SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Boeken lenen is een klap in het gezicht van de zorg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef Momo het volgende:
Zeer gevaarlijke bibliotheken ook dicht.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Zelfs met de allerhardste lockdown is het beter om in de zon in Spanje te zitten dan hier in de kou.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee maatregelen zal je overal wel krijgen idd. Ik heb geen idee hoe zich dat hier gaat ontwikkelen.![]()
Willen jullie een totale lockdown?
Een lockdown die radicaler en totaler is dan jullie je ooit kunnen voorstellen?![]()
t/m 14 januari, gruwelijk langYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Die gaat natuurlijk gewoon door.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef -XOR- het volgende:
Al nieuws over het al dan niet doorgang vinden van DE KLASSIEKER?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mensen die vanochtend nog in ontkenning zaten.
Haha. Genot, dit zag je vanaf gisteren 100% zeker aankomen.
Hele winter deze maatregelen.![]()
Ja. Met scherp schieten aub.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Confetti het volgende:
Willen jullie een totale lockdown?
Een lockdown die radicaler en totaler is dan jullie je ooit kunnen voorstellen?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
@superniger wordt weer ontzienquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wie leest er nou nog papieren boekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef Momo het volgende:
Zeer gevaarlijke bibliotheken ook dicht.
eReader met eBooks![]()
![]()
Nou, eentje om mee te beginnenquote:
Ik word hier zo moedeloos van.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Groepjes van 4.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef galantis het volgende:
Hoe zou het met buitensport zitten?
Dan kan je met je voetbalteam dus 1 keer per week in het weekend een balletje passen. Teamsporten passen niet meer in het nieuwe normaal, ik zeg sportvelden omploegen en er woningen neerzetten.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Sowieso kansloos dat er niet gesport mag worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Groepjes van 4.
Dan kan je met je voetbalteam dus 1 keer per week in het weekend een balletje passen. Teamsporten passen niet meer in het nieuwe normaal, ik zeg sportvelden omploegen en er woningen neerzetten.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs met de allerhardste lockdown is het beter om in de zon in Spanje te zitten dan hier in de kou.![]()
![]()
Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
De voorspelling over never ending lockdowns begin 2020 is ondanks alle vaccinaties en andere gekkigheid dus waar gebleken.![]()
In Zwitserland kan je 2G+ ontwijken als je de booster hebt gehad, of als je laatste vaccinatie 4 maanden oud is. Maar enkel de oudjes hebben de mogelijkheid om een booster te halen, en de late gevacineerde hebben een voordeeltje.![]()
Dan is er nu ook 3G, 3 prikken en een PCR voor evenmenten met meer dan 300 personen. Het wordt steeds leiper.
Nog maar twee vaccinaties en 5G is een feit, wappies wisten het![]()
![]()
100x dit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.
Hier moeten echt koppen rollen, het hele OMT sowieso.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
In Londen is dat percentage inmiddels 90%.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien is die 28% niet enkel omicron, dus het zegt he-le-maal niets over omicron.
Als juist daar de ziekenhuizen vollopen zou je genoeg moeten weten.blablablabla![]()
Wel een mooie opzet. Eerst Van Dissel een interview laten geven met een verhaal van 'te laat ingrijpen' en dan twee dagen later dit doen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Mijn gut feeling zegt me dat we ons echt onsterfelijk belachelijk maken met die paniek om Omicron.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Maar ik wil het best wel toegeven als ik er straks naast blijk te zitten, ik ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt in elk geval.![]()
Tja, dat komt omdat de winkels dicht zijn. Zie dan nog maar eens wat te verkopen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Onverkoopbaar. Geen andere woorden voor.![]()
Ik weet het, 1st world problems, maar keek er echt naar uit om de nieuwe Spiderman in de bios te zienHelaas...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Action eiersnijder: Checkquote:
Blokker tafellakens: Check
Bieb: Scrooged SOM Xmas films, Check.
Macdo frietje & burger: Check
Zeeman ondergoed: Check
Internetsnelheid 1Gbit: Check
Kerstcadeaus: FU
Kapper: BAR
Druk dagje, vroeg begonnen en best goeie score tot nu toe.
Zijn er in de aanloop van, helemaal klaar voor."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
In België zijn de bioscopen gewoon open.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet het, 1st world problems, maar keek er echt naar uit om de nieuwe Spiderman in de bios te zienHelaas...
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik keek uit naar Matrixquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gok dat ik Jackass ook niet meer ga zien in de bios.
Jammer dan maar zit niks anders op![]()
Het slappe kabinet. Eerst nog willen versoepelen tijdens de kerstdagen.
WAT KAN MIJ DIE KERSTDAGEN NOU SCHELEN. Het is maar een getal op de kalender. Hoeren open.![]()
Woon in Amsterdam, dus om nou in Belgie naar de bios te gaan is weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In België zijn de bioscopen gewoon open.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gaan ook de vakantiehuizen dicht? Of alleen de faciliteiten die daarbij horen?
En hoe zit het met afhalen van eten?
Plicht op thuiswerken?
Dus basisonderwijs heeft eerste week na de vakantie sowieso thuisonderwijs?Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Dit. Absoluut.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Ziedend ben ik![]()
![]()
Tics van je petten.![]()
FUUUUUU, matrix helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik keek uit naar Matrix
Gok dat ik Jackass ook niet meer ga zien in de bios.
Jammer dan maar zit niks anders opOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
hoe zit het met mensen ontvangen enzo?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dit is simpelweg het gevolg van "sturen op zorgcapaciteit". Als je eenmaal op het punt bent dat alle ziekenhuisbedden bezet zijn, dan kun je eigenlijk geen kant meer op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: