Ik heb morgen vrij dus ik gooi er nog een filmpje of serie tegenaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik voorzie dat ik dus over een kwartier in bed lig. Erg jammer.
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik voorzie dat ik dus over een kwartier in bed lig. Erg jammer.
Ik had jou jonger ingeschat.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.
Bijna 27 genot
Bejaarde gespotquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijna 27 genot
Tot aan de kerst vind ik vaak leuker dan na de kerst ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het leukste darts is dan toch al achter de rug, eigenlijk.
Morgen The Witcher toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij dus ik gooi er nog een filmpje of serie tegenaan.
Geen ambities om deel te nemen aan de club van 27 mag ik aannemen?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijna 27 genot
Ach, moest vandaag nog ergens mijn ID laten zien.quote:
Alvast gefeliciteerd makker.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijna 27 genot
Ik vind die korte potjes ook altijd wel leuker ja, niemand zit op een 0-4 of 0-5 te wachten. Als het spannend is zijn die lange potjes soms wel heerlijk, maar je mag bij Meikle blij zijn dat je het op best of 5 houdt.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het leukste darts is dan toch al achter de rug, eigenlijk.
Ze werken meestal wel met pasjes in zo'n inrichting ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, moest vandaag nog ergens mijn ID laten zien.
Wordt die er in een keer op gegooid of wekelijkse afleveringen? Volgende week vakantie genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, al ga ik die ook even sparen denk ik voor de donkere dagen. Nu darts.
Stukje QRquote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, moest vandaag nog ergens mijn ID laten zien.
Schoten gevuurdquote:Op donderdag 16 december 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze werken meestal wel met pasjes in zo'n inrichting ja.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:42 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moeten we Gerrie toch ook maar als een outsider zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |