Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Ik heb er 5 in totaal. Dat andere account staat ingelogd op mijn telefoon nu en zit ook in DRT, althans dit subforum staat open
Andersom zou een stuk erger zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus dat andere account is je normale zelf en Poepz0r is je schunnige alter-ego?
Wil je dat ik hier iets over bevestigquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ik 1 account heb? HAHAHAHAH
@Boussaadia , @Zipportal , en @rookworst .quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benDat gelooft niemand. Ik geniet daar intens van
Kun je proberen, maar zal niet lukken.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier iets over bevestig
R&P kloontjes vind ik nog wel te verklarenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met meerdere accounts en dan ook nog op jezelf reageren, dan heb je sowieso een stoornis.
Zipportal sowieso niet. Hij zegt dat hij 1 account heeft. Geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:boussaadia , @:zipportal , en @:rookworst .
Zo.
Nouquote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je proberen, maar zal niet lukken.
Dat is nog acceptabel ja. Al zou ik dat soort hulp vooral niet op een forum zoeken.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
R&P kloontjes vind ik nog wel te verklaren
Wie verdenk jij van Zippy zijn dubbelganger?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zipportal sowieso niet. Hij zegt dat hij 1 account heeft. Geloof er geen reet van.
Jij bent toch geen FA meer of wel?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
FA's hebben de beschikking over een klooncheck
Van wie is @Wertha een kloon?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Wereldgozer of Anneloosquote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie verdenk jij van Zippy zijn dubbelganger?
Dat kloptquote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent toch geen FA meer of wel?
R&P en SEX kan ik het me voorstellen ja, al kun je altijd beter naar professionele hulp zoeken als het echt ernstig is. En anders gewoon met bekenden praten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
R&P kloontjes vind ik nog wel te verklaren
Via ip adres zeker. Dat valt makkelijk te omzeilen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Hallo @tong80 .quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel ben![]()
Ah zo, maar als men geen dm's openbaar mag delen dan zulke info ook niet mag ik aannemenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Dat betekent niet dat ik in het verleden nooit wat heb moeten checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |