TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Kan toch nog prima, nog drie potjes vanavond. En vanmiddag hebben er een hoop -3 gescoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Bedenk me nu ineens dat ik de pick'em al vergeten ben
Eén sessie volgehouden
Weihenstephaner blijft goddelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 21:04 schreef fetX het volgende: [..] Ik heb net een halve leo Weihenstephaner naar binnen gejekkerd. Heerlijk.
Dat is vorige maand ook al uitgezonden toch?quote:
Ja dat ongemakkelijke na een wedstrijd blijft mooiquote:
Is je vergeven.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef fetX het volgende:
Nieuw topic openen was ik te snel mee. Niet twee keer in korte tijd achter elkaar posten antigenot. En dan de fipo missen.
Godverdomme.
Iedereen behalve 1 iemand. Kan prima nog dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan toch nog prima, nog drie potjes vanavond. En vanmiddag hebben er een hoop -3 gescoord.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vorige maand ook al uitgezonden toch?
Haha twee keerquote:Op donderdag 16 december 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vorige maand ook al uitgezonden toch
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vorige maand ook al uitgezonden toch?
Ik niet. Gelukkig voorkomen we hiermee wel iemand die wordt begraven in zijn achtertuin.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:14 schreef spleeh het volgende:
Wij feliciteren O'connor met het bereiken van de 3e ronde
Ja goed punt eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan toch nog prima, nog drie potjes vanavond. En vanmiddag hebben er een hoop -3 gescoord.
Jij hebt vast Ziggo?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef fetX het volgende:
Nieuw topic openen was ik te snel mee. Niet twee keer in korte tijd achter elkaar posten antigenot. En dan de fipo missen.
Godverdomme.
https://streamable.com/97ijovquote:Op donderdag 16 december 2021 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil beelden van Martijn die Gurney sloopt, maar die rtl7 darts website is waardeloos.
'Je voelt haar kutsappen stromen"quote:Op donderdag 16 december 2021 21:16 schreef K_uit_h het volgende:
Vooruit, nog eentje dan:
Isabel is een goedlachse Dominicaanse, die ik al vaak heb bezocht.
Ik kom binnen en ze pakt je gelijk vol op de bek, of best friends elkaar lang niet gezien hebben en soms is dat ook zo.
Ze pijpt je eerst zonder condoom en slobbert er lekker op los, in de tijd heeft ze geleerd om hem aardig deepthroat te nemen.
Daarna neuken met condoom.
Bij de tweede keer dat ik bij haar was was ik zo geil dat hij er zo in floepte en sindsdien doen we het zonder.
Maar later leerde ik dat ik niet de enige ben, die dat zo doet.
Ik moet haar ook altijd effe beffen en als je dat met overtuiging doet, dan komt ze geheid klaar, je voelt haar kutsappen stromen.
Soms komt ze meerdere keren klaar als ik blijf beffen.
Na het pijpen, rimt ze meest mijn kontgaatje of er een potje nectar verstopt zit.
Neuken doen we in allerlei standjes, de ene keer het hele repertoire, de andere keer verschiet ik mijn kruit al in missio.
Maar als jij effe moe bent, dan neemt zei weer de leiding, cowgirl on top of reverse of pijpen.
Ik heb haar ook wel een paar keer anaal genomen, soms erg lekker, soms wat minder.
Trio's gedaan met Angela eveneens Dominicaanse, stond vroeger in hetzelfde pand, maar staat nu paar deuren verderop.
Ooit binnengestapt bij Isabel vanwege de goede recensies, ondanks dat het niet helemaal mijn type is.
Maar al gauw werd ze een vaste waarde, althans voor coronatijd.
Dit jaar pas recent 1x geweest, omdat mijn mogelijkheden wat beperkt zijn om de ramen te bezoeken.
Binnenstappen bij Isabel is altijd een feestje
Wel een handige anderhalvemeterbuffer (3x woordwaarde)quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Je voelt haar kutsappen stromen"
Ze pist je zo het gezicht vol ja
Matig BMI though. Risicogroepjequote:Op donderdag 16 december 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een handige anderhalvemeterbuffer (3x woordwaarde)
Nog totaal niet geīnteresseerd in de dansmeisjesquote:
Hep die Dirk wat in de melk te brok0lollenenen dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Dirk wil Maijer op z'n bakkes slaan.
Is Jan Dekker de zoon van Jack van Gelder?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Dekker is van een andere planeet.
Word je dan warm van binnen?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Ah, Miekol. Ik doe alvast mijn ogen dicht.
Jos B. vindt 'm te oud.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
MARCO B. WENST FABIAN VEEL SUCCES
Nodig voor de Pick em, verder opkutten ermeequote:
100%quote:Op donderdag 16 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nodig voor de Pick em, verder opkutten ermee
@Hitler ?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:21 schreef spleeh het volgende:
Kan iemand mij zo vertellen op wie de werpstijl van die mof lijkt.
Ik kom er maar niet op
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is het met de dochter van Warren?
Die lijkt ook wel op Fabian Sjmoeslerquote:Op donderdag 16 december 2021 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feesboek zegt dat links nu haar vriend(in) is.
Nee die is gewoon rond toch? Dit is echt Alien-stylequote:Op donderdag 16 december 2021 21:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Jan Dekker de zoon van Jack van Gelder?
De DUITSE markt aanboren?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is dit geen vrijdagmiddagpartij?
Is daar nog meer te zien?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:24 schreef fetX het volgende:
Dit partijtje ga ik wellicht aan de binnenkant van m’n ogen bekijken.
Dat handgebaartje iddquote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef Wertha het volgende:
De worp van Schmutzler doet mij een beetje denken aan Bobby George.
Eerder Jan van Halst.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Jan Dekker de zoon van Jack van Gelder?
Schmutzler is een leuke toevoeging (alhoewel hij wel de plek neemt van een NEDERLANDER)quote:Op donderdag 16 december 2021 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is dit geen vrijdagmiddagpartij?
Dan zijn ze meteen wat ouder (lol)quote:Op donderdag 16 december 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Deze wedstrijd gaat oneindig lang duren.
Huh?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schmutzler is een leuke toevoeging (alhoewel hij wel de plek neemt van een NEDERLANDER)
Nee natuurlijk niet. Maar het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof jij het zelf beter zou kunnen
Die vorige wedstrijd duurde ook lang..quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zijn ze meteen wat ouder (lol)
Schiet je niks mee op ouwe dibbes. 29 van de 34 man hebben daar "ja"quote:
Dat is geen inpikken.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/developmenttour-eu
Daar had Nentjes of Zonneveld kunnen staan!
Wat leuk dat je even langskomtquote:Op donderdag 16 december 2021 21:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die vorige wedstrijd duurde ook lang..
Was natuurlijk niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het oog wil ook wat.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Meikle linkshandige & darteritus worp aids. Hup Schmutzler
Fok gaat zo traag als de traagst gooiende speler.quote:
Er zouden nieuwe servers gekocht worden tochquote:
Ooooooh, ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet serieus bedoeld.
Mikkel is een walgelijke speler
Danny zit in een moeilijke periode. We vergeven het hem.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zouden nieuwe servers gekocht worden toch
We blijven er voor wakker. Wereldgozer heeft het maar zwaar met zijn ban. Stiekem toch naar de posts aan het kijken hoor. Fokautist..quote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat leuk dat je even langskomtDiep in de nacht vanavond.
Hoe is het met @:wereldgozer ?
Hij moet even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We blijven er voor wakker. Wereldgozer heeft het maar zwaar met zijn ban. Stiekem toch naar de posts aan het kijken hoor. Fokautist..
Die komt er wel bovenop. En op deze manier is ‘ie toch een beetje aanwezigquote:Op donderdag 16 december 2021 21:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We blijven er voor wakker. Wereldgozer heeft het maar zwaar met zijn ban. Stiekem toch naar de posts aan het kijken hoor. Fokautist..
Al die homofiele Feyenoorders zijn vast fan van Jamai van den Herik.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/developmenttour-eu
Daar had Nentjes of Zonneveld kunnen staan!
Walgelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem aan dat dat debiele gedoe met dat Aldi karretje al besproken is?
Het lijkt me voor de hand liggen dat ie dit jaar Schindler gaat hypen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Zjak deze mof al flink gehypet?
Die gaat flink in de lift.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de hand liggen dat ie dit jaar Schindler gaat hypen.
No, no Mikey, no. This is so not right.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
It has been manipulated man [ afbeelding ]
Nee. Dit is heel ‘even’ inkomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet een heel goed potje uitgekozen om in te schakelen he?
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Meikle nog een nieuwe server kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Mani89 het volgende:
FOK! is nog trager dan Meikle. Haha.
Hij is vooral aan het bijkomen van het feit dat Hopp er niet bij isquote:Op donderdag 16 december 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de hand liggen dat ie dit jaar Schindler gaat hypen.
2-3 is prima.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:37 schreef fetX het volgende:
Ik hoop niet dat dit 3-2 of 2-3 wordt.
Hierna wordt het wel leuk hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meulenkamp weer met zn trage aidsworp. Alleen de laatste wedstrijd is leuk. Of Meulenkamp moet een mental breakdown krijgen omdat hij achter komt tegen Ashtonquote:Op donderdag 16 december 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hierna wordt het wel leuk hoor
Nee want deze potten horen er ook gewoon bijquote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Kunnen we al zeggen dat dit WK onwaardig is?
vertel het ons maar niet te snelquote:Op donderdag 16 december 2021 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weet je wat zeg maar vrij handig is als je een website beheert?
Zelfs dan is ie saai. En Ashton is ook al zo doods. Nooit een uitschieter.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meulenkamp weer met zn trage aidsworp. Alleen de laatste wedstrijd is leuk. Of Meulenkamp moet een mental breakdown krijgen omdat hij achter komt tegen Ashton
Ja. Morgen geen boodschappen voor Danny.quote:
88 om 87 gemiddeld, niet heel slecht voor een 1e rondequote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Kunnen we al zeggen dat dit WK onwaardig is?
Een beetje zoals de dagjesmens dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee want deze potten horen er ook gewoon bij
Zij het dat dit eigenlijk in een middagsessie zou moeten
Van de intelligent ogende familie Plaisier denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al die homofiele Feyenoorders zijn vast fan van Jamai van den Herik.
Oh dat ligt dan al een stuk hoger dan ik dacht. Dacht rond de 80-81.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
88 om 87 gemiddeld, niet heel slecht voor een 1e ronde
Over ca twee weken mag de stekker er ook wel definitief uit,quote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Danny heeft de stekker erin gedaan.
Met dagjesmensen is in zijn algemeenheid ook niet zoveel misquote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje zoals de dagjesmens dus.
Ron krijgt 100% zeker het publiek zwaar tegen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meulenkamp weer met zn trage aidsworp. Alleen de laatste wedstrijd is leuk. Of Meulenkamp moet een mental breakdown krijgen omdat hij achter komt tegen Ashton
Ja daarom zou het nog leuk kunnen wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ron krijgt 100% zeker het publiek zwaar tegen.
Ik heb niks tegen dagjesmensen. Dat hoort er ook gewoon bijquote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dagjesmensen is in zijn algemeenheid ook niet zoveel mis
Alleen met dagjesmensen die anderen de les komen lezen over hoe het werkt (en er dan overduidelijk naast zitten) vind ik irritant
Ben jij dit?quote:
Zes jaar geleden de WK-finale om precies te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
laatste potje van de avond is zou vijf jaar geleden een topwedstrijd zijn
Hij houdt de eer graag aan zichzelf.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moet even een mailtje sturen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat Raait morgen Miekel eraf gaat miekelen.
Alleen komen er niet veel dagjesmensen meer omdat darten minder populair is geworden! (En vGerwen niet meer zo goed is)quote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dagjesmensen is in zijn algemeenheid ook niet zoveel mis
Alleen dagjesmensen die anderen de les komen lezen over hoe het werkt (en er dan overduidelijk naast zitten) vind ik irritant
Dat is ook zo. Insert dart gifjequote:Op donderdag 16 december 2021 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Die komt er wel bovenop. En op deze manier is ‘ie toch een beetje aanwezig
Is dit de nieuwe kloon van ydvos7?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef HaagseHenkie het volgende:
Meikle heeft net zo'n gehandicaptenhandje als Meulenkamp allen.
Vanwaar deze act?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof Raait zo goed draait. Kan zomaar verliezen.
Hoi Poepz0rquote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef HaagseHenkie het volgende:
Weet je wie ook de eer aan zichzelf hield?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij houdt de eer graag aan zichzelf.
Beeld ook nog speciaal stilzettenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen proleten gaan voor de televisie staan en dan foto's maken.
Was dat een Oostenrijker?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook de eer aan zichzelf hield?
Nee, alleen Poepz0r zet willekeurig aan het einde van de zin 'allen'quote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe kloon van ydvos7?
@Poepz0r doet weer stoer met zijn clonesquote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef HaagseHenkie het volgende:
Nooit gevonden in die bunker of wel?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook de eer aan zichzelf hield?
Door de sovjetgoden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit gevonden in die bunker of wel?
En dat terwijl ie er net zo stoer deed dat we het nooit zouden kunnen raden wie het was.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zijn dubbelganger komt boven water.
Zit in Argentinië. Met 2pacquote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit gevonden in die bunker of wel?
Zijn boek is echter wel een succes geworden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, een geflopte kunstenaar.
Zou er nog een deel 2 komen?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn boek is echter wel een succes geworden.
Zijn 2e boek is zwaar geflopt.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn boek is echter wel een succes geworden.
Vermoeiend.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:poepz0r doet weer stoer met zijn clones
Dat beschouw ik als een andere reeks.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Zweites_Buch
Willem Holleeder wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit niet heel geboeid te kijken.
Ben bang van niet. Net als andere geflopte kunstenaars zoals vGogh heeft hij zelfmoord gepleegd.quote:
Jammer, ik had er wel oren naar.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Net als andere geflopte kunstenaars zoals vGogh heeft hij zelfmoord gepleegd.
Deze dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een andere reeks.
Dit kan niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Denk dat we darts zo toch maar afzetten. Deze tijd kunnen we beter gebruiken.
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit niet heel geboeid te kijken.
@Wereldgozer een veeg geven?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Ga dan maar weg.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
@Wereldgozer gaat het zwaar krijgen dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
We waren net bezig met een unban. Je begint weer op nul.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Deze is net zo scherp als het mes van Vincent.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, ik had er wel oren naar.
De transformatie richting Benno Lquote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
Mitchell Clegg toen, ergens ertussenin en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom denk je nou weer gelijk aan facesitting? Dat doe ik hem heus niet aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
@:wereldgozer gaat het zwaar krijgen dus.
Heb ik tenminste wat aan hem. Spreek ik hem ook nog eens.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We waren net bezig met een unban. Je begint weer op nul.
Een dildo in zijn reet?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom denk je nou weer gelijk aan facesitting? Dat doe ik hem heus niet aan.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom denk je nou weer gelijk aan facesitting? Dat doe ik hem heus niet aan.
Zeg als jij DRT onderaan de pikorde zet dan zout je maar op hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik tenminste wat aan hem. Spreek ik hem ook nog eens.
Hij is een vrouw geworden?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sta hier erg (gender)neutraal in.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat het sowieso zwaar krijgen als je op hem zitquote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik tenminste wat aan hem. Spreek ik hem ook nog eens.
Pak ‘m anaal die vuilak!!!quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Vooruit, tijdens dit soort potjes is dit type palaver wel geoorloofd.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een dildo in zijn reet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |