TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
Hoe laat Bean?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet zeggen dat deze middag best een leuk voorprogramma voor Bean is
Wel geinig dat je je desalniettemin toch aangesproken voelt Poepiequote:
Tien voor vijf.quote:
Niet de mod proberen uit te hangen. Stop met die act of ik stamp je een keer helemaal de vernieling in. IK BEN KLAAR.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel geinig dat je je desalniettemin toch aangesproken voelt Poepie
Ja oke dat is de schuld van de usersquote:
Uw tijd komt nog welquote:Op donderdag 16 december 2021 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet de mod proberen uit te hangen. Stop met die act of ik stamp je een keer helemaal de vernieling in. IK BEN KLAAR.
Ik post nooit in ONZ, walgelijke rubriek.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke dat is de schuld van de users
Maar een beetje onzin op zijn tijd mag wel!
Daarom is @:Poepz0r hier ook welkom
ONZ / Black Eyed Peas GODENquote:Op donderdag 16 december 2021 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik post nooit in ONZ, walgelijke rubriek.
doe eens nietquote:Op donderdag 16 december 2021 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Baudet vindt dat Corona hetzelfde is als de holocaust?
Norma Jr met zijn actquote:Op donderdag 16 december 2021 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Ga er maar voor zitten jongens, Barstow - Norman Jr. wordt een enorme kraker.
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zipportal heeft tijd alles uit te zoeken. Stukje WIA uitkering.
ONZ / Alle mods proficiat!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelden tot nooit dan. Zipportalgod
Norman Jr ken je toch wel johquote:Op donderdag 16 december 2021 15:38 schreef Szura het volgende:
Wie zijn die twee die we nu gaan zien joh
Norman is die dronken Canadees die met Part op de World Cup gooide. Barstow is een nieuwe vloergod.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:38 schreef Szura het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:39 schreef Zipportal het volgende:
JR93 heeft de boel beflikkerd met zijn bingo. Niet meer welkom in DRT. @:maxi-mus
@FrankSnoeksquote:Op donderdag 16 december 2021 15:40 schreef Tagliano het volgende:
Presenteren is ook weten wanneer je je godvergeten bek moet houden
300 gram afgevallen tov gistermorgenquote:Op donderdag 16 december 2021 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vette zwijnen dat jullie zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
300 gram afgevallen tov gistermorgen
Jij weegt dagelijks?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar dat is omdat ik heb zitten schijten.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Oriente @:fetx @:Caland @:Coco @:Wappie
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:38 schreef Szura het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Ga er maar voor zitten jongens, Barstow - Norman Jr. wordt een enorme kraker.
Norman Bates allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
Norman lijkt demonen in zijn hoofd te hebben.
Is Emma godin zwanger?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo zo. Ja dat snap ik wel dat die nu zwanger is. Koekoek.
Het is te hoogquote:Op donderdag 16 december 2021 15:49 schreef wimderon het volgende:
Barstow heeft een vervelend hoofd.
Wat mooi, dan kan je nog langer lopen!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Ik had gehoopt dat deze pot al voorbij zou zijn inmiddels. Klaar met lopen nu.
ja ben Sifan Hassan niet ofzo jahquote:Op donderdag 16 december 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat mooi, dan kan je nog langer lopen!
Loop maar naar de maan halve janus!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Ik had gehoopt dat deze pot al voorbij zou zijn inmiddels. Klaar met lopen nu.
Stukje slecht ingeburgerd genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben Sifan Hassan niet ofzo jah
Loop nog maar even een marathon ofzoquote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet dat jij alleen de positieve dingen echt meent Poepiequote:Op donderdag 16 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Loop maar naar de maan halve janus!
WELKOM IN DIT WARME BAD
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gurney tegen Rapid Ricky wordt puur genot
Norman Jr tegen Peter Hudson zou echt Brienenoordbrug-niveau zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
wat weer een grafpot dit zeg man man man
Wat voor bende heb jij er dan van gemaakt thuis?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nog lang niet klaar met opruimen.
Dit is kut want ik wil wel meeposten bij Gurney-Evans
Nou kan toch gewoon? Beetje opschietenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ted Hankey heeft ook ludieke gifjes op zijn pc.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:11 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Tagliano @:zipportal en ik lachen hierom.
Je zou een uitstekende mod in COR zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan zou hij de eerste zijn, haha!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Je zou een uitstekende mod in COR zijn.
Koekoek!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou hij de eerste zijn, haha!
Tagliano huilt nog steeds dat hij is GEDECENTRALISEERD door de FOK crewquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tagliano huilt nog steeds dat hij is GEDECENTRALISEERD door de FOK crew
Altijd tegen mij.
Hier trap jij dus niet in?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:54 schreef GGMM het volgende:
@Tagliano is gestopt als FA.
Zoals aangegeven MED / Tagliano is tijdelijk terug als FA! was het slechts tijdelijk. Helaas heeft hij besloten weer verder te gaan in het zwart.
Bedankt voor alles @Tagliano als je ooit besluit weer blauw te willen worden, desnoods weer als mod in het warme bad DRT dan regelen we dat
SOWquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat nou. 3-1 3-0 en deze is over 5 minuten ook 3-0. Kon niet heel veel snellerquote:
Wel een paar vrij trage darters ertussenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou. 3-1 3-0 en deze is over 5 minuten ook 3-0. Kon niet heel veel sneller
Pustin Jipe is er niet eens bijquote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een paar vrij trage darters ertussen
Die is mokersnel in tegenstelling tot deze doofusquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pustin Jipe is er niet eens bij
Heet ook gewoon Downquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is mokersnel in tegenstelling tot deze doofus
Qua niveau wel hoger dan Mitchell-Landman, maar de snelheid was gewoon dramatischquote:
Zo dan nondeju koekoekquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:
Waar kijken jullie dan? Ik zie net Norman 2-1 makenquote:
Ik moet ook regelmatig janken om jouw posts jaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij emotioneert mij met je mooie uitspraken.
Frank als provaccinatieschaap?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer trouwens dat Frank Lammers, die gister kapoet werd gemaakt door Wouter de winthergod, nog ademt.
Frank doet de voice over bij massa is kassa wel geniaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer trouwens dat Frank Lammers, die gister kapoet werd gemaakt door Wouter de winthergod, nog ademt.
Dan gaat er iets gruwelijk mis bij jou, maat.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Waar kijken jullie dan? Ik zie net Norman 2-1 maken
3 posts per dag. JE BENT HIER NOOIT, STOP HIERMEE.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet ook regelmatig janken om jouw posts ja
Oke Poepiequote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3 posts per dag. JE BENT HIER NOOIT, STOP HIERMEE.
Nou ja ik kijk via tv.kpn.comquote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dan gaat er iets gruwelijk mis bij jou, maat.
Heeft ze meer tijd om de nieuwe condooms uit te proberen met de buurman. Stukje creampie @de_boswachterquote:Op donderdag 16 december 2021 16:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Eerste telefoontje naar vrouwlief dat het wat later wordt op het werk is ook een feit
Speelt de laatste tijd goed. Evans ligt hem wel. Dus normaal gesproken wint ie dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef Szura het volgende:
Kijken of Geurnie nog best oké kan darten
Er zijn mensen die Frank Lammers de beste acteur van Nederland vinden. (lol)quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Hier klopt iets niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft ze meer tijd om de nieuwe condooms uit te proberen met de buurman. Stukje creampie @:de_boswachter
Nou ja dat het een beetje achterloopt okee, maar dit giert echt totaal de klauw uitquote:
Die zijn niet goed bij hun paasei.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er zijn mensen die Frank Lammers de beste acteur van Nederland vinden. (lol)
Mensen die dat met droge ogen beweren, dāt zijn de beste acteurs van Nederland.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er zijn mensen die Frank Lammers de beste acteur van Nederland vinden. (lol)
Ik had mezelf allang opgeknoopt als ik in deze bende zou moeten leven.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
Kent iemand de bekende YouTuber Anomaly? Lijkt wel een fokker, wat een kankerzooiDan ben je multi miljonair en dan leef je zo, goeiesmorgens
f5quote:Op donderdag 16 december 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie Barstow nu 2 matchdarts missen
ja dalek. Kwartier achterlopen kan echt nietquote:
WE beginnen nu aan de volgende partij.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dalek. Kwartier achterlopen kan echt niet
Je mist dus de opkomst van Rickyquote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dalek. Kwartier achterlopen kan echt niet
Wat een gek hequote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik had mezelf allang opgeknoopt als ik in deze bende zou moeten leven.
Ik wil gewoon ff kijken hoe ver ik achterloopquote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE beginnen nu aan de volgende partij.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Evans heeft elk WK een nieuw opkomstnummer
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net op tijd voor dit mooie potje. Voor wie juichen we?
Dan elke 2 jaarquote:
Grote schoonmaak. Morgen ook mijn verjaardagsfeest dus dat ook nog eens voorbereiden.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat voor bende heb jij er dan van gemaakt thuis?
Alvast gefeliciteerd makker.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote schoonmaak. Morgen ook mijn verjaardagsfeest dus dat ook nog eens voorbereiden.
Dan wordt het morgen weer een bende dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote schoonmaak. Morgen ook mijn verjaardagsfeest dus dat ook nog eens voorbereiden.
Vanaf hoe laat zijn we welkom?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net op tijd voor dit mooie potje. Voor wie juichen we?
Vieren dat je ouder aan het worden bent en dus dichter bij de dood bentquote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staat er morgen ook darten op op de achtergrond?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja nu niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoeveel loopt je stream nu nog achter?
2-0 Evans dus?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu niet meer.
Kennelijk doen ze veel meer reclame in de stream vuile HUFTERS #mad
Verjaardag vieren, een typisch Nederlands ding!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vieren dat je ouder aan het worden bent en dus dichter bij de dood bentNederlanders
Nou, het zou op zich wel leuk zijn als er ook daadwerkelijk mensen langskomen, dus uurtje of achtquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Staat er morgen ook darten op op de achtergrond?
Blokjes kaas met een vlaggetje?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ricky is een heel sympathieke gozer.quote:
Gurney walgelijke speler weg ermee.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ricky is een heel sympathieke gozer.
Maar ik kijk ontzettend veel liever naar Gurney, die gooit op zo’n fijn ritme.
Een fijner ritme dan Ricky? Dat kan niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Evans gooit totaal zonder ritme.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een fijner ritme dan Ricky? Dat kan niet.
In welk universum is die traagdoenerij van Gurney fijner dan dat van Evans?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen maar om trouw te blijven aan z'n usernamequote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In welk universum is die traagdoenerij van Gurney fijner dan dat van Evans?
Die walgelijke duwstijl van Gurney moet weg. EVANS GOD.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Evans gooit totaal zonder ritme.
Gurneyisbestoke > Frank Lammersquote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Wie heeft die 'orginele' ricky gif nog?
Ik heb zo'n bakje wat ik zo nu en dan moet legen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Droger met onderhoud?Doet iemand ooit iets aan onderhoud aan een droger?
Filter vervangen anders brand in huis genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Droger met onderhoud?Doet iemand ooit iets aan onderhoud aan een droger?
Filter leeg maken iedere keer maar verder?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Filter vervangen anders brand in huis genot.
Hij had van mij niet hoeven stoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |