Ja sorry beide topics zijn echt te druk en dan is het echt topsport om al in één reeks te moeten posten. Zeker als vlaggetjesvolk voor Shrek gaat zitten juichen maar die zal wel een vroege exit kennen denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan altijd weinig bij ons bent.
Kan hem zo even niet vinden en Sky heeft die video laten verwijden.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij dat opkomst gifje met dat paard?
kan je toch een like geven lulquote:Op donderdag 16 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook van @:kingroland
OKT is wel genot ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry beide topics zijn echt te druk en dan is het echt topsport om al in één reeks te moeten posten. Zeker als vlaggetjesvolk voor Shrek gaat zitten juichen maar die zal wel een vroege exit kennen denk ik.
En dan is er ook nog OKT Schaatsen (geen sport) en ik moet nog echt wel wat in huis doen.
Ik denk hiero over 5-10 minuten alquote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik voorzie dat ik dus over een kwartier in bed lig. Erg jammer.
Dan moet ik op die link klikken ouwe reusquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je toch een like geven lul
@Taglianoquote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet vinden en Sky heeft die video laten verwijden.
Die heeft er net 5 tussenjaren op zitten ofzoquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Adriaan moet lekker tussenjaar inlassen
Ik vind dat altijd leuker dan schaatsen op de OS zelfquote:
Doet ie pas 6 jaarquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Adriaan moet lekker tussenjaar inlassen
Ik heb morgen vrij dus ik gooi er nog een filmpje of serie tegenaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik had jou jonger ingeschat.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.
Bijna 27 genot
Bejaarde gespotquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijna 27 genot
Tot aan de kerst vind ik vaak leuker dan na de kerst ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het leukste darts is dan toch al achter de rug, eigenlijk.
Morgen The Witcher toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij dus ik gooi er nog een filmpje of serie tegenaan.
Geen ambities om deel te nemen aan de club van 27 mag ik aannemen?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijna 27 genot
Ach, moest vandaag nog ergens mijn ID laten zien.quote:
Alvast gefeliciteerd makker.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijna 27 genot
Ik vind die korte potjes ook altijd wel leuker ja, niemand zit op een 0-4 of 0-5 te wachten. Als het spannend is zijn die lange potjes soms wel heerlijk, maar je mag bij Meikle blij zijn dat je het op best of 5 houdt.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het leukste darts is dan toch al achter de rug, eigenlijk.
Ze werken meestal wel met pasjes in zo'n inrichting ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, moest vandaag nog ergens mijn ID laten zien.
Wordt die er in een keer op gegooid of wekelijkse afleveringen? Volgende week vakantie genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, al ga ik die ook even sparen denk ik voor de donkere dagen. Nu darts.
Stukje QRquote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, moest vandaag nog ergens mijn ID laten zien.
Schoten gevuurdquote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze werken meestal wel met pasjes in zo'n inrichting ja.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:42 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moeten we Gerrie toch ook maar als een outsider zien
Ik vind het stuk tussen kerst en nieuwjaar het leukst.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot aan de kerst vind ik vaak leuker dan na de kerst ja.
Alles in één keer.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt die er in een keer op gegooid of wekelijkse afleveringen? Volgende week vakantie genot.
Wie moet dan de bingo doen?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen ambities om deel te nemen aan de club van 27 mag ik aannemen?
Ik zou Lewis wel graag weer op een hoger niveau zien.quote:
Nee precies. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie moet dan de bingo doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |