Over ca twee weken mag de stekker er ook wel definitief uit,quote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Danny heeft de stekker erin gedaan.
Met dagjesmensen is in zijn algemeenheid ook niet zoveel misquote:Op donderdag 16 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje zoals de dagjesmens dus.
Ron krijgt 100% zeker het publiek zwaar tegen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meulenkamp weer met zn trage aidsworp. Alleen de laatste wedstrijd is leuk. Of Meulenkamp moet een mental breakdown krijgen omdat hij achter komt tegen Ashton
Ja daarom zou het nog leuk kunnen wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ron krijgt 100% zeker het publiek zwaar tegen.
Ik heb niks tegen dagjesmensen. Dat hoort er ook gewoon bijquote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dagjesmensen is in zijn algemeenheid ook niet zoveel mis
Alleen met dagjesmensen die anderen de les komen lezen over hoe het werkt (en er dan overduidelijk naast zitten) vind ik irritant
Ben jij dit?quote:
Zes jaar geleden de WK-finale om precies te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
laatste potje van de avond is zou vijf jaar geleden een topwedstrijd zijn
Hij houdt de eer graag aan zichzelf.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moet even een mailtje sturen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat Raait morgen Miekel eraf gaat miekelen.
Alleen komen er niet veel dagjesmensen meer omdat darten minder populair is geworden! (En vGerwen niet meer zo goed is)quote:Op donderdag 16 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dagjesmensen is in zijn algemeenheid ook niet zoveel mis
Alleen dagjesmensen die anderen de les komen lezen over hoe het werkt (en er dan overduidelijk naast zitten) vind ik irritant
Dat is ook zo. Insert dart gifjequote:Op donderdag 16 december 2021 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Die komt er wel bovenop. En op deze manier is ‘ie toch een beetje aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |