Hij gedraagt zich in ieder geval als een enorme klootzak als hij 0.01 seconde het publiek tegen krijgtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik hem niet echt als persoon
Een staatslot, net zo erg.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker persoonlijk, een vvv bon voor onder de boom.
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
Ja verdomme. Nu hoor ik het ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor zijn naam steeds op het deuntje van dat kutnummer met Nicky Lauda oid.
FOK servers kunnen dat niet realtime verwerken.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Shit ik had ninja-edit gedaan toch
Beste aan je ouders indien noodzakelijk, komt er nog eea bij jou terecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.
Doneer allenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK servers kunnen dat niet realtime verwerken.
zonder jackpotquote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!
En dan ook nog een half lot geven ofzo.
quote:
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Wereldgozer. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
de IRAquote:Op donderdag 16 december 2021 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie heeft O'Connor een blauw oog geslagen?
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:
En toch ga ik weer zo’n oudejaarslot kopen. Terwijl de kans dat je door de bliksem wordt geraakt misschien wel groter is (lol)quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!
En dan ook nog een half lot geven ofzo.
Zijn we er toch weer ingetuindquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Lidlbudgetbak bedoel jequote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Geef het aan een goed doel. Koop er een abo van!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch ga ik weer zo’n oudejaarslot kopen. Terwijl de kans dat je door de bliksem wordt geraakt misschien wel groter is (lol)
Wat heb ik eigenlijk gemist op FOK! dat iedereen zegt dat hij ervandoor is gegaan met 20k?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niksquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat heb ik eigenlijk gemist op FOK! dat iedereen zegt dat hij ervandoor is gegaan met 20k?
Hij had nieuwe servers nodig, maat heeft het geld ergens anders voor gebruiktquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat heb ik eigenlijk gemist op FOK! dat iedereen zegt dat hij ervandoor is gegaan met 20k?
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we alsjeblieft een andere gimmick kiezen dan FOK!reviews
Wat een diepe droevenis staat daar
Doe dan maar hookers
Thuisbezorgd reviews?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mannen die dat hebben wantrouw ik.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
Herhalingsgevaar?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Doe dan maar hookers
Bron?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij had nieuwe servers nodig, maat heeft het geld ergens anders voor gebruikt
Je kan ook je geld gooien in crypto als je op een duurzame wijze winst wil boekenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch ga ik weer zo’n oudejaarslot kopen. Terwijl de kans dat je door de bliksem wordt geraakt misschien wel groter is (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |