kan je toch een like geven lulquote:Op donderdag 16 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook van @:kingroland
OKT is wel genot ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry beide topics zijn echt te druk en dan is het echt topsport om al in één reeks te moeten posten. Zeker als vlaggetjesvolk voor Shrek gaat zitten juichen maar die zal wel een vroege exit kennen denk ik.
En dan is er ook nog OKT Schaatsen (geen sport) en ik moet nog echt wel wat in huis doen.
Ik denk hiero over 5-10 minuten alquote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik voorzie dat ik dus over een kwartier in bed lig. Erg jammer.
Dan moet ik op die link klikken ouwe reusquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je toch een like geven lul
@Taglianoquote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet vinden en Sky heeft die video laten verwijden.
Die heeft er net 5 tussenjaren op zitten ofzoquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Adriaan moet lekker tussenjaar inlassen
Ik vind dat altijd leuker dan schaatsen op de OS zelfquote:
Doet ie pas 6 jaarquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Adriaan moet lekker tussenjaar inlassen
Ik heb morgen vrij dus ik gooi er nog een filmpje of serie tegenaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Ik had jou jonger ingeschat.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.
Bijna 27 genot
Bejaarde gespotquote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak om 12 uur nog even een biertje.
Bijna 27 genot
Tot aan de kerst vind ik vaak leuker dan na de kerst ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het leukste darts is dan toch al achter de rug, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |