Hij gedraagt zich in ieder geval als een enorme klootzak als hij 0.01 seconde het publiek tegen krijgtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik hem niet echt als persoon
Een staatslot, net zo erg.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker persoonlijk, een vvv bon voor onder de boom.
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
Ja verdomme. Nu hoor ik het ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor zijn naam steeds op het deuntje van dat kutnummer met Nicky Lauda oid.
FOK servers kunnen dat niet realtime verwerken.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Shit ik had ninja-edit gedaan toch
Beste aan je ouders indien noodzakelijk, komt er nog eea bij jou terecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.
Doneer allenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK servers kunnen dat niet realtime verwerken.
zonder jackpotquote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alstublieft, een grote kans op niks. Fijne kerst!
En dan ook nog een half lot geven ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |