Norman Bates allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
Norman lijkt demonen in zijn hoofd te hebben.
Is Emma godin zwanger?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo zo. Ja dat snap ik wel dat die nu zwanger is. Koekoek.
Het is te hoogquote:Op donderdag 16 december 2021 15:49 schreef wimderon het volgende:
Barstow heeft een vervelend hoofd.
Wat mooi, dan kan je nog langer lopen!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Ik had gehoopt dat deze pot al voorbij zou zijn inmiddels. Klaar met lopen nu.
ja ben Sifan Hassan niet ofzo jahquote:Op donderdag 16 december 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat mooi, dan kan je nog langer lopen!
Loop maar naar de maan halve janus!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Ik had gehoopt dat deze pot al voorbij zou zijn inmiddels. Klaar met lopen nu.
Stukje slecht ingeburgerd genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben Sifan Hassan niet ofzo jah
Loop nog maar even een marathon ofzoquote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |