Stukje reclame kijken genotquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk al die huisvrouwen in dit topic.
Ik geef het gewoon aan mijn vriendinquote:Op donderdag 16 december 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt meestal al afgeraden om in de droger te doen, wij gooien dat 'gewoon' op een droogrek.
We trappen er bijna in. Vriendin zegt hij hahahahahaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik geef het gewoon aan mijn vriendin
Waarom zou je dat doen, wat een onnodig gedoe zeg.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog niet, maar zijn alles aan het voorwassen en dus ook drogen. Wat een werk holy fuck
Nounounounounouquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schieten op Cambuurfans, niks mis mee.
Noem jij haar nou maar gewoon 'moeder'quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We trappen er bijna in. Vriendin zegt hij hahahahaha
Wat las ik nou, had jij gisteravond een date?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je weleens aan nieuwe babykleding geroken in de winkels? Die fabriekslucht moet er wel uit ouwe reus. Raden ze ook aan trouwens om het te wassen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, wat een onnodig gedoe zeg.
Ik koop nooit tweedehands.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je weleens aan nieuwe babykleding geroken in de winkels? Die fabriekslucht moet er wel uit ouwe reus. Raden ze ook aan trouwens om het te wassen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Kind van poepgod wordt geboren met de dartpijl in de hand
Hoi Marco B.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je weleens aan nieuwe babykleding geroken in de winkels? Die fabriekslucht moet er wel uit ouwe reus. Raden ze ook aan trouwens om het te wassen.
Aldus degene met een 'vriendin' die 'zwanger' isquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang ventje. De eckte kenners weten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Aldus degene met een 'vriendin' die 'zwanger' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |