Ja ja, maar niet wegzappen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef Karina het volgende:
Waar zit ik naar te kijken, wat een vieze mensen
Sex voor de Buch.quote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Attitude het volgende:
lang geleden dat zulke beelden al voor 22.00 op tv te zien was...
Die staat toe te kijken met een biertje in de hand, met als klap op de vuurpijl nog een verslaggever erbijquote:Op maandag 20 december 2021 17:44 schreef Groepfunder het volgende:
Je zult maar een bedrag met drie nullen hebben neergelegd voor een date van 48 uur en dan haar vriend erbij krijgen. Ik zou het erg ongemakkelijk vinden.
Is dit een FOK!ster?quote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef jeroen25 het volgende:
Wanneer zou Zondares er een stukje over klaar hebben?
Zusje van @ZONdaarquote:
Tenzij je dit al van te voren incalculeert in de prijs, dan is het juist een gouden zet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:34 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom zou Lotilta trouwens vluggertjes aanbieden voor 15 minuten als zij (om haar diensten te kunnen verlenen op een manier die zij prettig vindt) minimaal 30 minuten nodig heeft? Nu geeft zij die vent die voor 15 minuten betaalt 30 minuten van haar tijd. Dat heeft iets heel liefs, maar zakelijk gezien lijkt het mij onverstandig.
Grote kans dat het voor deze klant ook een bepaald soort fetisj is. Sex met de vrouw van iemand anders, terwijl die iemand toekijkt. Dat is volgens mij niet zo'n hele gekke fantasie, in de gemiddelde parenclub zal het niet veel anders zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 23:49 schreef Pinuts het volgende:
Die Linda die doodleuk haar vriend meeneemt. Verbaasd me echt dat een klant daar gewoon ja op zegt.
Ik zou niet op zoek gaan naar '2 Girls 1 Cup'quote:En in de mond poepen en opeten? Ik wist dat mensen rare fetisjen hadden, maar poep eten gaat toch wel echt te ver...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |