Te beginnen met de Frontpage. Pasgeleden plaatste FOK! een nieuwsbericht over de opening van het Holocaust Monument in Amsterdam. Een of andere etterbak postte "en wat moet deze onzin kosten?". Juist ja, wat een onzin voor 100.000 omgekomen landgenoten die naar het oosten zijn vervoerd. Nu is dit geen strafbare uitspraak, maar wel zeer tekenend voor FOK! omdat deze reactie veel plusjes kreeg.
Pasgeleden was er ook een wijziging in de userpolicy. Racisme en discriminatie mocht zogenaamd niet meer en persoonlijke aanvallen ook niet. Wel, de hele frontpage en het hele forum staat nog steeds vol met racistische en anti-semitische bagger. De policy wordt dus selectief gehandhaafd (zoals alles op dit forum; vriendjes, geen vriendjes; admins, users)
Ik ben afgelopen jaar onder meerdere accounts op FOK! actief geweest, met het idee iets toe te voegen aan het forum en krijg alleen maar aanvallen en gezeur van users dat ik een kloon van die en die zou zijn (waardoor ik uiteindelijk weer offline ging). Hele vijandige sfeer wat in de buurt komt van cyberpesten. Het is niet voor niks dat de meeste oude users zijn vertrokken van het forum of op anoniem zijn gegaan.
Er is niks meer over van dit forum, grotendeels trolls. Ik heb het echt een kans gegeven (elke keer weer) en bij mijn eerste post krijg ik beledigingen naar mijn hoofd. Forum mag wat mij betreft verdwijnen. Misschien moeten de adverteerders zich ook eens afvragen of ze uberhaupt nog willen adverteren op Fok! Het lijkt me geen goede reclame.
Ik kom hier nooit meer terug in ieder geval. Ik ken geen site op internet die zo giftig is als het Fok!forum.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.