Danny zit in een moeilijke periode. We vergeven het hem.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zouden nieuwe servers gekocht worden toch
We blijven er voor wakker. Wereldgozer heeft het maar zwaar met zijn ban. Stiekem toch naar de posts aan het kijken hoor. Fokautist..quote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat leuk dat je even langskomtDiep in de nacht vanavond.
Hoe is het met @:wereldgozer ?
Hij moet even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We blijven er voor wakker. Wereldgozer heeft het maar zwaar met zijn ban. Stiekem toch naar de posts aan het kijken hoor. Fokautist..
Die komt er wel bovenop. En op deze manier is ‘ie toch een beetje aanwezigquote:Op donderdag 16 december 2021 21:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We blijven er voor wakker. Wereldgozer heeft het maar zwaar met zijn ban. Stiekem toch naar de posts aan het kijken hoor. Fokautist..
Al die homofiele Feyenoorders zijn vast fan van Jamai van den Herik.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/developmenttour-eu
Daar had Nentjes of Zonneveld kunnen staan!
Walgelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem aan dat dat debiele gedoe met dat Aldi karretje al besproken is?
Het lijkt me voor de hand liggen dat ie dit jaar Schindler gaat hypen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Zjak deze mof al flink gehypet?
Die gaat flink in de lift.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de hand liggen dat ie dit jaar Schindler gaat hypen.
No, no Mikey, no. This is so not right.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
It has been manipulated man [ afbeelding ]
Nee. Dit is heel ‘even’ inkomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet een heel goed potje uitgekozen om in te schakelen he?
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet een heel goed potje uitgekozen om in te schakelen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |