Straks komt er een zwarte baby uit. Dan heeft Poepie een GROOT PROBLEEM.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Aldus degene met een 'vriendin' die 'zwanger' is
Mijn account is ouder dan dat van jouquote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang ventje. De eckte kenners weten.
Kan ik mij voorstellen, twee uiterst sympathieke kerelsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Gurney en Evans zijn trouwens hele goede vrienden, ter info.
Nee hoor. Dat zou goed kunnen. In Februari staan er weer 2 blacked dates op het programma voor de vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Straks komt er een zwarte baby uit. Dan heeft Poepie een GROOT PROBLEEM.
"geregistreerd op: vrijdag 9 mei 2014 @ 13:06"quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang ventje. De eckte kenners weten.
Je denkt dat ik 1 account heb? HAHAHAHAHquote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mijn account is ouder dan dat van jou(niet dat dat verder iets om stoer over te doen)
Daar heeft Evans weinig problemen mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef franklop het volgende:
Moeten wel opschieten voor Mr Bean
We hebben degene gevonden achter de yannickdevos cloons @Moderatorsquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ik 1 account heb? HAHAHAHAH
Meerdere accounts weten velen hier wel denk ik. 1 account daarvan is ook in DRT actiefquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"geregistreerd op: vrijdag 9 mei 2014 @ 13:06"
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benquote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We hebben degene gevonden achter de yannickdevos cloons @:moderators
Hoi Braddiequote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benDat gelooft niemand. Ik geniet daar intens van
Dus dat andere account is je normale zelf en Poepz0r is je schunnige alter-ego?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benDat gelooft niemand. Ik geniet daar intens van
Wie zal het zeggen. Ik heb er 5 in totaal. Dat andere account staat ingelogd op mijn telefoon nu en zit ook in DRT, althans dit subforum staat openquote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus dat andere account is je normale zelf en Poepz0r is je schunnige alter-ego?
Reageer je dan ook wel eens op jezelf?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Ik heb er 5 in totaal. Dat andere account staat ingelogd op mijn telefoon nu en zit ook in DRT, althans dit subforum staat open
Dat moet wel anders valt het op genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Reageer je dan ook wel eens op jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |