TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZERJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Gooit prima eigenlijk, maar Evans is briljant op zijn finishes tot dusver. Weet niet of Evans dit volhoudt.quote:
Hij oogt gefrustreerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gurney heeft geen thee gedronken in de rust.
Geen warme thee.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gurney heeft geen thee gedronken in de rust.
Na jaar of 5-7 keer vervangen. Die slijten nogal. Ligt beetje aan het merk etc.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Filter leeg maken iedere keer maar verder?
Alsof je enig idee hebt waar je dan moet kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:04 schreef K_uit_h het volgende:
Ik ga zo mijn droger maar eens inspecteren, misschien ben ik wel in levensgevaar.
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:04 schreef K_uit_h het volgende:
Ik ga zo mijn droger maar eens inspecteren, misschien ben ik wel in levensgevaar.
Beddengoed doe ik er altijd in.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een droger heb je ook alleen nodig voor je handdoeken, zodat dat geen schuurpapier wordt.
Elke andere toepassing is to-ta-le milieuverspilling
Hebben hier 150 baby kledingstukken. Die kun je niet kwijt op een wasrek ouwe reus. Duurt ook te lang.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een droger heb je ook alleen nodig voor je handdoeken, zodat dat geen schuurpapier wordt.
Elke andere toepassing is to-ta-le milieuverspilling
Beddengoed is wel handigquote:Op donderdag 16 december 2021 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke andere toepassing is to-ta-le milieuvervuiling
Dat wordt meestal al afgeraden om in de droger te doen, wij gooien dat 'gewoon' op een droogrek.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beddengoed doe ik er altijd in.
Geen kind nemen allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben hier 150 baby kledingstukken. Die kun je niet kwijt op een wasrek ouwe reus. Duurt ook te lang.
Moeten hullie weten, bij meeste beddengoed kan dat prima. Ik ga dat niet dagen op een droogrek laten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt meestal al afgeraden om in de droger te doen, wij gooien dat 'gewoon' op een droogrek.
Terecht. Vertrouw op moeder natuur.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mensen met een droger hebben maling aan het klimaat.
HEB JE AL EEN BABYquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor kinderen vooral handig. Zeker babies komen wij nu achter
Stukje reclame kijken genotquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk al die huisvrouwen in dit topic.
Ik geef het gewoon aan mijn vriendinquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt meestal al afgeraden om in de droger te doen, wij gooien dat 'gewoon' op een droogrek.
We trappen er bijna in. Vriendin zegt hij hahahahahaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik geef het gewoon aan mijn vriendin
Waarom zou je dat doen, wat een onnodig gedoe zeg.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog niet, maar zijn alles aan het voorwassen en dus ook drogen. Wat een werk holy fuck
Nounounounounouquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schieten op Cambuurfans, niks mis mee.
Noem jij haar nou maar gewoon 'moeder'quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We trappen er bijna in. Vriendin zegt hij hahahahaha
Wat las ik nou, had jij gisteravond een date?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je weleens aan nieuwe babykleding geroken in de winkels? Die fabriekslucht moet er wel uit ouwe reus. Raden ze ook aan trouwens om het te wassen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, wat een onnodig gedoe zeg.
Ik koop nooit tweedehands.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je weleens aan nieuwe babykleding geroken in de winkels? Die fabriekslucht moet er wel uit ouwe reus. Raden ze ook aan trouwens om het te wassen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Kind van poepgod wordt geboren met de dartpijl in de hand
Hoi Marco B.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je weleens aan nieuwe babykleding geroken in de winkels? Die fabriekslucht moet er wel uit ouwe reus. Raden ze ook aan trouwens om het te wassen.
Aldus degene met een 'vriendin' die 'zwanger' isquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang ventje. De eckte kenners weten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Aldus degene met een 'vriendin' die 'zwanger' is
Straks komt er een zwarte baby uit. Dan heeft Poepie een GROOT PROBLEEM.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Aldus degene met een 'vriendin' die 'zwanger' is
Mijn account is ouder dan dat van jouquote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang ventje. De eckte kenners weten.
Kan ik mij voorstellen, twee uiterst sympathieke kerelsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Gurney en Evans zijn trouwens hele goede vrienden, ter info.
Nee hoor. Dat zou goed kunnen. In Februari staan er weer 2 blacked dates op het programma voor de vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Straks komt er een zwarte baby uit. Dan heeft Poepie een GROOT PROBLEEM.
"geregistreerd op: vrijdag 9 mei 2014 @ 13:06"quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang ventje. De eckte kenners weten.
Je denkt dat ik 1 account heb? HAHAHAHAHquote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mijn account is ouder dan dat van jou(niet dat dat verder iets om stoer over te doen)
Daar heeft Evans weinig problemen mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef franklop het volgende:
Moeten wel opschieten voor Mr Bean
We hebben degene gevonden achter de yannickdevos cloons @Moderatorsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ik 1 account heb? HAHAHAHAH
Meerdere accounts weten velen hier wel denk ik. 1 account daarvan is ook in DRT actiefquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"geregistreerd op: vrijdag 9 mei 2014 @ 13:06"
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We hebben degene gevonden achter de yannickdevos cloons @:moderators
Hoi Braddiequote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benDat gelooft niemand. Ik geniet daar intens van
Dus dat andere account is je normale zelf en Poepz0r is je schunnige alter-ego?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benDat gelooft niemand. Ik geniet daar intens van
Wie zal het zeggen. Ik heb er 5 in totaal. Dat andere account staat ingelogd op mijn telefoon nu en zit ook in DRT, althans dit subforum staat openquote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus dat andere account is je normale zelf en Poepz0r is je schunnige alter-ego?
Reageer je dan ook wel eens op jezelf?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Ik heb er 5 in totaal. Dat andere account staat ingelogd op mijn telefoon nu en zit ook in DRT, althans dit subforum staat open
Dat moet wel anders valt het op genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Reageer je dan ook wel eens op jezelf?
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Ik heb er 5 in totaal. Dat andere account staat ingelogd op mijn telefoon nu en zit ook in DRT, althans dit subforum staat open
Andersom zou een stuk erger zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus dat andere account is je normale zelf en Poepz0r is je schunnige alter-ego?
Wil je dat ik hier iets over bevestigquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ik 1 account heb? HAHAHAHAH
@Boussaadia , @Zipportal , en @rookworst .quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je proberen, maar zal niet lukken.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier iets over bevestig
R&P kloontjes vind ik nog wel te verklarenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met meerdere accounts en dan ook nog op jezelf reageren, dan heb je sowieso een stoornis.
Zipportal sowieso niet. Hij zegt dat hij 1 account heeft. Geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:boussaadia , @:zipportal , en @:rookworst .
Zo.
Nouquote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je proberen, maar zal niet lukken.
Dat is nog acceptabel ja. Al zou ik dat soort hulp vooral niet op een forum zoeken.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
R&P kloontjes vind ik nog wel te verklaren
Wie verdenk jij van Zippy zijn dubbelganger?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zipportal sowieso niet. Hij zegt dat hij 1 account heeft. Geloof er geen reet van.
Jij bent toch geen FA meer of wel?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
FA's hebben de beschikking over een klooncheck
Van wie is @Wertha een kloon?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Wereldgozer of Anneloosquote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie verdenk jij van Zippy zijn dubbelganger?
Dat kloptquote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent toch geen FA meer of wel?
R&P en SEX kan ik het me voorstellen ja, al kun je altijd beter naar professionele hulp zoeken als het echt ernstig is. En anders gewoon met bekenden praten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
R&P kloontjes vind ik nog wel te verklaren
Via ip adres zeker. Dat valt makkelijk te omzeilen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Hallo @tong80 .quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel ben![]()
Ah zo, maar als men geen dm's openbaar mag delen dan zulke info ook niet mag ik aannemenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Dat betekent niet dat ik in het verleden nooit wat heb moeten checken
Dan ben je nog erg netjes.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat geldt voor driekwart van z’n posts
Uiteraard niet poepie!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah zo, maar als men geen dm's openbaar mag delen dan zulke info ook niet mag ik aannemen
Iedere dag een punthoofd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen uitkering dus nee. Tong hahaha wat een baas.
Zegt diegene die Gurney of all fucking places zowat adoreert. Hou op Hansquote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je nog erg netjes.
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon een nickchange gedaan?
Ah hij postte al te makkelijk meequote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is Vriezzer (geen kloon maar een nickchange)
Dat mag blijkbaar gewoon, kwam ik laatst achter.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
In hoeverre zijn kloons eigenlijk toegestaan?
Toegestaan tenzij je origineel een ban heeft (dan mag het wel maar mag je er niet mee posten) of je er misbruik van maaktquote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
In hoeverre zijn kloons eigenlijk toegestaan?
Dit is heel slecht nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Bean komt wel zwaar onder druk te staan
Daarom hou ik die accounts ook uit de luwte, want dan is het misbruik etc.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toegestaan tenzij je origineel een ban heeft of je er misbruik van maakt
Misschien moeten ze wat sneller gooien.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Bean komt wel zwaar onder druk te staan
Banken? Cash / Cryptoquote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Poepgast Heeft Nog Een Account En De Banken Willen Niet Dat Je Weet Wie
Verstandig.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt ie reuze mee.
Geen genot voor Rickyquote:Op donderdag 16 december 2021 17:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben bang dat dit gespeeld is.
Leuk grietje.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje Lies Zhara. Roddelpraat genot.
[ afbeelding ]
Stukje paalbaarheidquote:Op donderdag 16 december 2021 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kost dat?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, zolang ze maar een paar petsen op de bips waardeert vind ik dat niet erg.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt alleen geen fatsoenlijke zin uit. Die heeft letterlijk geen mening.
Heb liever Juultje Tieleman godinquote:Op donderdag 16 december 2021 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar een paar petsen op de bips waardeert vind ik dat niet erg.
Zou ik ook naaien.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb liever Juultje Tieleman godin
[ afbeelding ]
Roddelpraat ouwe reus.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kennen bepaalde lieden al dat soort vrouwen bij naam, jeetje.
Stukje autismequote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah. dikke dame enzoquote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef Zorro het volgende:
Nou opschieten, ik zit op Bean te wachten.
Mensen die daar naar kijken hebben een ontzettend leeg levenquote:
Je teksten doen ons nietsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die daar naar kijken hebben een ontzettend leeg leven
Fijne feestdagenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
Wat wensen we arrogante klootzak Gurney toe?
Daar kijken enkel proleten naar ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die daar naar kijken hebben een ontzettend leeg leven
Stukje long covid?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
Dat maakt het er niet beter opquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
Onverwacht bezoek wat tijdens Gurney - Rapidricky langskomt…. Zucht. Eerste 3 sets gemist. Nu de deur uit gebonjoured
Minimaal een plek in de kwartfinalequote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
Deze actquote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minimaal een plek in de kwartfinale
Of gewoon gezellig samen kijken met je bezoekquote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
Onverwacht bezoek wat tijdens Gurney - Rapidricky langskomt…. Zucht. Eerste 3 sets gemist. Nu de deur uit gebonjoured
Mag niet van Ruttequote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of gewoon gezellig samen kijken met je bezoek
Ze hebben poepz0r ingehuurd voor hun teksten denk ikquote:
Gebroken werparm.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
Alleen als je juicht met een ratel.quote:
Moet hij weten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:22 schreef Nober het volgende:
John Part denkt dat dit de eerste ronde is.
Aus der Reihe "Herhalingsgevaar" denk ikquote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wietknippers?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
1 ster, minder kan niet. Helaas..quote:Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Beetje aparte hookers.nl recensie dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
Dat hij jouw posts nooit hoeft te lezen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beangod zou nu moeten beginnen.
Dirkkuyt.gif
Gelachenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
Een site waar de goede moeten lijden onder de kwaden.
Rascisme, seksisme, homofobie, openlijke en heimelijke anti-Nederlandse en anti-Westerse sentimenten, kliekjesvorming van een harde kern van het opgeheven Stormfront (waaronder Admins/Mods), trollen die welig tieren, de meeste vreemde complottheorien die aangemoedigd worden. scheldpartijen, bedreigingen, intimidatie en gedrag wat grenst aan online pestgedrag tegen iedereen die niet mee gaat in al het bovenstaande.
Dit alles is meer schering dan inslag.
Tot straksquote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Donderdag 16 december 2021 - 20:00
R1: William O'Connor v Danny Lauby
R1: Ryan Meikle v Fabian Schmutzler
R1: Ron Meulenkamp v Lisa Ashton
R2: Gary Anderson v Lewis
Dan moet je hem ook niet 5 euro geven voor boodschappen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Sterker nog: F1 is geen sport en het bestaat nietquote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef K_uit_h het volgende:
F1 is toch ook wel een proletensport vergeleken met het elitaire en smaakvolle darts.
Ja normaal wel maar dit was niet de juiste settingquote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of gewoon gezellig samen kijken met je bezoek
WATquote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hebben ze niet.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef MC-M het volgende:
Daarom krijg ik hier nooit likes maar ga als ik als de brandweer op Twitter.
Zijn je teksten daar wel te begrijpen?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef MC-M het volgende:
Gewoon voorbijgeschuurd door die poepbazelaar met zijn geblaat over kloonsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 27-11-2021 t/m 31-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 741 maxi-mus Gerwyn Price
02 538 Poepz0r Peter Wright
03 517 Dr_Flash Michael van Gerwen
04 378 Tagliano James Wade
Heet je daar wel gewoon MC-Morgan?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:35 schreef MC-M het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn je teksten daar wel te begrijpen?
En wat moet deze onzin kosten?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Te beginnen met de Frontpage. Pasgeleden plaatste FOK! een nieuwsbericht over de opening van het Holocaust Monument in Amsterdam. Een of andere etterbak postte "en wat moet deze onzin kosten?". Juist ja, wat een onzin voor 100.000 omgekomen landgenoten die naar het oosten zijn vervoerd. Nu is dit geen strafbare uitspraak, maar wel zeer tekenend voor FOK! omdat deze reactie veel plusjes kreeg.
Pasgeleden was er ook een wijziging in de userpolicy. Racisme en discriminatie mocht zogenaamd niet meer en persoonlijke aanvallen ook niet. Wel, de hele frontpage en het hele forum staat nog steeds vol met racistische en anti-semitische bagger. De policy wordt dus selectief gehandhaafd (zoals alles op dit forum; vriendjes, geen vriendjes; admins, users)
Ik ben afgelopen jaar onder meerdere accounts op FOK! actief geweest, met het idee iets toe te voegen aan het forum en krijg alleen maar aanvallen en gezeur van users dat ik een kloon van die en die zou zijn (waardoor ik uiteindelijk weer offline ging). Hele vijandige sfeer wat in de buurt komt van cyberpesten. Het is niet voor niks dat de meeste oude users zijn vertrokken van het forum of op anoniem zijn gegaan.
Er is niks meer over van dit forum, grotendeels trolls. Ik heb het echt een kans gegeven (elke keer weer) en bij mijn eerste post krijg ik beledigingen naar mijn hoofd. Forum mag wat mij betreft verdwijnen. Misschien moeten de adverteerders zich ook eens afvragen of ze uberhaupt nog willen adverteren op Fok! Het lijkt me geen goede reclame.
Ik kom hier nooit meer terug in ieder geval. Ik ken geen site op internet die zo giftig is als het Fok!forum.
Speel niet met mijn privé!!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heet je daar wel gewoon MC-Morgan?
"Ik ben afgelopen jaar onder meerdere accounts op FOK! actief geweest..."quote:Op donderdag 16 december 2021 17:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben afgelopen jaar onder meerdere accounts op FOK! actief geweest, met het idee iets toe te voegen aan het forum en krijg alleen maar aanvallen en gezeur van users dat ik een kloon van die en die zou zijn (waardoor ik uiteindelijk weer offline ging). Hele vijandige sfeer wat in de buurt komt van cyberpesten. Het is niet voor niks dat de meeste oude users zijn vertrokken van het forum of op anoniem zijn gegaan.
1. Nee zeker nietquote:Op donderdag 16 december 2021 17:37 schreef Coco het volgende:
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
@:tagliano kloppen deze weetjes?
Bedankt voor de duiding.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
1. Nee zeker niet
2. Nee, misschien A's in heel bijzondere omstandigheden maar ik heb dat nooit meegemaakt en zover ik weet ook nooit gebeurd
3. Er zijn wel wat flopmods ja (maar de meeste gebruikers maken zichzelf belachelijk)
Zelfregulerend DRT genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon normaal doen met zijn allen en het gezellig maken, dan corrigeren users elkaar wel.
furhrerquote:Op donderdag 16 december 2021 17:40 schreef Doevelaer het volgende:
"Danny de eigenaar van forum fok en alle mensen die als Duitsers in de jaren 30 zo 90 jaren geleden achter de furhrer aanlopen alsmede wie daar moderators zijn die zijn ook nog eens het vergif van de samenleving"
Hier hoort een gifje bij
https://streamable.com/dalhzyquote:Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog: F1 is geen sport en het bestaat niet
best prima iddquote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef Zorro het volgende:
Wel sympathiek dat ie dan ook met 3-1 wint
Ja dit kan echt niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zijn trouwens wel serieus stevige teksten van Martijn over een collega.
Co houdt wijselijk zijn mond.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
Martijn Kleerelijer genotquote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat begrepen ja. Met dat theatrale gedoe na eoa toernooiwinst. Maar wat is er nu aan de hand dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martijn vindt dat Gurney in een inrichting thuis hoort.
Het is een beetje lastig uit te leggen maar hij stond net te zingen en doet nu weer debiel.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik dat begrepen ja. Met dat theatrale gedoe na eoa toernooiwinst. Maar wat is er nu aan de hand dan?
Allemaal met de mond opengemaakt zo te zien.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vermoed dat Gurney al een half kratje heeft stuk gezopen.
Hij zong mokerlam Sweet Caroline voor het podium.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik dat begrepen ja. Met dat theatrale gedoe na eoa toernooiwinst. Maar wat is er nu aan de hand dan?
Ik schakel wel een kwartiertje eerder in vanavondquote:Op donderdag 16 december 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig uit te leggen maar hij stond net te zingen en doet nu weer debiel.
Oh ik dacht dat het over Zijtveld ging. Kon het al niet zo goed plaatsen allemaal. Naja.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zong mokerlam Sweet Caroline voor het podium.
Vervolgens ging Kleermaker er met een gestrekt been in maar wel een beetje te ver.
Beetje dommig dit (en ook wat ongepast).quote:Op donderdag 16 december 2021 17:46 schreef Tagliano het volgende:
Wat Kleermaker zegt kan echt prima in de kroeg of een topic als dit maar doe het nou niet op TV
Hij gedraagt zich echt als een enorme dronken mongool, dat mag je best benoemen. Zeker in combinatie met zijn depressieve podiumact. Maar iets tactischer dan Martijn zou ik het wel doen over een collega ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje dommig dit (en ook wat ongepast).
Het was inderdaad tenenkrommend hoe Gurney zong daarna maar ach, kan er ook wel weer om lachen en hij wil er gewoon wat emotie uitgooien. Gewoon lekker laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |