TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 16-12-2021 20:37:37 ]
Wadegod.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een fijne linkshandige darter
En daar zijn er niet zoveel van
Oh okee, dacht even dat ik wat gemist hadquote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kan er gewoon geen reet meer van
Geen zorgen, Durrant mist een stuk meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dacht even dat ik wat gemist had
Ik zie hem niet zo vaak, was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Dat zit er al een tijdje hoor
![]()
Makker, baas. Dit maakt mijn dag oprecht!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Speciaal voor Gurney en voor @:GurneyIsBestOke.
[ twitter ]
“Kan de beveiliging de dronken Ier op het podium verwijderen alstublieft. Dank u wel”quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is het niet dit fragment?
[ twitter ]
Die briefjes liggen hier ook om de haverklap in de bus. Met de gekste namen erop vaak.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vandaag briefje in de bus of stel mn appt kan kopen. Bijzonder.
Bedankt voor de info Bob.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krona. En daarna niet meer op niveau gekomen.
Je wat?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vandaag briefje in de bus of stel mn appt kan kopen. Bijzonder.
Waar woon jij?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die briefjes liggen hier ook om de haverklap in de bus.
Ah, ja als je in gewild dorp/stad woont met te weinig huizen en veel jongeren die willen blijven wonen in die omgeving heb je dat ook.quote:
Niki Lauda?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor zijn naam steeds op het deuntje van dat kutnummer met Nicky Lauda oid.
Je moet wat in deze tijden. Vind het wel assertief. Maar ga niet verkopen, moet immers ook ergens wonen.quote:
Eigenlijk ken ik hem niet echt als persoonquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
O'Connor is lekker om naar te kijken als het draait maar het blijft een extreem onsympathiek persoon
DRT / [Bingo] Drop hier uw suggesties wat er wel en niet op de bingo moetquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoeveel al afgevinkt van bingo?
Hij gedraagt zich in ieder geval als een enorme klootzak als hij 0.01 seconde het publiek tegen krijgtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik hem niet echt als persoon
Een staatslot, net zo erg.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker persoonlijk, een vvv bon voor onder de boom.
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
Ja verdomme. Nu hoor ik het ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor zijn naam steeds op het deuntje van dat kutnummer met Nicky Lauda oid.
FOK servers kunnen dat niet realtime verwerken.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Shit ik had ninja-edit gedaan toch
Beste aan je ouders indien noodzakelijk, komt er nog eea bij jou terecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.
Doneer allenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK servers kunnen dat niet realtime verwerken.
zonder jackpotquote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!
En dan ook nog een half lot geven ofzo.
quote:
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Wereldgozer. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
de IRAquote:Op donderdag 16 december 2021 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie heeft O'Connor een blauw oog geslagen?
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:
En toch ga ik weer zo’n oudejaarslot kopen. Terwijl de kans dat je door de bliksem wordt geraakt misschien wel groter is (lol)quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!
En dan ook nog een half lot geven ofzo.
Zijn we er toch weer ingetuindquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Lidlbudgetbak bedoel jequote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Geef het aan een goed doel. Koop er een abo van!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch ga ik weer zo’n oudejaarslot kopen. Terwijl de kans dat je door de bliksem wordt geraakt misschien wel groter is (lol)
Wat heb ik eigenlijk gemist op FOK! dat iedereen zegt dat hij ervandoor is gegaan met 20k?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niksquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat heb ik eigenlijk gemist op FOK! dat iedereen zegt dat hij ervandoor is gegaan met 20k?
Hij had nieuwe servers nodig, maat heeft het geld ergens anders voor gebruiktquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat heb ik eigenlijk gemist op FOK! dat iedereen zegt dat hij ervandoor is gegaan met 20k?
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we alsjeblieft een andere gimmick kiezen dan FOK!reviews
Wat een diepe droevenis staat daar
Doe dan maar hookers
Thuisbezorgd reviews?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mannen die dat hebben wantrouw ik.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
Herhalingsgevaar?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
Bron?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had nieuwe servers nodig, maat heeft het geld ergens anders voor gebruikt
Je kan ook je geld gooien in crypto als je op een duurzame wijze winst wil boekenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch ga ik weer zo’n oudejaarslot kopen. Terwijl de kans dat je door de bliksem wordt geraakt misschien wel groter is (lol)
Nee, ik zeg gewoon dat ik een biertje ga pakken straks.quote:
Eens, wat een gefrustreerde sukkels.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
Schiet niet echt op met 30 euro denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ook je geld gooien in crypto als je op een duurzame wijze winst wil boeken
Inb4 kanker op met je crypto
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een unban voor @Wereldgozer . En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Dat vind ik zo smerig.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Op deze avond past een blikje coca cola zero vanille
Ach iedereen heeft zo zijn wansmaakquote:
als je dat afgelopen december in Dogecoin had gezet had je nu 6000¤quote:Op donderdag 16 december 2021 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Schiet niet echt op met 30 euro denk ik.
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik aan de macht kom wordt iedereen met cryptomunten opgespoord en gefusilleerd.
Die ging zelf darten zei hijquote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r zit weer in zijn ploegendienst.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer komt jouw FOK! tribunaal eigenlijk?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou nou
Tribunalen zijn voldoende
Ik ben een tijdje FA geweest of moet ik dat anders zienquote:Op donderdag 16 december 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw FOK! tribunaal eigenlijk?
Die zat weer aardig aan de snuif vandaag had ik het idee.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Je bent afgezet. Dan volgen er tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje FA geweest of moet ik dat anders zien
Welnee joh gewoon kindertjesstressquote:Op donderdag 16 december 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zat weer aardig aan de snuif vandaag had ik het idee.
Waarom gelooft niemand dat ik er gewoon zelf mee gekapt benquote:Op donderdag 16 december 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent afgezet. Dan volgen er tribunalen.
Alsof je wat beters te doen zou hebbenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom gelooft niemand dat ik er gewoon zelf mee gekapt ben
Omdat je net zo aandachtsgeil bent als Johan Derksen en Kees Jansma.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het probleem bij hem is dat ik bang ben dat het samengaat.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee joh gewoon kindertjesstress
Joh wat zal jou het rukken wat iedereen gelooftquote:Op donderdag 16 december 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 16 december 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je net zo aandachtsgeil bent als Johan Derksen en Kees Jansma.
Stappenteller zit weer boven de 10k ouwe reusquote:Op donderdag 16 december 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof je wat beters te doen zou hebben
Ik neem alles terug.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stappenteller zit weer boven de 10k ouwe reus
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
De eeuwig irritante, maar buiten de top-32 blijvende O'Connor.
Niet goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zat weer aardig aan de snuif vandaag had ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |