@Poepz0r doet weer stoer met zijn clonesquote:Op donderdag 16 december 2021 21:49 schreef HaagseHenkie het volgende:
Meikle heeft net zo'n gehandicaptenhandje als Meulenkamp allen.
Nooit gevonden in die bunker of wel?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook de eer aan zichzelf hield?
Door de sovjetgoden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit gevonden in die bunker of wel?
En dat terwijl ie er net zo stoer deed dat we het nooit zouden kunnen raden wie het was.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zijn dubbelganger komt boven water.
Zit in Argentinië. Met 2pacquote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit gevonden in die bunker of wel?
Zijn boek is echter wel een succes geworden.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, een geflopte kunstenaar.
Zou er nog een deel 2 komen?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn boek is echter wel een succes geworden.
Zijn 2e boek is zwaar geflopt.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn boek is echter wel een succes geworden.
Vermoeiend.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:poepz0r doet weer stoer met zijn clones
Dat beschouw ik als een andere reeks.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Zweites_Buch
Willem Holleeder wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit niet heel geboeid te kijken.
Ben bang van niet. Net als andere geflopte kunstenaars zoals vGogh heeft hij zelfmoord gepleegd.quote:
Jammer, ik had er wel oren naar.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Net als andere geflopte kunstenaars zoals vGogh heeft hij zelfmoord gepleegd.
Deze dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een andere reeks.
Dit kan niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Denk dat we darts zo toch maar afzetten. Deze tijd kunnen we beter gebruiken.
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit niet heel geboeid te kijken.
@Wereldgozer een veeg geven?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Ga dan maar weg.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
@Wereldgozer gaat het zwaar krijgen dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
We waren net bezig met een unban. Je begint weer op nul.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |