waarschijnlijk weet die man niet eens hoe je dat moet doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inloggen bij Netflix is één druk op je knop extra jeetje... Je hoeft geen wachtwoord in te voeren of zo
Wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet ik inloggen als ik NPO1 wil kijken op mijn tv? Nee. Geen enkele keer.
Moet inloggen als ik Netflix/Disney/Prime/... wil kijken? Ja.
Is het dus hetzelfde als tv kijken? Nee.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wordt ik verplicht geconfronteerd met reclame als ik NPO1 wil kijken op mijn tv? Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij ziggo krijg je gewoon een kastje voor goedkoopste tv-abo via de coaxkabelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt geen kastje tenzij je het duurste abonnement neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Over superkneus reacties gesproken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:09 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wordt ik verplicht geconfronteerd met reclame als ik NPO1 wil kijken op mijn tv? Ja
(en op de commerciële zenders zelfs om het kwartier een blok van minstens 5 minuten).
Wordt ik verplicht geconfronteerd met reclame als ik Netflix/Disney/Prime wil kijken? Gode zij dank, nee!
Is het dus hetzelfde als Tv kijken? Wederom: Gode zij dank, nee!
En zo te zien heb je geen enkele ervaring met inloggen op streamingdiensten, aangezien je ervoor kunt kiezen dit eenmalig te doen, daarna klik je de dienst aan en je zit er direct in, zonder te hoeven inloggen.
En als laatste: je bent wel een super kneus met je reactie zeg, zou bijna denken dat je gewoon jaloers bent...
Oke fijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet jaloers. Ik heb daar totaal geen reden voor. Ik kijk alles via mijn Apple TV op mijn 77" OLED.
dan zou ik voor F1TV gaan, aangezien die tegenwoordig een app voor Apple TV hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kijk alles via mijn Apple TV op mijn 77" OLED.
Niet voor LG volgens mij.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan zou ik voor F1TV gaan, aangezien die tegenwoordig een app voor Apple TV hebben.
geen idee, maar het ging over Apple TV, wat geen tv is maar een mediabox.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Niet voor LG volgens mij.
Jos in het analistenteam?quote:
tot zover dequote:
Daarmee heeft Max ongetwijfeld zijn spaarrekening leuk gespekt. Slimme zet van Viaplay.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 08:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jos in het analistenteam?
Oh god
quote:Ook heeft Viaplay voormalig Formule 1-coureur en vader Jos Verstappen gestrikt voor het internationale analistenteam, dat al bestond uit David Coulthard, Mika Hakkinen en Tom Kristensen. “Met 106 Grand Prix-starts achter zijn naam en als vertrouwenspersoon van zoon Max, zal Verstappen senior de Formule 1-liefhebber extra inzichten geven gedurende het seizoen”, laat men weten in de verklaring.
quote:Vanuit de mooiste studio's en live vanaf de paddock verslaan we de sport met unieke toegang tot rijders en analyses van grote sterren als Jos Verstappen, Mika Hakkinen en David Coulthard. De toevoeging van exclusieve content van Max neemt kijkers als nooit tevoren mee in de snelste show op aarde."
quote:Viaplay wordt in Nederland op 1 maart 2022 gelanceerd. Het Nederlandse analistenteam bestaat uit Christijan Albers, Giedo van der Garde en Tom Coronel. De presentatie is in handen van Amber Brantsen, op het circuit doet Stephane Kox dienst als pitreporter. Het commentaar wordt gedaan door een nieuw duo: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk.
haha ja, idd zeg. Tot zover het onafhankelijke en meer kritische geluid...quote:Op maandag 10 januari 2022 08:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
tot zover de
"het wordt bij ons niet de Max Verstappen Polonaise show"
Verder vind ik het niet verkeerd, maar het dedain waarmee er over Ziggo werd gedaan heeft me erg gestoord.
ze zouden natuurlijk wel gek zijn als ze Verstappen links zouden laten liggen, met die internationale analisten zal het toch wat minder de Max show worden denk ikquote:Op maandag 10 januari 2022 11:48 schreef Blik het volgende:
[..]
haha ja, idd zeg. Tot zover het onafhankelijke en meer kritische geluid...
Helemaal eens hoor. Tuurlijk pak je zo'n deal.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zouden natuurlijk wel gek zijn als ze Verstappen links zouden laten liggen, met die internationale analisten zal het toch wat minder de Max show worden denk ik
Dat interview was voor mij eigenlijk meteen de doodsteek. Ik was al sceptisch, maar in plaats van dat ze hun best deden om mensen te overtuigen om toch dat dure abo te nemen, zorgen ze er juist voor dat mensen als ik hun vooroordelen bevestigd zien worden. Namelijk dat het een emotieloze zakelijk programma met onze grote vriend Christiaan Albers wordt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor. Tuurlijk pak je zo'n deal.
Maar ze gaan het dus niet anders doen dan Ziggo, alleen met meer poen en dus professioneler. Helemaal prima, maar ik heb een uitzending bij beau zitten kijken waar wler gedaan werd alsof Ziggo een stel chauvinistische kneuzen waren. En dat viaplay het wel even objectief ging beoordelen.
Had toen gewoon gezegd "we hebben de rechten, en gaan er een mooie show van maken met goede analytici". Ipv zo uit de hoogte te doen.
geweldige analyse vanuit de onderbuikquote:Op maandag 10 januari 2022 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Namelijk dat het een emotieloze zakelijk programma met onze grote vriend Christiaan Albers wordt.
Ligt er aan hoe ze Hem gaan benaderenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor. Tuurlijk pak je zo'n deal.
Maar ze gaan het dus niet anders doen dan Ziggo, alleen met meer poen en dus professioneler. Helemaal prima, maar ik heb een uitzending bij beau zitten kijken waar wler gedaan werd alsof Ziggo een stel chauvinistische kneuzen waren. En dat viaplay het wel even objectief ging beoordelen.
Had toen gewoon gezegd "we hebben de rechten, en gaan er een mooie show van maken met goede analytici". Ipv zo uit de hoogte te doen.
Fijn dat je mijn reactie zo cherrypickt. Als je de rest had gelezen, had je al gezien dat ik zelf de oorsprong van die gedachte een vooroordeel noem. Maar we kunnen tegenwoordig natuurlijk niet meer normaal met elkaar communiceren zonder de ander zwart te maken natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
geweldige analyse vanuit de onderbuik
maar het slaat toch gewoon nergens dat jij een analyse maakt van een zender waarvan we nog geen minuut gezien hebben op basis van een interview, geef ze op z'n minst de kans om wat uit zenden voor je het helemaal afmaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn reactie zo cherrypickt. Als je de rest had gelezen, had je al gezien dat ik zelf de oorsprong van die gedachte een vooroordeel noem. Maar we kunnen tegenwoordig natuurlijk niet meer normaal met elkaar communiceren zonder de ander zwart te maken natuurlijk.
Ik kan een analyse maken van hoe ze zichzelf presenteren, dat zegt namelijk al heel veel. Hoef je nog niet meteen persoonlijk van te worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het slaat toch gewoon nergens dat jij een analyse maakt van een zender waarvan we nog geen minuut gezien hebben op basis van een interview, geef ze op z'n minst de kans om wat uit zenden voor je het helemaal afmaakt
Waar is het persoonlijke? Je post onzin en daar zeg ik wat van, is verder niets persoonlijks aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan een analyse maken van hoe ze zichzelf presenteren, dat zegt namelijk al heel veel. Hoef je nog niet meteen persoonlijk van te worden.
Jamaar, ze hebben Olav niet gebeld!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het slaat toch gewoon nergens dat jij een analyse maakt van een zender waarvan we nog geen minuut gezien hebben op basis van een interview, geef ze op z'n minst de kans om wat uit zenden voor je het helemaal afmaakt
Vind hem aardig op de hand van Maxquote:Op maandag 10 januari 2022 12:16 schreef exile79 het volgende:
Ik vind Jos toch altijd best objectief overkomen hoor.
"Ik vind het onzin dus het is een feit en ik mag anderen zonder verdere onderbouwing zeggen dat ze poep praten"quote:Op maandag 10 januari 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar is het persoonlijke? Je post onzin en daar zeg ik wat van, is verder niets persoonlijks aan.
hij maakt(e) ook deel uit van het team van Max dus niet zo vreemd, benieuwd hoe dat als analyst gaat al zullen ze hem voornamelijk naar Max vragen neem ik aan omdat hij net wat meer inside info heeft dan de anderenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem aardig op de hand van Max
Ik zou me zorgen maken als dat niet zo was. Hij is er als vader nu eenmaal van overtuigd dat zijn zoon de beste is.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem aardig op de hand van Max
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik vind het onzin dus het is een feit en ik mag anderen zonder verdere onderbouwing zeggen dat ze poep praten"
Dat zou zijn toevoeging kunnen zijn inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij maakt(e) ook deel uit van het team van Max dus niet zo vreemd, benieuwd hoe dat als analyst gaat al zullen ze hem voornamelijk naar Max vragen neem ik aan omdat hij net wat meer inside info heeft dan de anderen
Dat is nou juist het probleem, ik heb Jos nog nooit kritisch gezien op Max sinds Max F1 rijdt. En al helemaal niet in het openbaar. Dus dat ga je niet kunnen verwachten.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen mak n als dat niet zo was. Hij is er als vader nu eenmaal van overtuigd dat zijn zoon de beste is.
Maar hij is, als zijn grootste fan, ook de eerste die kritisch op hem is en het durft te zeggen als hij een fout maakt.
Dat zou jou toch enorm aan moeten spreken. Of heb je het niet op concurrentie?
Nee... Tenzij je je laat ombouwen tot Chevy Monte Carlo. Ik vind Caprices nogal pooierbakken, en niet bij het klasse programma van ViaPlay passen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat opzicht kunnen ze beter mij uitnodigen voor de show
Ik denk dat ze 0 abbonees hebben maar al wel behoorlijk was abonnees. Maar hoezo weet jij dat niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel abbonees heeft viaplay al....
Bron??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:46 schreef nils7 het volgende:
Volgens mij kan je bij KPN en ziggo vanaf morgen gaan bestellen
Reclames op Facebookquote:
Als je morgen overstapt naar kpn ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:46 schreef nils7 het volgende:
Volgens mij kan je bij KPN en ziggo vanaf morgen gaan bestellen
Staat ook gewoon netjes op de websites:quote:
¤ 4,99 dus. Dank je wel KPN!quote:Op woensdag 26 januari 2022 01:40 schreef NY_Giant het volgende:
Zojuist zijn de prijzen van Viaplay bij KPN bekend geworden. Nieuwe KPN-klanten kijken het eerste seizoen gratis. Voor bestaande KPN-klanten is de introductieprijs ¤ 9,99 per maand. In combinatie met mobiel en vast internet wordt de introductieprijs ¤ 4,99 per maand.
https://www.totaaltv.nl/n(...)r-bestaande-klanten/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kpn-ziggo-f1-kijken
quote:Bij de lancering in maart kijk je bij Ziggo de eerste 4 maanden Viaplay voor 20,-, daarna betaal je bij Ziggo 9.99,- p/m. Je voegt het Viaplay-abonnement vanaf 1 maart eenvoudig toe via Mijn Ziggo. Het abonnement is maandelijks opzegbaar.
Komt het dan ook op een ziggo-kanaal of enkel een stream via een app?quote:
Right, F1 TV Pro is dan stukken goedkoper. Keuze is snel gemaaktquote:
Niet helemaal duidelijk:quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Komt het dan ook op een ziggo-kanaal of enkel een stream via een app?
quote:Hoe kijk ik Viaplay bij Ziggo?
Bij Ziggo kijk je Viaplay straks op al je favoriete apparaten. Welke apparaten dat zijn, lees je hier vanaf 01 februari
het is dat Viaplay ook de Premier League gaat krijgen vanaf komend seizoen anders was het inderdaad een eenvoudige keuzequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Right, F1 TV Pro is dan stukken goedkoper. Keuze is snel gemaakt
Klinkt als een app iddquote:
O dat valt alles meequote:Op woensdag 26 januari 2022 01:40 schreef NY_Giant het volgende:
Zojuist zijn de prijzen van Viaplay bij KPN bekend geworden. Nieuwe KPN-klanten kijken het eerste seizoen gratis. Voor bestaande KPN-klanten is de introductieprijs ¤ 9,99 per maand. In combinatie met mobiel en vast internet wordt de introductieprijs ¤ 4,99 per maand.
https://www.totaaltv.nl/n(...)r-bestaande-klanten/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kpn-ziggo-f1-kijken
Is de introductieprijs. Daarna scheelt het niet zoveel, en is KPN zelfs duurder als je geen vast+mobiel abonnement hebt.quote:
Zie post 160.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Nog steeds geen officieel bericht van Ziggo?![]()
Duurt lang...
Ik hoop wel dat er een combi-korting Ziggo/Vodafone komt.
Vanaf 1 augustus is de prijs bij zowel Ziggo als KPN 13,99 per maand. Bij KPN kun je dan vijf euro korting per maand krijgen als je het met vast internet en mobiel combineert. Ziggo heeft nog niets vermeld over een mogelijke combinatiekorting.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is de introductieprijs. Daarna scheelt het niet zoveel, en is KPN zelfs duurder als je geen vast+mobiel abonnement hebt.
Ah, dacht hierboven te lezen een tientje bij Ziggo, met eerste vier maanden korting.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:35 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Vanaf 1 augustus is de prijs bij zowel Ziggo als KPN 13,99 per maand. Bij KPN kun je dan vijf euro korting per maand krijgen als je het met vast internet en mobiel combineert. Ziggo heeft nog niets vermeld over een mogelijke combinatiekorting.
Maar vanaf 1 augustus dus 13,99 - 5 (combinatiekorting) = ¤ 8,99 per maand. Alsnog wel prima voor een pakket met F1, Duits en Engels voetbal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
¤ 4,99 dus. Dank je wel KPN!
Streaming aids.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Komt het dan ook op een ziggo-kanaal of enkel een stream via een app?
~KPNquote:Stream sport, films, series en Viaplay Originals
Kijk op twee apparaten tegelijk
Download films en series op je apparaat
quote:
Beetje afhankelijk van het film/serie aanbod. Wellicht zeg ik Amazon Prime dan op.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maar vanaf 1 augustus dus 13,99 - 5 (combinatiekorting) = ¤ 8,99 per maand. Alsnog wel prima voor een pakket met F1, Duits en Engels voetbal.
Zoals ik het nu dus lees:quote:
Als je een TV met Android TV, Google TV, Apple TV en Fire TV oid hebt wel. Daar zijn apps voor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Duur grapje.
Kun je F1 pro ook op tv krijgen op de een of andere manier?
Geen zender, maar een app die via een kanaal op de ontvangers beschikbaar wordt gesteld, zoals dat nu al gebeurt met Netflix, Videoland, etc.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:34 schreef DX11 het volgende:
Maar word het nou wel of niet een zender bij de tv providers? Ik heb echt geen zin om het te moeten kijken via een app of Chromecast. Gewoon live op een zender.
Klinkt als een slecht plan met live uitzending. Gaat hij vast lopen haperen / bufferen enz omdat te veel mensen het gebruiken. Het zou gewoon een zender moeten zijn dan heb je al dat gedoe niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen zender, maar een app die via een kanaal op de ontvangers beschikbaar wordt gesteld, zoals dat nu al gebeurt met Netflix, Videoland, etc.
Dat is prima, want dan ben je in elk geval minder afhankelijk van of je TV 'modern' genoeg is. Ik heb zelf bijvoorbeeld geen TV waar je allerlei apps op kunt draaien, maar met de box van KPN heb ik wel van die semi-apps die via een kanaal worden aangeboden, zoals inderdaad Netflixquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen zender, maar een app die via een kanaal op de ontvangers beschikbaar wordt gesteld, zoals dat nu al gebeurt met Netflix, Videoland, etc.
Bij KPN geen Viaplay-app op de ontvanger: https://www.twitter.com/JodyNiezink/status/1486280563904425984.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zouden ze de f1 tv app ook aanbieden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:59 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bij KPN geen Viaplay-app op de ontvanger: https://www.twitter.com/JodyNiezink/status/1486280563904425984.
Bij Ziggo wel een Viaplay-app op de Mediabox Next: https://www.twitter.com/ZiggoWebcare/status/1486262979553288192.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:59 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bij KPN geen Viaplay-app op de ontvanger: https://www.twitter.com/JodyNiezink/status/1486280563904425984.
Bij Ziggo wel een Viaplay-app op de Mediabox Next: https://www.twitter.com/ZiggoWebcare/status/1486262979553288192.
Dat is dus niet mogelijk met Viaplay. Dat is alleen een streamingdienst a la Netflix.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:47 schreef DX11 het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht plan met live uitzending. Gaat hij vast lopen haperen / bufferen enz omdat te veel mensen het gebruiken. Het zou gewoon een zender moeten zijn dan heb je al dat gedoe niet.
Dat is ondertussen wel duidelijk. Maar Netflix heeft geen live content. Een app icm live content zal die gigantische traffic straks vast niet aan kunnen, dus dat is helemaal bagger. Dan ga ik nog liever op de F1TV app, die hebben tenminste ervaring op kunnen bouwen. Maargoed een zender zou nog 100x beter zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is dus niet mogelijk met Viaplay. Dat is alleen een streamingdienst a la Netflix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |