Nou kan toch gewoon? Beetje opschietenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nog lang niet klaar met opruimen.
Dit is kut want ik wil wel meeposten bij Gurney-Evans
Ted Hankey heeft ook ludieke gifjes op zijn pc.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:11 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Tagliano @:zipportal en ik lachen hierom.
Je zou een uitstekende mod in COR zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nog lang niet klaar met opruimen.
Dit is kut want ik wil wel meeposten bij Gurney-Evans
Dan zou hij de eerste zijn, haha!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Je zou een uitstekende mod in COR zijn.
Koekoek!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou hij de eerste zijn, haha!
Tagliano huilt nog steeds dat hij is GEDECENTRALISEERD door de FOK crewquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tagliano huilt nog steeds dat hij is GEDECENTRALISEERD door de FOK crew
Altijd tegen mij.
Hier trap jij dus niet in?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:54 schreef GGMM het volgende:
@Tagliano is gestopt als FA.
Zoals aangegeven MED / Tagliano is tijdelijk terug als FA! was het slechts tijdelijk. Helaas heeft hij besloten weer verder te gaan in het zwart.
Bedankt voor alles @Tagliano als je ooit besluit weer blauw te willen worden, desnoods weer als mod in het warme bad DRT dan regelen we dat
SOWquote:Op donderdag 16 december 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat nou. 3-1 3-0 en deze is over 5 minuten ook 3-0. Kon niet heel veel snellerquote:
Wel een paar vrij trage darters ertussenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou. 3-1 3-0 en deze is over 5 minuten ook 3-0. Kon niet heel veel sneller
Pustin Jipe is er niet eens bijquote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een paar vrij trage darters ertussen
Die is mokersnel in tegenstelling tot deze doofusquote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pustin Jipe is er niet eens bij
Heet ook gewoon Downquote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is mokersnel in tegenstelling tot deze doofus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |