Qua niveau wel hoger dan Mitchell-Landman, maar de snelheid was gewoon dramatischquote:
Zo dan nondeju koekoekquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou hij de eerste zijn, haha!
quote:
Waar kijken jullie dan? Ik zie net Norman 2-1 makenquote:
Ik moet ook regelmatig janken om jouw posts jaquote:Op donderdag 16 december 2021 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij emotioneert mij met je mooie uitspraken.
Frank als provaccinatieschaap?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer trouwens dat Frank Lammers, die gister kapoet werd gemaakt door Wouter de winthergod, nog ademt.
Frank doet de voice over bij massa is kassa wel geniaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer trouwens dat Frank Lammers, die gister kapoet werd gemaakt door Wouter de winthergod, nog ademt.
Dan gaat er iets gruwelijk mis bij jou, maat.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Waar kijken jullie dan? Ik zie net Norman 2-1 maken
3 posts per dag. JE BENT HIER NOOIT, STOP HIERMEE.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet ook regelmatig janken om jouw posts ja
Oke Poepiequote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3 posts per dag. JE BENT HIER NOOIT, STOP HIERMEE.
Nou ja ik kijk via tv.kpn.comquote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dan gaat er iets gruwelijk mis bij jou, maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |