quote:Op donderdag 28 september 2023 23:06 schreef Mylene het volgende:
Moeder is verhaal gaan halen bij Marco, die het vermeende misbruik had toegegeven. Wat hij echter niet wist, dat ze zijn bekentenis heimelijk had opgenomen. Tijdens therapie van de tiener was Marco ook aanwezig en huilend hebben gesmeekt om vergiffenis. Waarvan ook weer opname’s zouden zijn.
Marco zou verder zijn gegaan dan enkel strelen. Hij heeft ook zijn vingers zeg maar gebruikt.
Dat de moeder cq slachtoffer verhaal wil halen, kan ik zeker begrijpen en ja het is doorgaans onverstandig om deel te nemen aan 'andermans' zielsroerselen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar is niets verwerpelijks aan. Deze moeder probeert de aanrander van haar minderjarige dochter te pakken. Groot gelijk.
Daarbij was het niet de therapeut van Marco maar van het meisje. Als Marco vertrouwelijke therapiesessies wil houden gaat hij maar naar zijn eigen therapeut.
Je zou je af moeten vragen of je als dader überhaupt deel wil nemen aan de behandeling van je slachtoffer als je niet bereid bent de juridische consequenties van je daden te dragen. Dan komt dat deelnemen aan de behandeling niet oprecht over maar vooral als een manier om je slachtoffer te paaien om geen aangifte te doen. En als je het dan hebt over een volwassen man die een kind aanrant gaat mijn sympathie toch uit naar de moeder die het bewijs verzamelt om hem veroordeeld te krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat de moeder cq slachtoffer verhaal wil halen, kan ik zeker begrijpen en ja het is doorgaans onverstandig om deel te nemen aan 'andermans' zielsroerselen.
Wiens behandelaar het ook is, maakt niet anders dat ik het verwerpelijk vind dat in die - doorgaans emotionele - omstandigheden "bewijzen" worden verzameld door betrokkenen.
Ik ken helaas ook de situaties waar deze en gene, heimelijke opnames maakten om die later voor(opgezet) iemands voeten te werpen.
Het gaat niet eens om geschonden vertrouwen maar dat iemand dus niet kan deelnemen aan (een van wie dan ook) behandeling. Puur een aanwezigheid kan juridisch al als belastend worden uitgelegd.
Je weet gewoon al dat hij vanuit moreel opzicht schuldig is. Nu enkel juridisch nog.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet. Betekend niet dat hij al schuldig is, maar toch besluit OM er nu toch een zaak van te maken na 2 jaar van onderzoek. Dat doen ze niet als inschatten dat het allemaal verzonnen is of een complot tegen Marco. Dan is het toch op basis van de resultaten van onderzoeken. Denk toch dat ze zoiets wel goed overwegen, want de gevolgen zijn natuurlijk ook groot voor Marco en zijn carrière en zijn gezin.
Interessant dat je dit zegt. Vooraf afgesproken met wie? het kind?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Vrij grote ophef eigenlijk, zo erg dat het zelfs nu nog steeds boven komt drijven.
Dat terwijl het een vooraf afgesproken toneelstukje was met een kind die hij goed kende. En het juist om die jakkes reactie ging, het op geen enkel moment bedoeld was als normale omgang.
Alles kan. Maar het lijkt mij niet dat het OM 2 jaar nodig heeft gehad om dat te ontdekken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:41 schreef Gia het volgende:
Hm, toch niet Vajen.
https://hollywoodhuizen.nl/wareverhaal01/
Asmara.
Stel dat op de opname staat: "Is het waar?" En Marco antwoord met: "Ja, ik heb dat gedaan."
En Nathalie beweert dat deze opname wordt gedaan terwijl ze marco confronteert met het dagboek.
Dan is dat geen bewijs.
Die opmerking kan ook op een ander moment zijn opgenomen.
Volgens dit juicy verhaal hadden ze een verhouding.
Maar waarom enkel de focus op Borsato in deze?quote:Op donderdag 28 september 2023 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee hoor geen verschillende zaken. Een enthousiaste man die aan het hele bovenlichaam van dat kind zit, hij gaat ook over haar borstenregio heen in dat filmpje. Hij gaat wat mij betreft zeker een grijs vlak in, in deze video.
Precies, ik zie in die video Ali B. exact hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom enkel de focus op Borsato in deze?
Heeft ook maar iemand hem erop aangesproken?
Gaat dit over dat gebeuren met Kees Groenteman? Die jongen kon er ook om lachen, ze hebben het daarna 5 x in Ahoy herhaald. Het is gewaagd en provocerend, maar dat was ook de bedoeling. Ik vind dat dat moet kunnen ja. Het wakkerde een ongemakkelijk gevoel aan, dat is wat je wil bereiken met satire.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Interessant dat je dit zegt. Vooraf afgesproken met wie? het kind?
Maar wij zijn het er toch over eens dat juist kinderen niet de consequenties van hun daden kunnen overzien? of dat in elk geval de kans te groot is dat ze dat niet kunnen?
Is een kind aanranden 'oke' in een satirische/ironische context? Ik vind van niet en vind het buitengewoon opvallend dat Paul de Leeuw daar zo mee is weggekomen.
Het was geen 'kunst'. Niet creatief bedacht.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gaat dit over dat gebeuren met Kees Groenteman? Die jongen kon er ook om lachen, ze hebben het daarna 5 x in Ahoy herhaald. Het is gewaagd en provocerend, maar dat was ook de bedoeling. Ik vind dat dat moet kunnen ja. Het wakkerde een ongemakkelijk gevoel aan, dat is wat je wil bereiken met satire.
Waar hadden ze twee jaar voor nodig?quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:55 schreef theunderdog het volgende:
Alles kan. Maar het lijkt mij niet dat het OM 2 jaar nodig heeft gehad om dat te ontdekken.
Tegelijkertijd draaien ze nog steeds André hazes in elke kroeg die dook op zijn dertienjarige babysitter.quote:
Scherp...quote:Op vrijdag 5 april 2024 02:07 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon oude fotos. Zo groen en onbewolkt is het nergens.
Buitengewoon griezelige vrouw.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Los van Borsato, van die Yvonne krijg je ook jeuk met haar "spionnen"....
Ik vind haar geweldig. Net zoals ik dat heb met Bridgit Maasland, Patty Brard, Gordon, Robert Molendijks en Jan Roos. Je hoeft je best niet te doen om zelf te deugen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |