Ah, ja als je in gewild dorp/stad woont met te weinig huizen en veel jongeren die willen blijven wonen in die omgeving heb je dat ook.quote:
Niki Lauda?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor zijn naam steeds op het deuntje van dat kutnummer met Nicky Lauda oid.
Je moet wat in deze tijden. Vind het wel assertief. Maar ga niet verkopen, moet immers ook ergens wonen.quote:
Eigenlijk ken ik hem niet echt als persoonquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
O'Connor is lekker om naar te kijken als het draait maar het blijft een extreem onsympathiek persoon
DRT / [Bingo] Drop hier uw suggesties wat er wel en niet op de bingo moetquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoeveel al afgevinkt van bingo?
Hij gedraagt zich in ieder geval als een enorme klootzak als hij 0.01 seconde het publiek tegen krijgtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik hem niet echt als persoon
Een staatslot, net zo erg.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker persoonlijk, een vvv bon voor onder de boom.
Ik zou nooit een staatslot geven, om overduidelijke redenen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een staatslot, net zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |