen dat het allemaal wel meevalt, maar dan staat het topic hier over twee weken vol met schuimbekkende users die klagen over die kutminister die het allemaal zo ver heeft laten komen"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Raar, alle mensen die ik ken komen regelmatig in de supermarkt en geen enkele daarvan is besmet in die 1,5 jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Eigenlijk gaan die maatregelen niet ver genoeg, gooi ook gelijk de supermarkten dicht , dat zijn bronnen van verspreiding van ongekende groote.![]()
![]()
Zijn essentieelquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:52 schreef monkyyy het volgende:
Autogarages open anders gooi ik een steen door de dansschool van Willem Engel~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik voel irritatie bij monkyyy.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef monkyyy het volgende:
De volgende variant wordt Airborne AIDS. U las het hier voor het eerst.![]()
![]()
Wel enorm blij dat we gisteren al naar de nieuwe Spider Man zijn gegaan; anders had ik een paar maanden spoilers mogen gaan ontwijkenEn kapper gelukkig ook.
![]()
Als je op medische gronden moet neuken is sekswerk gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Is er al iets bekend over de sekswerkers?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Maar dan wordt het nagesynchroniseerd.... Hé Spinneman, wo bist du!quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je gaat naar Aken. Kun je gelijk een booster halen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: