@Mani89 kan vast een mooie tekent voor ons makenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, anders had ik het liever even eerder geweten want dan moet ik zelf aan de slag.
Ik ben er in ieder geval niet zo handig mee.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Mani89 kan vast een mooie tekent voor ons maken
Wat kan ik?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Mani89 kan vast een mooie tekent voor ons maken
Dat kan ik helemaal niet. Dat is een hele foute aanname van jou Bob.quote:
Is dit ironisch of letterlijk? Ik wilde je niet passerenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval niet zo handig mee.
Ik heb gewoon vertrouwen in jouw capaciteitenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet. Dat is een hele foute aanname van jou Bob.
Nee joh ik kan dat niet, daarom heb ik JR ook gevraagd. (en omdat die van vorig jaar natuurlijk prachtig was)quote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit ironisch of letterlijk? Ik wilde je niet passeren
Die heb ik helemaal niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vertrouwen in jouw capaciteiten
Doe jij dat maar Mani dat kan jij welquote:Op woensdag 15 december 2021 19:38 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen toch gewoon die van vorig jaar. Og een keer doen lol.
'In 15 pijlen uit' staat er twee keer op, kan een van die twee nog vervangen worden door wat anders?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan de sympathieke @:gurneyisbestoke
@GurneyIsBestOke ?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
'In 15 pijlen uit' staat er twee keer op, kan een van die twee nog vervangen worden door wat anders?
Daar had ‘maggewoonniegebeurenklaar’ moeten staan.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
'In 15 pijlen uit' staat er twee keer op, kan een van die twee nog vervangen worden door wat anders?
Top, dank jequote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar had ‘maggewoonniegebeurenklaar’ moeten staan.
Die staat er bij de volgende update
Geen Piederait (Van der Voort) van @wimderon ? Dan hadden we al na 5 minuten bingoquote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan de sympathieke @:gurneyisbestoke
https://www.dumpert.nl/item/6536934_c61ae7efquote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen Piederait (Van der Voort) van @:wimderon ? Dan hadden we al na 5 minuten bingo
Te laat naar de zaal na reclame.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Big Fish
Setsysteem bewieroken
Een glimp van de oude Lewis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |