Wat een gek hequote:Op donderdag 16 december 2021 16:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik had mezelf allang opgeknoopt als ik in deze bende zou moeten leven.
Ik wil gewoon ff kijken hoe ver ik achterloopquote:Op donderdag 16 december 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE beginnen nu aan de volgende partij.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Evans heeft elk WK een nieuw opkomstnummer
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net op tijd voor dit mooie potje. Voor wie juichen we?
Dan elke 2 jaarquote:
Grote schoonmaak. Morgen ook mijn verjaardagsfeest dus dat ook nog eens voorbereiden.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat voor bende heb jij er dan van gemaakt thuis?
Alvast gefeliciteerd makker.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote schoonmaak. Morgen ook mijn verjaardagsfeest dus dat ook nog eens voorbereiden.
Dan wordt het morgen weer een bende dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote schoonmaak. Morgen ook mijn verjaardagsfeest dus dat ook nog eens voorbereiden.
Vanaf hoe laat zijn we welkom?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net op tijd voor dit mooie potje. Voor wie juichen we?
Vieren dat je ouder aan het worden bent en dus dichter bij de dood bentquote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staat er morgen ook darten op op de achtergrond?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja nu niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoeveel loopt je stream nu nog achter?
2-0 Evans dus?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu niet meer.
Kennelijk doen ze veel meer reclame in de stream vuile HUFTERS #mad
Verjaardag vieren, een typisch Nederlands ding!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vieren dat je ouder aan het worden bent en dus dichter bij de dood bentNederlanders
Nou, het zou op zich wel leuk zijn als er ook daadwerkelijk mensen langskomen, dus uurtje of achtquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Staat er morgen ook darten op op de achtergrond?
Blokjes kaas met een vlaggetje?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |