SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
Mai pben rai~!![]()
TT![]()
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1023058886/verjaardagsfeestje-amalia-loopt-uit-de-hand
Een feestje zoals deze overal gaande zijn -alsof de jeugd thuis zit en niets doet, al 2 jaar lang- en dit dan wereldkundig maken. Niets, maar dan ook niets gebeurt zonder reden of laten ze aan het toeval over daar bij die familie.
edit
aivd leest mee
Mai pben rai~!![]()
Wereldwijd, keer op keer laat de elite zien er zelf compleet schijt aan te hebben en toch blijft het plebs slikkenquote:Op donderdag 16 december 2021 00:04 schreef KNAK het volgende:
TT![]()
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1023058886/verjaardagsfeestje-amalia-loopt-uit-de-hand
Een feestje zoals deze overal gaande zijn -alsof de jeugd thuis zit en niets doet, al 2 jaar lang- en dit dan wereldkundig maken. Niets, maar dan ook niets gebeurt zonder reden of laten ze aan het toeval over daar bij die familie.
edit
aivd leest mee![]()
![]()
![]()
Ik begrijp steeds beter waarom de adel van vroeger zo enorm neerkeek op het gepeupel ( en nog steeds! )
Hemeltergend.![]()
Dat zou je denken, maar dat is mogelijk te simpel gedacht. 'T kan zijn dat ze dit gewoon expres doen, een soort pluche-fuckyou-finger naar het volk, om vervolgens gierend van het lachen al die items erover op talkshows te bekijken en weer verder gaan tot de luxe orde van hun dag.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Wereldwijd, keer op keer laat de elite zien er zelf compleet schijt aan te hebben en toch blijft het plebs slikken![]()
![]()
Ik begrijp steeds beter waarom de adel van vroeger zo enorm neerkeek op het gepeupel ( en nog steeds! )
Hemeltergend.
Of - wat meer kans heeft - dat het ze geen ene flikker interesseert, niet eens nadenken over Corona op wat mondkapjes op/af/op/af wanneer er camera's of klootjesvolk in de buurt zijn en de zo nu en dan wat in elkaargeflanste stukjes 'wij leven mee met het volk'-text na, die overigens op 1 hand te tellen zijn. Waarom? Omdat ze misschien onderdeel van dit probleem zijn. Meneer Bilderberg ligt in Delft met mogelijk een stijfje.
Al met al is dit ook van hetzelfde clown-kaliber als Rutte/Hugo..en de rest. Alleen wel een dure...Mai pben rai~!![]()
Dat eerste vermoed ik eigenlijk meer van de politici, koning Pils is er voor zover ik weet eigenlijk vanaf het begin tussen neus en lippen door vrij duidelijk in geweest dat het allemaal niet zoveel voorstelt.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dat is mogelijk te simpel gedacht. 'T kan zijn dat ze dit gewoon expres doen, een soort pluche-fuckyou-finger naar het volk, om vervolgens gierend van het lachen al die items erover op talkshows te bekijken en weer verder gaan tot de luxe orde van hun dag.
Of - wat meer kans heeft - dat het ze geen ene flikker interesseert, niet eens nadenkt over Corona op wat mondkapjes en de zo nu en dan wat in elkaargeflanste stukjes 'wij leven mee met het volk'-text na, die overigens op 1 hand te tellen zijn. Waarom? Omdat ze misschien onderdeel van dit probleem zijn. Meneer Bilderberg ligt in Delft met mogelijk een stijfje.
Al met al is dit ook van hetzelfde clown-kaliber als Rutte/Hugo..en de rest. Alleen wel een dure...![]()
Verdeelheid zaaien en chaos oogsten... Ze doen er allemaal aan meequote:Op donderdag 16 december 2021 00:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Wereldwijd, keer op keer laat de elite zien er zelf compleet schijt aan te hebben en toch blijft het plebs slikken![]()
![]()
Hemeltergend.
Lach met een schone bips![]()
Of... hij wordt net zo hard gegijzeld/gechanteerd net als het volk.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat eerste vermoed ik eigenlijk meer van de politici, koning Pils is er voor zover ik weet eigenlijk vanaf het begin tussen neus en lippen door vrij duidelijk in geweest dat het allemaal niet zoveel voorstelt.
Moet je eens die speech op de Dam nog eens luisteren. Tussen de regels door lezen en je komt zowat uit op een waarschuwing over wat nu gaande is
Mai pben rai~!![]()
Fucking metselaars hebben ons bij de strot, nog wel.... En daar is Markie er 1 van en Willempie ook. En nog veel meer...Lach met een schone bips![]()
Dat willen ze juist, ze laten dingen zien. Geven aanwijzingen... En als je dan toch mee gaat in de hysterie is het je eigen keuze en goedkeuring. Want zo is het wel. Ze willen je niet prikken zonder goedkeuring, dat past niet in hun geloof. Maar geloof dat ik hier alweer een stap verder ga in wat er misschien aan de hand isquote:Op donderdag 16 december 2021 00:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Of... hij wordt net zo hard gegijzeld/gechanteerd net als het volk.
Moet je eens die speech op de Dam nog eens luisteren. Tussen de regels door lezen en je komt zowat uit op een waarschuwing over wat nu gaande isDenk dat @Grems hier ook al wel mee bezig is.
Gas er op!!quote:Kabinet vreest omikron: ‘Denkbaar dat volgende week al strengere coronamaatregelen nodig zijn’
Het kabinet sluit niet uit dat er vanwege de opmars van de omikronvariant al volgende week nieuwe coronamaatregelen moeten worden aangekondigd. Die waarschuwing gaf minister Hugo de Jonge in het coronadebat met de Tweede Kamer. Hij zegt de boostercampagne daarom maximaal te willen opschalen.
Overdag alles dicht en avondklok-genot
Mai pben rai~!![]()
Zeer zeker mee eens - manipulatie en misleiding is een verfijnde kunst, iemand fysiek dwingen kan een gorilla immers ook. Het verhaal is vrijwel vanaf het begin zo lek als een mandje en toch slikt men de gatenkaas al bijna twee jaar lang en iedereen die ze erop wijst is een extreemrechtse wappiequote:Op donderdag 16 december 2021 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat willen ze juist, ze laten dingen zien. Geven aanwijzingen... En als je dan toch mee gaat in de hysterie is het je eigen keuze en goedkeuring. Want zo is het wel. Ze willen je niet prikken zonder goedkeuring, dat past niet in hun geloof. Maar geloof dat ik hier alweer een stap verder ga in wat er misschien aan de hand isDenk dat @:Grems hier ook al wel mee bezig is.
![]()
Zie voor een zeer duidelijk voorbeeld de transgenderwaanzin. Iemand ontvoeren en in je kelder verminken is bruut en ongeraffineerd, een maatschappij zo grondig weten te bespelen dat ouders zelf hun kinderen aanbieden bij het altaar - dat is kunst, totale vernietiging van een persoon onder luidkeels gejuich van ontelbare medeplichtigen die denken dat ze goed bezig zijn.![]()
Mijn vraag is, Elite, Jezuiten of Kabbala? Ik gok op nr2 maar ben er nog niet uit,quote:Op donderdag 16 december 2021 00:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeer zeker mee eens - manipulatie en misleiding is een verfijnde kunst, iemand fysiek dwingen kan een gorilla immers ook.
[ afbeelding ]
Zie voor een zeer duidelijk voorbeeld de transgenderwaanzin. Iemand ontvoeren en in je kelder verminken is bruut en ongeraffineerd, een maatschappij zo grondig weten te bespelen dat ouders zelf hun kinderen aanbieden bij het altaar - dat is kunst, totale vernietiging van een persoon onder luidkeels gejuich van ontelbare medeplichtigen die denken dat ze goed bezig zijn.Lach met een schone bips![]()
Niet normaal maken wat niet normaal is"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er is niet veel normaal meerquote:Op donderdag 16 december 2021 00:48 schreef ludovico het volgende:
Niet normaal maken wat niet normaal isEn de grote meute is dat al normaal gaan vinden.
Had net nog een "discussie" met iemand, maar ik noem letterlijk feiten op en hij wuift het gewoon weg en kiest er voor om de feiten niet te accepteren.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is niet veel normaal meerEn de grote meute is dat al normaal gaan vinden.
..."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ook dat men andere dingen lijkt te horen dan je zegt.. Ook zo opvallend."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Welcome to the new normalquote:Op donderdag 16 december 2021 00:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Had net nog een "discussie" met iemand, maar ik noem letterlijk feiten op en hij wuift het gewoon weg en kiest er voor om de feiten niet te accepteren.
...
Cognitieve dissonantie... Ze beschuldigen ons ervan, maar eerlijkheid zegt wel dat wij mee bewegen met de zaken die aan het licht komen. Zij vaak niet, makes me wonder who is guilty of it?quote:Op donderdag 16 december 2021 01:00 schreef ludovico het volgende:
Ook dat men andere dingen lijkt te horen dan je zegt.. Ook zo opvallend.
Belangenverstrengeling is geen schande meer tegenwoordig, eerder een vereiste.quote:Plaats hier uw advertentie![]()
Oa die oversterfte die we nu onderzoeken van 2021.quote:Op donderdag 16 december 2021 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welcome to the new normal
Is per definitie geen vaccin schade oid...
Ook al is de oversterfte bij 50- negatief geweest in 2020...."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
https://brandnewtube.com/(...)Ea1UnSljk2fcbDj.htmlquote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.There is only one religion![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
https://brandnewtube.com/(...)Ea1UnSljk2fcbDj.htmlIk gaf alleen de aanzet.... Zouden wel meer mensen over na moeten gaan denken
Kben nuchter en zwem tegen de stroom in en goed in staat argumenten en statistieken te volgen... Keb wel vertrouwen in mijn eigen kunde. Hoe meer ik weet hoe sterker dat wordt.quote:Op donderdag 16 december 2021 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie... Ze beschuldigen ons ervan, maar eerlijkheid zegt wel dat wij mee bewegen met de zaken die aan het licht komen. Zij vaak niet, makes me wonder who is guilty of it?
We zitten wat mij betreft in een credentials crisis.. Het juiste papiertje en je mening is heilig. Maar die autoriteit krijg je alleen.. Gek genoeg.. Als het main Stream media verhaal achter je eigen verhaal staat. Anders ben je een wappie. Ook al heb je alle credentials."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ben van nature gewoon eigenwijs, en daarom in den beginne geen prik genomen en verder gaan kijken... Laat die prik maarquote:Op donderdag 16 december 2021 01:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kben nuchter en zwem tegen de stroom in en goed in staat argumenten en statistieken te volgen... Keb wel vertrouwen in mijn eigen kunde. Hoe meer ik weet hoe sterker dat wordt.
We zitten wat mij betreft in een credentials crisis.. Het juiste papiertje en je mening is heilig.
iets lichtere kost......
It's Beginning To Look A Lot Like Fascism
https://brandnewtube.com/(...)7d2C2fshVNk5LZw.html
There is only one religion![]()
Lees die comments eens joh, aanval op de ratio dit. Lijken wel government puppets die erop reageren.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het is al heel lang bekend dat het vaccin besmettingen onvoldoende tegenhoudt.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kijk es naar algemene reacties in andere topics/subforums als er over maatregelen/sancties tegen ongevaccineerden gesproken wordt![]()
En dan mogen wij es niet glunderen als de belachelijkheid van deze situatie duidelijk begint te worden.
Dus dan is het niet zo vreemd dat bij een vaccinatiegraad van 97% er vooral gevaccineerden besmet zijn met Omikron.
Je bent als ongevaccineerde de wanhoop nabij als dit soort nieuwsfeitjes je door de dag heen moeten helpen...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wat dat aan gaat begrijp ik de maatregelen die landen als Duitsland en Oostenrijk nemen steeds beter.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.
Het glunderen dient namelijk een zeer goed doel, positief ingesteld als ik ben vertrouw ik er immers op dat keer op keer op keer op keer ongelijk hebben langzaamaan door de met adamantium verstivigde betonnen plaat van sommigen heen weet te dringen.
Ik heb veel mogen glunderen de afgelopen maanden en ik verwacht nog veel meerzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
![]()
Deze had ik even gemist gisteren tijdens de presentatie.
20% is ongevaccineerd en maar 9% van de besmette mensen is ongevaccineerd.
Apart.![]()
Je merkt het alleen als het compleet uit de hand loopt.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:04 schreef KNAK het volgende:
TT![]()
edit
aivd leest mee![]()
En zelfs dan moet de politie 20x gebeld worden en 3x langskomen.
Maar ik hoor hier geregeld dat de meeste Nederlanders hun buren verklikken als er meer dan 4 man thuis zit.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Hoe ervaar je het zelf?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kijk es naar algemene reacties in andere topics/subforums als er over maatregelen/sancties tegen ongevaccineerden gesproken wordt![]()
En dan mogen wij es niet glunderen als de belachelijkheid van deze situatie duidelijk begint te worden.
Tenminste ik ga er beetje vanuit dat je geen vaccin hebt gehad?
Heb je zelf veel problemen gehad?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Dat was gisteren in het coronadebat al duidelijk .. een aantal niet kartel partijen staan te popelen om de rest van het volksvermaakquote:Op donderdag 16 december 2021 00:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Gas er op!!
te sluitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft hier ook al gestaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Ik gaf alleen de aanzet.... Zouden wel meer mensen over na moeten gaan denken
Alle bijwerkingen worden op de gekste dingen afgeschoven. En we weten als je het maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf geloofdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als jij het eerste deel van je comment in een willekeurig deel van Fok zou plaatsen zouden de meerderheid van users over je heen vallen! En je met pek en veren besmeurenquote:Op donderdag 16 december 2021 07:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is al heel lang bekend dat het vaccin besmettingen onvoldoende tegenhoudt.
Dus dan is het niet zo vreemd dat bij een vaccinatiegraad van 97% er vooral gevaccineerden besmet zijn met Omikron.
Je bent als ongevaccineerde de wanhoop nabij als dit soort nieuwsfeitjes je door de dag heen moeten helpen...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Want?quote:Op donderdag 16 december 2021 07:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat begrijp ik de maatregelen die landen als Duitsland en Oostenrijk nemen steeds beter.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar tegenover staat dat men wanhopig op zoek is naar bijwerkingen en alles daar op gegooid wordt.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hier ook al gestaan.
Alle bijwerkingen worden op de gekste dingen afgeschoven. En we weten als je het maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf geloofd
Jonge voetballer overlijdt in de VS door oververhitting: bijwerking vaccin...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Je zou het voor de grap ook gewoon eens een keer met me eens kunnen zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 08:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat men wanhopig op zoek is naar bijwerkingen en alles daar op gegooid wordt.
Jonge voetballer overlijdt in de VS door oververhitting: bijwerking vaccin...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat is een waanidee dat bij je leeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij het eerste deel van je comment in een willekeurig deel van Fok zou plaatsen zouden de meerderheid van users over je heen vallen! En je met pek en veren besmeurenzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nee.. ik post in meerdere subsquote:Op donderdag 16 december 2021 08:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is een waanidee dat bij je leeft.
Je mag me ook best een keer gelovenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijwerkingen zijn juist reden waarom een aantal vaccins voor bepaalde groepen in de ban zijn gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou het voor de grap ook gewoon eens een keer met me eens kunnen zijnzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
In NL enkel AZ ..quote:Op donderdag 16 december 2021 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bijwerkingen zijn juist reden waarom een aantal vaccins voor bepaalde groepen in de ban zijn gedaan.
Terwijl moderna in andere landen ook gebanned isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In COR is niemand er van overtuigd dat het vaccin besmettingen volledig voorkomt.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee.. ik post in meerdere subs
Je mag me ook best een keer geloven
Dat idee leeft zelfs niet bij het kabinet, OMT, RIVM, Ab, Van Ranst, etc...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dus bijwerkingen worden niet weggemoffeld.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
In NL enkel AZ ..
Terwijl moderna in andere landen ook gebanned iszeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wantie echt geloof me.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
In COR is niemand er van overtuigd dat het vaccin besmettingen volledig voorkomt.
Dat idee leeft zelfs niet bij het kabinet, OMT, RIVM, Ab, Van Ranst, etc...
COR zijn mensen die ook zelf op zoek gaan naar nieuws en wel dingen uitzoeken. Zij het op een andere manier dan hier.
Er zijn meer subs waar het vaker over COVID gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoevaak heeft er in de krant of welk ander medium een stuk gestaan over mensen die bijwerkingen hebben?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus bijwerkingen worden niet weggemoffeld.
Mensen die daadwerkelijk alles kwijt zijn door een vaccinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je ziet het van ver al aankomen. Je hoeft niet eens tussen de regels door te lezen om te zien dat we in deze shit blijven hangen en het mogelijk alleen maar erger wordt.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was gisteren in het coronadebat al duidelijk .. een aantal niet kartel partijen staan te popelen om de rest van het volksvermaak
te sluiten
Hugo tijdens de persco benoemd al winter'22 - een seizoen met maatregelen, heeft het over rechten zoals hier te herbeluisteren
https://www.nu.nl/290574/video/de-jonge-ik-leg-me-niet-neer-bij-recht-om-nee-te-zeggen-tegen-vaccin.html en je hoeft daar niet lang bij na te denken wat voor weg hij hier vrijmaakt.
Het doet je afvragen of mensen beseffen wat we staan te wachten als we helemaal niets doen en het allemaal op z'n beloop laten.
Weten de mensen die geen vax willen wel wat ze te wachten staat? De ernst van de situatie is desastreus groot. We kunnen dalijk gewoon helemaal niets meer. Alles zal gelinkt worden aan je QR status.Heb je deze niet? Dan val je overal buiten, zo ook je knaken, je vrijheid...Mai pben rai~!![]()
De grote vraag is .. doorzien mensen het op tijd..quote:Op donderdag 16 december 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je ziet het van ver al aankomen. Je hoeft niet eens tussen de regels door te lezen dat we in deze shit blijven hangen en het mogelijk alleen maar erger wordt.
Hugo tijdens de persco bemoemd al winter'22 - een seizoen met maatregelen, heeft het over rechten zoals hier te herbeluisteren
https://www.nu.nl/290574/video/de-jonge-ik-leg-me-niet-neer-bij-recht-om-nee-te-zeggen-tegen-vaccin.html en je hoeft daar niet lang bij na te denken wat voor weg hij hier vrijmaakt.
Het doet je afvragen of mensen beseffen wat we staan te wachten als we helemaal niets doen en het allemaal op zn beloop laten.
Weten de mensen die geen vax willen wel wat ze te wachten staat? De ernst van de situatie is desastreus groot. We kunnen dalijk gewoon helemaal niets meer. Alles zal gelinkt worden aan je QR status.Heb je deze niet? Dan val je overal buiten, zo ook je knaken, je vrijheid...
veel
Ouderen hoor je al zeggen.. ze weten toch al alles van meThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is je punt precies?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wantie echt geloof me.
COR zijn mensen die ook zelf op zoek gaan naar nieuws en wel dingen uitzoeken. Zij het op een andere manier dan hier.
Er zijn meer subs waar het vaker over COVID gaat
Dat iemand die het zelf uit zoekt er achter komt dat het vaccin slecht is in het voorkomen van besmettingen, wat precies is wat eerdergenoemde bronnen melden?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Geef eens een voorbeeld van iemand die alles kwijt is door het vaccin.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoevaak heeft er in de krant of welk ander medium een stuk gestaan over mensen die bijwerkingen hebben?
Mensen die daadwerkelijk alles kwijt zijn door een vaccinzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Alle directe vaccindoden en bijwerkingen zie ik anders niet in de MSM voorbij komen hoor.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus bijwerkingen worden niet weggemoffeld.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Mensen met bluetooth verbinding door het vaccin ook niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Alle directe vaccindoden en bijwerkingen zie ik anders niet in de MSM voorbij komen hoor.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Genoeg mensen met schade die of hun leven niet meer kunnen invullen of al een tuintje op hun buik hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand die alles kwijt is door het vaccin.
Als je nog eventjes wacht kan je je lol op als ze dat wat ze van plan zijn daadwerkelijk gaan uitvoeren (booster #4,5,6,7,8...)Mai pben rai~!![]()
Een vriend van mijquote:Op donderdag 16 december 2021 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand die alles kwijt is door het vaccin.
Verlamd vanaf zijn middel.
Heeft zijn bedrijf moeten verkopen
Is net uit revalidatie
Moet nu zijn hele huis aan laten passen
En ja door AZThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beetje flauw vind je niet?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mensen met bluetooth verbinding door het vaccin ook niet.
Hoeveel users posten er hier die zeggen dat je een chip ingespoten hebt gekregen ???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit valt toch niet meer te rijmen?quote:De nieuwe coalitie is van plan om structureel ruim 4,5 miljard euro per jaar minder uit te geven aan de zorg. Dat is volgens het nieuwe coalitieakkoord nodig om "met het oog op de lange termijn" de overheidsuitgaven niet te ver te laten stijgen. Gesproken wordt van "maatregelen om de sterk groeiende zorguitgaven af te vlakken".Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Deze is mooi...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5274083/van-dissel-omikron-verspreidt-zich-2-tot-3-keer-sneller-danquote:Een andere zaak die Van Dissel aanstipte was de snelle verspreiding van het virus in Zuid-Afrika. "Dit zeg ik met tegenzin", zei Van Dissel toen hij erop wees dat het land daar last heeft van de snelle verspreiding terwijl het aan het begin van de zomer staat.
In die maanden verspreidden virusvarianten zich in het verleden langzamer. In Nederland staan we aan het begin van de winter, de maanden waarin een virus zich juist makkelijker verspreidt.![]()
![]()
Vergeet ie soms dat mensen in contact kunnen komen via internet/telefoon om er zo achter te komen dat dat helemaal niet het geval is?Mai pben rai~!![]()
Kijk eens wat eraan klimaat wordt uitgegeven.. er wordt een miljardenschuld aangegaanquote:Op donderdag 16 december 2021 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit valt toch niet meer te rijmen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je bereid meer te betalen voor de zorg?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit valt toch niet meer te rijmen?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Waarom moet het geld bij de burger wegkomen?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben je bereid meer te betalen voor de zorg?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vraagt een vaxxer zich wel af wat hij dan precies in zn flikker gespoten krijgt als 'ie die boosters er in laat spuiten?
De eerste vaccins werken niet,.. of niet goed genoeg, of zijn uitgewerkt. Hebben ze al wat nieuws op de markt gebracht of krijg je weet hetzelfde spul wat niet werkt, of niet goed genoeg, of zal uitwerken? En die nieuwe variant(en) dan?
We hebben printers swa - en die printenquote:Op donderdag 16 december 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk eens wat eraan klimaat wordt uitgegeven.. er wordt een miljardenschuld aangegaan. Bellenblazen is pas leuk als je die bel ook mag laten klappen
Mai pben rai~!![]()
Onzin, net wat greysbones zegt, kijk eens wat er aan het klimaat wordt uitgegeven.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben je bereid meer te betalen voor de zorg?Van de FNV.quote:De keuze om te bezuinigen op uitgerekend de zorg is onbegrijpelijk -zo'n 5 miljard euro op een sector waar het water al aan de lippen staat. Ook al voor corona hadden we een zorgcrisis. Dit is een vreselijke trap na voor al die onmisbare helden die onze zorg met veel moeite overeind houden.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Opmerkelijk hoe alle antivaxxers hordes mensen kennen die verlamd, overleden, of iets daartussenin zijn, als gevolg van vaccinatie. Ik ken niemand die meer dan een stijve arm had of een dag wat zwakjes was.
/Anekdotische bewijsvoeringHuilen dan.![]()
Punt is dat het allemaal sterk wordt overdreven. Niets in het leven is zonder risico's. Ook vaccinatie niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje flauw vind je niet?
Hoeveel users posten er hier die zeggen dat je een chip ingespoten hebt gekregen ???
Maar het lijkt erop dat men krampachtig het vaccin als levensgevaarlijk probeert af te schilderen om maar een reden te hebben om niet te vaccineren.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
FNV - berichtje zegt allesquote:Op donderdag 16 december 2021 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Onzin, net wat greysbones zegt, kijk eens wat er aan het klimaat wordt uitgegeven.
[..]
Van de FNV.
Mai pben rai~!![]()
Ben je lid?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Onzin, net wat greysbones zegt, kijk eens wat er aan het klimaat wordt uitgegeven.
[..]
Van de FNV.
Anyway, je bent dus niet bereid meer uit te geven aan zorg.
Zorg is volgens mij nu al de grootste post op de begroting.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik leef in een antroposofische woongroep (antroposofen zijn tegen vaccinatie in het algemeen, zelf ben ik geen geboren antroposoof maar hun ideeën hierover zijn best interessant) en wij zijn al jaren bezig om zelfvoorzienend te worden. Wij hadden een sterk gevoel dat dat nodig was om waar het heen lijkt te gaan. Voelt nu bijna alsof we helderziend waren.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je ziet het van ver al aankomen. Je hoeft niet eens tussen de regels door te lezen om te zien dat we in deze shit blijven hangen en het mogelijk alleen maar erger wordt.
Hugo tijdens de persco benoemd al winter'22 - een seizoen met maatregelen, heeft het over rechten zoals hier te herbeluisteren
Het doet je afvragen of mensen beseffen wat we staan te wachten als we helemaal niets doen en het allemaal op z'n beloop laten.
Weten de mensen die geen vax willen wel wat ze te wachten staat? De ernst van de situatie is desastreus groot. We kunnen dalijk gewoon helemaal niets meer. Alles zal gelinkt worden aan je QR status.Heb je deze niet? Dan val je overal buiten, zo ook je knaken, je vrijheid...
En we vallen nu eigenlijk al overal een beetje buiten. We hebben het wel een over de rest vd mensen als'de normake mensen' en wij.To BG or not to BG!![]()
Je weet dus niet hoe vaccins werken...quote:Op donderdag 16 december 2021 08:54 schreef KNAK het volgende:
Vraagt een vaxxer zich wel af wat hij dan precies in zn flikker gespoten krijgt als 'ie die boosters er in laat spuiten?
De eerste vaccins werken niet,.. of niet goed genoeg, of zijn uitgewerkt. Hebben ze al wat nieuws op de markt gebracht of krijg je weet hetzelfde spul wat niet werkt, of niet goed genoeg, of zal uitwerken? En die nieuwe variant(en) dan?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het komt altijd bij de burger weg, tenzij we speciaal voor de zorg geld gaan bijprinten. Maar de gevolgen daarvan komen ook bij de burger terecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet het geld bij de burger wegkomen?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wees maar blij dat je een basis hebt om op door te gaan. De meeste mensen zijn zo hooked en zitten zo vast dat uiteindelijk zich laten vaxxen nog de enige optie voor hun is en dit dan ook laten gebeuren, want geen keus.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik leef in een antroposofische woongroep (antroposofen zijn tegen vaccinatie in het algemeen, zelf ben ik geen geboren antroposoof maar hun ideeën hierover zijn best interessant) en wij zijn al jaren bezig om zelfvoorzienend te worden. Wij hadden een sterk gevoel dat dat nodig was om waar het heen lijkt te gaan. Voelt nu bijna alsof we helderziend waren.
En we vallen nu eigenlijk al overal een beetje buiten. We hebben het wel een over de rest vd mensen als'de normake mensen' en wij.Mai pben rai~!![]()
Boeiend of ik wel of geen lid ben. Hou jij maar de hand boven het hoofd van een stel sjoemelaars en praat recht wat krom is. Bezuinigen op de zorg is ronduit belachelijk en wanbeleid.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben je lid?
Anyway, je bent dus niet bereid meer uit te geven aan zorg.
Zorg is volgens mij nu al de grootste post op de begroting.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Een vakbond als FNV kan geen vuist maken als ze onvoldoende leden hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Boeiend of ik wel of geen lid ben. Hou jij maar de hand boven het hoofd van een stel sjoemelaars en praat recht wat krom is. Bezuinigen op de zorg is ronduit belachelijk en wanbeleid.
Dus dat maakt wel uit.
Bezuinigingen betekent overigens niet automatisch dat er minder geld naar de zorg gaat.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Een hele bevolking, zelfs kinderen van 5 jaar volblaffen met iets wat niet duidelijk is, vanaf het begin op basis van angst en paniek opgepompt is, bijwerkingen heeft, in z'n geheel niet nodig is wegens overlevingskans van 99% als je geen bejaarde bent volblaffen en hier zowat een abonnement voor hebt of je vrijheid te verliezen, gediscrimineerd te worden als je hier niet aan meedoet, dan maakt het geen ene ruk uit of je wel/niet weet hoe vaccins werken. Je gebruikt gewoon gezond verstand en je doet het gewoon NIETquote:Op donderdag 16 december 2021 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet dus niet hoe vaccins werken...Mai pben rai~!![]()
Wij zijn al wat ouder en staan sowieso al aan de rand van de samenleving en we zijn erop voorbereid. Hebben straks zelfs wel ruimte voor meer mensen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je een basis hebt om op door te gaan. De meeste mensen zijn zo hooked en zitten zo vast dat uiteindelijk zich laten vaxxen nog de enige optie voor hun is en dit dan ook laten gebeuren, want geen keus.To BG or not to BG!![]()
Aah dus ik lieg volgens jouquote:Op donderdag 16 december 2021 08:58 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe alle antivaxxers hordes mensen kennen die verlamd, overleden, of iets daartussenin zijn, als gevolg van vaccinatie. Ik ken niemand die meer dan een stijve arm had of een dag wat zwakjes was.
/Anekdotische bewijsvoeringThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Net wat ik al eerder opmerkte, je praat recht wat krom is.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een vakbond als FNV kan geen vuist maken als ze onvoldoende leden hebben.
Dus dat maakt wel uit.
Bezuinigingen betekent overigens niet automatisch dat er minder geld naar de zorg gaat.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Je zegt zelf .. niets is zonder risicoquote:Op donderdag 16 december 2021 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Punt is dat het allemaal sterk wordt overdreven. Niets in het leven is zonder risico's. Ook vaccinatie niet.
Maar het lijkt erop dat men krampachtig het vaccin als levensgevaarlijk probeert af te schilderen om maar een reden te hebben om niet te vaccineren.
Waarom mag ik dan niet het risico nemen om als gezond mens zonder onderliggend lijden op mijn eigen immuunsysteem te vertrouwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er wordt al maanden geld bij geprintquote:Op donderdag 16 december 2021 09:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het komt altijd bij de burger weg, tenzij we speciaal voor de zorg geld gaan bijprinten. Maar de gevolgen daarvan komen ook bij de burger terecht.
Of heb je de illusie dat het echt uit een potje komtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is er onduidelijk?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een hele bevolking, zelfs kinderen van 5 jaar volblaffen met iets wat niet duidelijk is,Minder dan de 'bijwerkingen' van corona.quote:vanaf het begin op basis van angst en paniek opgepompt is, bijwerkingen heeft,Wel als we de zorg beschikbaar willen houden voor diegenen die het nodig hebben.quote:in z'n geheel niet nodig is wegens overlevingskans van 99%Je hebt het over gezond verstand maar je reactie lijkt nogal door emoties ingegeven.quote:als je geen bejaarde bent volblaffen en hier zowat een abonnement voor hebt of je vrijheid te verliezen, gediscrimineerd te worden als je hier niet aan meedoet, dan maakt het geen ene ruk uit of je wel/niet weet hoe vaccins werken. Je gebruikt gewoon gezond verstand en je doet het gewoon NIETHuilen dan.![]()
Er is bijvoorbeeld naast de indexatie geen geld om de lonen te verhogen. Ze mensen op de werkvloer krijgen er dus niks bijquote:Op donderdag 16 december 2021 09:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een vakbond als FNV kan geen vuist maken als ze onvoldoende leden hebben.
Dus dat maakt wel uit.
Bezuinigingen betekent overigens niet automatisch dat er minder geld naar de zorg gaat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mag van mij alleen zijn er teveel die dat denken, waardoor in november de zorg overbelast raakte en we weer met maatregelen zitten om besmettingen te voorkomen...quote:Op donderdag 16 december 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zegt zelf .. niets is zonder risico
Waarom mag ik dan niet het risico nemen om als gezond mens zonder onderliggend lijden op mijn eigen immuunsysteem te vertrouwenzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Same old shit just a different yearquote:Op donderdag 16 december 2021 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mag van mij alleen zijn er teveel die dat denken, waardoor in november de zorg overbelast raakte en we weer met maatregelen zitten om besmettingen te voorkomen...Uit 2016quote:Door de griepgolf is het iets drukker in ziekenhuizen dan gebruikelijk. Er komen daardoor ook meer patiënten op de intensive care-afdelingen terecht.
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care zegt dat de patiënten die binnenkomen opvallend genoeg vitale, gezonde mensen zijn. Ze reageren heel heftig op de griep, waardoor sommigen aan een hart-longmachine moeten worden aangesloten. Die behandeling duurt relatief lang, waardoor de ic's snel vollopen. In het Erasmus MC in Rotterdam zijn deze week dan ook enkele operaties uitgesteld, omdat de capaciteit op de ic beperkt was.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Maar ik ben daar terughoudend in want ik weet niet wat erin zit en ik wil niet afhankelijk worden van de big blender maffiaquote:Op donderdag 16 december 2021 09:22 schreef _I het volgende:
[..]
Hop, snel, neem nog een boosterbakkie!
Deze doe ik met je mee!![]()
Huilen dan.![]()
Het zijn geen vaccins.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet dus niet hoe vaccins werken...De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Kies dan voor de olifantenbonen.. weet je in ieder geval waar ze geweest zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik ben daar terughoudend in want ik weet niet wat erin zit en ik wil niet afhankelijk worden van de big blender maffia
Vermakelijk wel, een RIVM-ragdoll in het topic.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mag van mij alleen zijn er teveel die dat denken, waardoor in november de zorg overbelast raakte en we weer met maatregelen zitten om besmettingen te voorkomen...Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Koffie is veilig en effectief!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik ben daar terughoudend in want ik weet niet wat erin zit en ik wil niet afhankelijk worden van de big blender maffia
Bij sommige mensen is het na 12 uur uit het systeem, of krijgen er hartkloppingen van, maar bij anderen werkt het na 20 minuten al niet meer. Dus om zeker te zijn, en ons vooral een plezier te doen, neem er nog 1.
Ow, en zou je voortaan aan het begin van je post een bewijs van inname van het aantal kopjes koffie tot dat moment willen vermelden? Zodat wij weten of we afstand moeten houden.![]()
![]()
Totdat jij met RCT's aan komt zetten die dat onomstotelijk bewijzen gaat er geen drup van die drek meer door mijn slokdarmquote:.
Myocarditis muchquote:Bij sommige mensen is het na 12 uur uit het systeem, of krijgen er H A R T K L O P P I N G E N van?
Dat lijkt me 's ochtends sowieso verstandig.quote:, maar bij anderen werkt het na 20 minuten al niet meer. Dus om zeker te zijn, en ons vooral een plezier te doen, neem er nog 1.
Ow, en zou je voortaan aan het begin van je post een bewijs van inname van het aantal kopjes koffie tot dat moment willen vermelden? Zodat wij weten of we afstand moeten houden.Huilen dan.![]()
Je zegt wijze dingen!quote:Op donderdag 16 december 2021 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Totdat jij met RCT's aan komt zetten die dat onomstotelijk bewijzen gaat er geen drup van die drek meer door mijn slokdarm.
[..]
Myocarditis much?
[..]
Dat lijkt me 's ochtends sowieso verstandig.
Ik neem wel een glas water en vertrouw op mijn lichaam om wakker te worden. Je hebt me overtuigd!
Ow, en spreek je na 12-en weer.![]()
![]()
Jawel, onlangs is de definitie van 'vaccins' aangepast dus nu is dit wel weer een vaccin.quote:
Voorheen mocht iets 'vaccin' heten als het transmissie voorkomt maar nu al als het individuele ziekte voorkomt.
Zo makkelijk gaat dat dus maar dat is normaal in het nieuwe normaal.To BG or not to BG!![]()
Ja lekker vaag. Het is gentherapie, maar dat klinkt niet zo tof, dus we passen de definitie van vaccins aan zodat het daar weer onder valt.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jawel, onlangs is de definitie van 'vaccins' aangepast dus nu is dit wel weer een vaccin.
Voorheen mocht iets 'vaccin' heten als het transmissie voorkomt maar nu al als het individuele ziekte voorkomt.
Zo makkelijk gaat dat dus maar dat is normaal in het nieuwe normaal.
Complete waanzin.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Welke genen krijgen die therapie?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja lekker vaag. Het is gentherapie, maar dat klinkt niet zo tof, dus we passen de definitie van vaccins aan zodat het daar weer onder valt.
Complete waanzin.Huilen dan.![]()
Los van dat het geen gentherapie is, hoezo denk je dat mRNA vaccins niet voldoen aan de oude definitie van vaccins?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja lekker vaag. Het is gentherapie, maar dat klinkt niet zo tof, dus we passen de definitie van vaccins aan zodat het daar weer onder valt.
Complete waanzin.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nee, het is heel normaal dat definities worden aangepast als ze de lading niet goed dekken.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jawel, onlangs is de definitie van 'vaccins' aangepast dus nu is dit wel weer een vaccin.
Zo makkelijk gaat dat dus maar dat is normaal in het nieuwe normaal.
Neem tetanus, die prik krijg je niet om transmissie te voorkomen
Geen vaccin dus?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik checkte Urk nog eens, gaat daar best goed met een vaccinatiegraad van 33%, 0 ziekenhuisopnames, 6 positief geteste mensen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nu zijn de Urkers die zorg nodig hadden opgevangen in de regio. Hoe had het eruit gezien wanneer we de Urkse 'strategie' in heel Nederland toegepast hadden?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik checkte Urk nog eens, gaat daar best goed met een vaccinatiegraad van 33%, 0 ziekenhuisopnames, 6 positief geteste mensen.Huilen dan.![]()
Is ook een manier van toegeven geen tegenargumenten te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vermakelijk wel, een RIVM-ragdoll in het topic.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Komt omdat niemand wat met Urk te maken wil hebben..quote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik checkte Urk nog eens, gaat daar best goed met een vaccinatiegraad van 33%, 0 ziekenhuisopnames, 6 positief geteste mensen.
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
https://www.reuters.com/w(...)ocuments-2021-12-16/
Tens of millions of migrants may be denied COVID-19 vaccines from a global programme because some major manufacturers are worried about legal risks from harmful side effects, according to officials and internal documents from Gavi, the charity operating the programme, reviewed by Reuters.
Nearly two years into a pandemic that has already killed more than 5 million people, only about 7% of people in low-income countries have received a dose. Vaccine deliveries worldwide have been delayed by production problems, hoarding by rich countries, export restrictions and red tape. Many programmes have also been hampered by hesitancy among the public.
The legal concerns are an additional hurdle for public health officials tackling the coronavirus – even as officials say unvaccinated people offer an ideal environment for it to mutate into new variants that threaten hard-won immunity around the world. Many COVID-19 vaccine manufacturers have required that countries indemnify them for any adverse events suffered by individuals as a result of the vaccines, the United Nations says.![]()
![]()
quote:NS schrapt avond- en spitstreinen vanwege corona
De Nederlandse Spoorwegen zetten vanaf volgende week maandag in de avonduren en in de spits minder treinen in. Door de avondlockdown is het aantal reizigers afgelopen weken flink gezakt.
Zaten de treinen vorige maand in de avonduren weer voor ruim de helft (55 procent) vol ten opzichte van voor de coronapandemie, door de nieuwe maatregelen is dat gedaald tot een bezetting van slechts 40 procent. In de spits viel het aantal reizigers met 10 procentpunt terug. Voor NS is het reden om net als tijdens vorige lockdowns een aantal spits-, avond- en nachttreinen te schrappen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ege-corona~a466bdee/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Misschien omdat tetanus werkt tegen een bacterie en niet tegen een besmettelijk virus en alleen door een wond wordt overgedragen? Heel ander soort transmissie.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het is heel normaal dat definities worden aangepast als ze de lading niet goed dekken.
Neem tetanus, die prik krijg je niet om transmissie te voorkomen
Geen vaccin dus?
Maar jij vind het niet typisch dat op het moment dat blijkt dat het virus niet de transmissie remt, de definitie wordt aangepast?To BG or not to BG!![]()
Kan wel met je in discussie gaan maar het staat een beetje gelijk aan een blinde de kleur paars uitleggen. Succes daarmee.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is ook een manier van toegeven geen tegenargumenten te hebben.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik denk dat niet, dat is gewoon een vaststaand feit.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Los van dat het geen gentherapie is, hoezo denk je dat mRNA vaccins niet voldoen aan de oude definitie van vaccins?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Doorzichtig script in den Haag.quote:
Slecht gestagedCharlie: How's it going in there?
Bescherming prik AstraZeneca en Janssen naar nul: hoe zit dat?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5274342/astrazeneca-bescherming-omikron-booster-van-dissel-rivm
Eat, Sleep, Vax, Repeat…..![]()
Mai pben rai~!![]()
Dan waren er meer mensen doodgegaan, maar zaten we ook niet met lockdowns en dergelijke. Gewoon dood en weer doorgaan met het leven.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu zijn de Urkers die zorg nodig hadden opgevangen in de regio. Hoe had het eruit gezien wanneer we de Urkse 'strategie' in heel Nederland toegepast hadden?
Op Urk weet men nog dat er maar Één is die beslist over leven en dood.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)![]()
Wie dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan waren er meer mensen doodgegaan, maar zaten we ook niet met lockdowns en dergelijke. Gewoon dood en weer doorgaan met het leven.
Op Urk weet men nog dat er maar Één is die beslist over leven en dood.
Of bedoel je die gast uit die bestseller 2000 jaar geleden.
Als dat zo is vind ik dat ze geen zorgkosten hoeven te betalen en dus ook maar niet naar ziekenhuis moeten als ze iets anders oplopen.
Je weet wel bidden helpt..
Net als Facebook likes!
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Je kan heel gemakkelijk over anderen zeggen dat ze niet in het ziekenhuis mogen maar ondertussen zit je eigen familie die rookt en morbide obees is ook bedden te bezetten.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie dan?
Of bedoel je die gast uit die bestseller 2000 jaar geleden.
Als dat zo is vind ik dat ze geen zorgkosten hoeven te betalen en dus ook maar niet naar ziekenhuis moeten als ze iets anders oplopen.
Je weet wel bidden helpt..
Net als Facebook likes!Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)![]()
https://vidmax.com/video/209501-watch-as-jamaican-mon-if-forced-to-take-the-jab-mon
Wijk voor wijk
Deur voor deur
Arm voor arm
Mai pben rai~!![]()
https://nationalfile.com/(...)th-natural-immunity/
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.24.21262415v1
Results SARS-CoV-2-naïve vaccinees had a 13.06-fold (95% CI, 8.08 to 21.11) increased risk for breakthrough infection with the Delta variant compared to those previously infected, when the first event (infection or vaccination) occurred during January and February of 2021. The increased risk was significant (P<0.001) for symptomatic disease as well. When allowing the infection to occur at any time before vaccination (from March 2020 to February 2021), evidence of waning natural immunity was demonstrated, though SARS-CoV-2 naïve vaccinees had a 5.96-fold (95% CI, 4.85 to 7.33) increased risk for breakthrough infection and a 7.13-fold (95% CI, 5.51 to 9.21) increased risk for symptomatic disease. SARS-CoV-2-naïve vaccinees were also at a greater risk for COVID-19-related-hospitalizations compared to those that were previously infected.
Conclusions This study demonstrated that natural immunity confers longer lasting and stronger protection against infection, symptomatic disease and hospitalization caused by the Delta variant of SARS-CoV-2, compared to the BNT162b2 two-dose vaccine-induced immunity. Individuals who were both previously infected with SARS-CoV-2 and given a single dose of the vaccine gained additional protection against the Delta variant.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe lang gaat t duren voordat we een filmpje zien waarbij er mensen neergeschoten worden? Niet iedereen zal die spuit accepteren.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:09 schreef KNAK het volgende:
https://vidmax.com/video/209501-watch-as-jamaican-mon-if-forced-to-take-the-jab-mon
Wijk voor wijk
Deur voor deur
Arm voor arm
![]()
Het is (nog) niet wat we denken, maar wie weet willen ze daar wel naartoequote:Betalen in de winkel kan voortaan ook door QR-code te scannen op betaalterminal
Wie in de winkel wil betalen met de Payconiq-app, zal dat voortaan ook kunnen door een QR-code te scannen op het schermpje van de betaalterminal aan de kassa. Dat kondigt betalingsverkeerverwerker Worldline aan.
Betalen met een Payconiq QR-code was al mogelijk door in winkels een Payconiq-sticker te scannen de kassa. Maar dan moest je als klant nog altijd zelf het bedrag ingeven.
Voortaan zal de QR-code rechtstreeks verschijnen op de Worldline-betaalterminals. Daardoor zal je het te betalen bedrag niet meer zelf moeten ingeven, want dat zal automatisch in de app verschijnen. Je zal alleen nog de betaling moeten goedkeuren.
In de loop van 2022 zullen alle handelaars de nieuwe betaaloplossing kunnen aanbieden in hun winkel. De uitrol is al enkele maanden bezig en bij sommige handelaars was de betaalwijze al voorhanden.
Steeds meer met smartphone
"Deze samenwerking (met Payconiq) biedt handelaars de mogelijkheid om een ruimere keuze aan betaalmethodes aan te bieden in hun zaak en sluit aan bij nieuwe consumptietendensen", stelt Worldline in een persbericht.
Volgens het bedrijf trekt de trend dat we steeds meer online betalen met de smartphone (QR, betaal- of bankapp) zich ook door naar de fysieke winkel. In augustus betaalden de Belgen meer dan een miljoen keer met de smartphone aan de kassa, klinkt het. Dat is drie keer meer dan in februari 2020, net voor de uitbraak van de coronacrisis.
https://www.msn.com/nl-be(...)S5Wm?ocid=entnewsntpI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
En dan zullen er nog steeds heel wat mensen zijn die hun schouders erover ophalen. Booster nr. zoveel, ik ga lekker op vakantie ondertussen Netflix aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe lang gaat t duren voordat we een filmpje zien waarbij er mensen neergeschoten worden? Niet iedereen zal die spuit accepteren.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Misschien is het hier bekend maar ik wist het niet iig. De broer van Hugo, Marien de Jonge, is werkzaam bij Intravacc.quote:Op donderdag 16 december 2021 01:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling is geen schande meer tegenwoordig, eerder een vereiste.
Intravacc voert onderzoek uit mbt vaccins voor onder meer de Wereldgezondheidsorganisatie en de Bill & Melinda Gates Foundation. Bruno Bruins is trouwens ook toegetreden tot de raad van commissarissen bij Intravacc begin dit jaar.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Laat het virus maar eens reageren door over een paar mutaties totaal ongevaccineerden aan te pakken zodat er geen anti vaxxers meer overblijven.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Punt is dat het allemaal sterk wordt overdreven. Niets in het leven is zonder risico's. Ook vaccinatie niet.
Maar het lijkt erop dat men krampachtig het vaccin als levensgevaarlijk probeert af te schilderen om maar een reden te hebben om niet te vaccineren.![]()
![]()
Ja belangenvermenging alom...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Misschien is het hier bekend maar ik wist het niet iig. De broer van Hugo, Marien de Jonge, is werkzaam bij Intravacc.
Intravacc voert onderzoek uit mbt vaccins voor onder meer de Wereldgezondheidsorganisatie en de Bill & Melinda Gates Foundation. Bruno Bruins is trouwens ook toegetreden tot de raad van commissarissen bij Intravacc begin dit jaar.
Zoals echtgenoot van Ursula VonderLeyen, of de echtgenote van Fauci enz.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
'Leuke' ideeën heb je ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat het virus maar eens reageren door over een paar mutaties totaal ongevaccineerden aan te pakken zodat er geen anti vaxxers meer overblijven.
Zelf lijkt het me heel erg als het virus ging muteren en alleen gevaxten zou raken.
Maar he, das toch niet logisch nu ik erover nadenk. Vaxxers waren toch allemaal sociaal en ik was een vreselijke asociaal? Mmmmm.To BG or not to BG!![]()
Sta je hier nou het overlijden van 1,8 mln mensen te verheerlijken?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat het virus maar eens reageren door over een paar mutaties totaal ongevaccineerden aan te pakken zodat er geen anti vaxxers meer overblijven.
Nou, kan niet wachten totdat Wantie je van repliek gaat dienen op zoiets wanstaltigs.![]()
Neu ik heb het liefst iedereen gevaccineerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:32 schreef _I het volgende:
[..]
Sta je hier nou het overlijden van 1,8 mln mensen te verheerlijken?
Nou, kan niet wachten totdat Wantie je van repliek gaat dienen op zoiets wanstaltigs.
Uiteindelijk ga je de wappies pas bereiken als ze zelf ernstig ziek worden of mensen om hun heen. Pas dan zullen ze het inzien. Geen campagne die ze gaat overtuigen.![]()
Wappies ga je niet bereiken. Ook niet na ziekte, daar zijn het wappies voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu ik heb het liefst iedereen gevaccineerd.
Uiteindelijk ga je de wappies pas bereiken als ze zelf ernstig ziek worden of mensen om hun heen. Pas dan zullen ze het inzien. Geen campagne die ze gaat overtuigen.
Hoe meer druk je er op zal zetten, des te minder je bereikt.
Veel ongevaccineerden zijn al ziek geweest en hebben er (bijna) niets van gemerkt. Je doet net alsof iedereen die niet gevaccineerd is dood zal neervallen. Feit is natuurlijk dat 99% van de mensen onder de 50 er niet meer last van zal hebben dan een griep.
En gelukkig maar!![]()
Helemaal prima, maar dan niet verwachten dat er een ziekenhuisbed voor je klaarstaat wanneer god's plan je bij nader inzien toch niet zo goed bevalt.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan waren er meer mensen doodgegaan, maar zaten we ook niet met lockdowns en dergelijke. Gewoon dood en weer doorgaan met het leven.
Op Urk weet men nog dat er maar Één is die beslist over leven en dood.Huilen dan.![]()
Er zijn echt mensen die denken dat alle ongevaccineerden (vroeg of laat) doodgaan aan covid. Dacht eerst dat het trollen was maar heb er eentje gesproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:38 schreef _I het volgende:
[..]
Wappies ga je niet bereiken. Ook niet na ziekte, daar zijn het wappies voor.
Hoe meer druk je er op zal zetten, des te minder je bereikt.
Veel ongevaccineerden zijn al ziek geweest en hebben er (bijna) niets van gemerkt. Je doet net alsof iedereen die niet gevaccineerd is dood zal neervallen. Feit is natuurlijk dat 99% van de mensen onder de 50 er niet meer last van zal hebben dan een griep.
En gelukkig maar!
Dan snap je ook waarom die mensen zo gestrest zijn om covid te krijgen. Heel apart.
[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 16-12-2021 20:12:47 ]To BG or not to BG!![]()
En op welk gebied voldoet het daar niet aan?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, dat is gewoon een vaststaand feit.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Jij zal echter nooit volledig gevaccineerd zijn. Iig niet meer na een paar maanden. Daarna mag je weer het spuitje haha. Tot het einde.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je de wappies pas bereiken als ze zelf ernstig ziek worden of mensen om hun heen. Pas dan zullen ze het inzien. Geen campagne die ze gaat overtuigen.*Hosselcopter*![]()
Nee, we hebben sowieso nu 3 soorten vaccins, alle 3 werken onvoldoende tegen het voorkomen van verspreiding.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:11 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Misschien omdat tetanus werkt tegen een bacterie en niet tegen een besmettelijk virus en alleen door een wond wordt overgedragen? Heel ander soort transmissie.
Maar jij vind het niet typisch dat op het moment dat blijkt dat het virus niet de transmissie remt, de definitie wordt aangepast?
En we kunnen ze ook hoepla gaan noemen, ipv vaccin.
Maar maakt dat iets uit verder?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
En andersom zijn er hele volksstammen van overtuigd dat gevaccineerden de meest verschrikkelijke dood te wachten staat. Dan snap je ook waarom die mensen zo gestrest zijn om het vaccin te krijgen. Heel apart.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die denken dat alle ongevaccineerden (vroeg of laat) doodgaan. Dacht eerst dat het trollen was maar heb er eentje gesproken.
Dan snap je ook waarom die mensen zo gestrest zijn om covid te krijgen. Heel apart.
Huilen dan.![]()
Zo wordt er ook wel over gepraat. Begrijp het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die denken dat alle ongevaccineerden (vroeg of laat) doodgaan. Dacht eerst dat het trollen was maar heb er eentje gesproken.
Dood gaan we allemaal, maar de kans dat je aan covid doodgaan is nihil.![]()
Ongevaccineerden komen relatief gezien veel vaker in de ziekenhuizen terecht. Dat is een feit. Daar is dat prikje voor nodig. Dat zal niet de 18 jarige zijn, maar alle risicogroepen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:38 schreef _I het volgende:
En gelukkig maar!
De vadsige mensen, oude mensen, zieke mensen etc.![]()
En al die mensen staat het vrij om zich te laten vaccineren!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ongevaccineerden komen relatief gezien veel vaker in de ziekenhuizen terecht. Dat is een feit. Daar is dat prikje voor nodig. Dat zal niet de 18 jarige zijn, maar alle risicogroepen.
De vadsige mensen, oude mensen, zieke mensen etc.![]()
Pcies, de risicogroepen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ongevaccineerden komen relatief gezien veel vaker in de ziekenhuizen terecht. Dat is een feit. Daar is dat prikje voor nodig. Dat zal niet de 18 jarige zijn, maar alle risicogroepen.
De vadsige mensen, oude mensen, zieke mensen etc."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat weet je niet. Ze geven niet de officiële cijfers vrij. Zag jou zorgminister zogenaamd het nut niet van in.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De vadsige mensen, oude mensen, zieke mensen etc.*Hosselcopter*![]()
... Gekkenwerk weerquote:Op donderdag 16 december 2021 11:06 schreef Grems het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)ocuments-2021-12-16/
Tens of millions of migrants may be denied COVID-19 vaccines from a global programme because some major manufacturers are worried about legal risks from harmful side effects, according to officials and internal documents from Gavi, the charity operating the programme, reviewed by Reuters.
Nearly two years into a pandemic that has already killed more than 5 million people, only about 7% of people in low-income countries have received a dose. Vaccine deliveries worldwide have been delayed by production problems, hoarding by rich countries, export restrictions and red tape. Many programmes have also been hampered by hesitancy among the public.
The legal concerns are an additional hurdle for public health officials tackling the coronavirus – even as officials say unvaccinated people offer an ideal environment for it to mutate into new variants that threaten hard-won immunity around the world. Many COVID-19 vaccine manufacturers have required that countries indemnify them for any adverse events suffered by individuals as a result of the vaccines, the United Nations says.
[ afbeelding ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Die Koopmans is antiwetenschapper. 300x meer vertrouwen in Jan Bonte.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je doet net alsof iedereen een lijdensweg staat te wachten zodra corona is geconstateerd. Gros van de mensen merken er weinig tot niets van en komen ook niet op de ic terecht. Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die op sterven na dood in het ziekenhuis zijn terecht gekomen?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je de wappies pas bereiken als ze zelf ernstig ziek worden of mensen om hun heen. Pas dan zullen ze het inzien. Geen campagne die ze gaat overtuigen.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nulquote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen een lijdensweg staat te wachten zodra corona is geconstateerd. Gros van de mensen merken er weinig tot niets van en komen ook niet op de ic terecht. Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die op sterven na dood in het ziekenhuis zijn terecht gekomen?
Iedereen die ik ken is gevaccineerd. Dat is de weg uit de covid crisis. Geen andere.![]()
Hou toch op.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar het lijkt erop dat men krampachtig het vaccin als levensgevaarlijk probeert af te schilderen om maar een reden te hebben om niet te vaccineren.
Al sterft er een enkeling aan onder de 18 die genoteerd wordt als vaccin dode is het al uiterst dubieus of het niet meer schade doet dan goed."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vaccin extremist. Jij bent zeker zo iemand die anderen vast houdt om dat vaccin tegen hun wil erin te jassen? For the greater good!!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nul
Iedereen die ik ken is gevaccineerd. Dat is de weg uit de covid crisis. Geen andere.![]()
Vaccineren van kinderen, en daarmee effectief mensenlevens van kinderen opofferen voor uitermate dubieuze zorgwinst qua IC capaciteit.. Ja dat vind jij ethisch?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nul
Iedereen die ik ken is gevaccineerd. Dat is de weg uit de covid crisis. Geen andere."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Ik ook niet mocht ik longkanker krijgen is mijn eigen dikke schuld en dat had ik al meer dan eens gemeld hier.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je kan heel gemakkelijk over anderen zeggen dat ze niet in het ziekenhuis mogen maar ondertussen zit je eigen familie die rookt en morbide obees is ook bedden te bezetten.
Maare makkelijk zeggen dat als god wel kan beoordelen over deze ziekte maar niet over een andere ziekte.
Hey beetje voet bij stuk houden, God works in mysterious ways toch?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Twee.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen een lijdensweg staat te wachten zodra corona is geconstateerd. Gros van de mensen merken er weinig tot niets van en komen ook niet op de ic terecht. Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die op sterven na dood in het ziekenhuis zijn terecht gekomen?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Opofferenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vaccineren van kinderen, en daarmee effectief mensenlevens van kinderen opofferen voor uitermate dubieuze zorgwinst qua IC capaciteit.. Ja dat vind jij ethisch?
zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Collateral damage.quote:Charlie: How's it going in there?
In GB dus het cijfer van 2 per miljoen overleden... Onder de 18. En dan is NIET gecorrigeerd voor ernstige ziektes die er evt zijn. Dezelfde bron heeft het dan over nog 4x lagere kansen. Dus 0.5 per miljoen.quote:
We gaan zien, maar mij lijkt toch echt aannemelijk dat je hier netto schade mee doet. En dan noem ik het opofferen ja. Al zou het 1 kind per miljoen vaccins zijn. Dat is 1 teveel."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja joh jammer van dit jonge leven maar goed, waar gehakt wordt vallen spaanders, gevalletje van nevenschade dit gebeurt nu eenmaal willen we het leven rekken van bejaarden en zwakgestelden die de corona hebben.quote:Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
In 2019 stierven in Engeland en Wales 80 kinderen per 1000.000 inwoners.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
In GB dus het cijfer van 2 per miljoen overleden... Onder de 18. En dan is NIET gecorrigeerd voor ernstige ziektes die er evt zijn. Dezelfde bron heeft het dan over nog 4x lagere kansen. Dus 0.5 per miljoen.
We gaan zien, maar mij lijkt toch echt aannemelijk dat je hier netto schade mee doet. En dan noem ik het opofferen ja. Al zou het 1 kind per miljoen vaccins zijn. Dat is 1 teveel.
Dat zijn er 80 teveel.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Hey kijk wat een leuke stropop! Helemaal zelf opgetuigd?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh jammer van dit jonge leven maar goed, waar gehakt wordt vallen spaanders, gevalletje van nevenschade dit gebeurt nu eenmaal willen we het leven rekken van bejaarden en zwakgestelden die de corona hebben.Huilen dan.![]()
Nee dat is gigantisch veel.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
En ineens is 1 op de miljoen niet meer nihil.
Even los van of er überhaupt 1 op de miljoen kinderen overlijden aan het vaccin.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Tssk. Niet zo doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
En ineens is 1 op de miljoen niet meer nihil.
Ongelukken gebeuren, en helaas worden kinderen ook wel eens dodelijk ziek.
Maar als er in heel 2021 21 kinderen onder de 10 zijn overleden in Duitsland, zijn 5 bevestigde overlijdens aan vaccinatie wel veel.
Maar op een ziekte die zeer dodelijk zou zijn, is het aantal doden onder de 50 inderdaad nihil. Je kan nou eenmaal niet alle ziektes voorkomen, maar elke vaccinatiedode had voorkomen kunnen worden.![]()
Die organisaties zoals de gezondheidsraad, het CBG en de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde begrijpen er natuurlijk ook niks van: dat zijn ook allemaal #FOPWETENSCHAPPERSquote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee dat is gigantisch veel.
Even los van of er überhaupt 1 op de miljoen kinderen overlijden aan het vaccin.Huilen dan.![]()
Dus een Covid dode kun je niet voorkomen, maar een vaccinatiedode wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:26 schreef _I het volgende:
[..]
Tssk. Niet zo doen.
Ongelukken gebeuren, en helaas worden kinderen ook wel eens dodelijk ziek.
Maar als er in heel 2021 21 kinderen onder de 10 zijn overleden in Duitsland, zijn 5 bevestigde overlijdens aan vaccinatie wel veel.
Maar op een ziekte die zeer dodelijk zou zijn, is het aantal doden onder de 50 inderdaad nihil. Je kan nou eenmaal niet alle ziektes voorkomen, maar elke vaccinatiedode had voorkomen kunnen worden.
Verschil is dat Covid je overkomt, en een vaccin kies je bewust voor.
Mensen kunnen beter omgaan met de gevolgen van iets dat ze overkomt, dan iets dat het gevolg is van een bewuste keuze.
Gevolg is dat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerde kwetsbaren.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
We hebben het hier over kinderen, die helemaal niet kwetsbaar zijn mbt covid.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus een Covid dode kun je niet voorkomen, maar een vaccinatiedode wel.
Mensen kunnen beter omgaan met de gevolgen van iets dat ze overkomt, dan iets dat het gevolg is van een bewuste keuze.
Gevolg is dat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerde kwetsbaren.
Die maken geen bewuste keuze, die krijgen het gewoon toegediend.
Je maakt altijd hele rare hyperbolen en gevolgtrekkingen. Waarom? Haalt je niet op.![]()
Tja, toen een jonge bodybuilder overleed aan Covid werd er schande van gesproken dat daar zoveel aandacht voor was. Door het zo uit te vergroten werd er onnodig veel angst gezaaid over de ernst van Covid. Het zou hooguit 1 op een miljoen zijn die dat overkomt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die organisaties zoals de gezondheidsraad, het CBG en de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde begrijpen er natuurlijk ook niks van: dat zijn ook allemaal #FOPWETENSCHAPPERS
Nu is het verwijt dat er te lichtvaardig wordt gedacht over de 1 op een miljoen doden als gevolg van het vaccin...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nee, die krijgen het niet gewoon toegediend.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:33 schreef _I het volgende:
[..]
We hebben het hier over kinderen, die helemaal niet kwetsbaar zijn mbt covid.
Die maken geen bewuste keuze, die krijgen het gewoon toegediend.
Je maakt altijd hele rare hyperbolen en gevolgtrekkingen. Waarom? Haalt je niet op.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
5-11.. weloverwogen keuze..quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die krijgen het niet gewoon toegediend.![]()
![]()
Die krijgen, buiten weten van de ouders of verzorgers, het vaccin toegediend?quote:
Bijzonder.
Kun je dat onderbouwen?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Zoals ik al zei, je verzint gewoon dingen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die krijgen, buiten weten van de ouders of verzorgers, het vaccin toegediend?
Bijzonder.
Kun je dat onderbouwen?
Als ouders en verzorgers de keuze maken, krijgen kinderen het toegediend. Zo lastig is het niet.![]()
24H lockdown is ook een mogelijkheid, althans dat werd vorig jaar toch geopperd? dat je niet eens in je tuin een sigaretje mocht rokenquote:Op donderdag 16 december 2021 00:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Gas er op!!
Plaats hier uw advertentie![]()
In 2021 zijn volgens het Leids Universitair Medisch Centrum 260 kinderen opgenomen in het ziekenhuis vanwege Covid of "Multisystem Inflammatory Syndrome – Children" als gevolg van Covid, waarvan de helft op de IC is beland.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:33 schreef _I het volgende:
[..]
We hebben het hier over kinderen, die helemaal niet kwetsbaar zijn mbt covid.
Kinderen met Covid hadden een onderliggende aandoening, kinderen met MIS-C niet, die waren kerngezond voordat ze Covid kregen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
En die ouders kunnen geen zorgvuldige keuze maken?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:42 schreef _I het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je verzint gewoon dingen.
Als ouders en verzorgers de keuze maken, krijgen kinderen het toegediend. Zo lastig is het niet.
Bijzonder.
Misschien moeten we bij vaccinatie de ouders en verzorgers buiten spel zetten...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
2/3 van de basisschool kinderen zijn besmet geweest en hebben hun immuunsysteem verrijkt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
In 2021 zijn volgens het Leids Universitair Medisch Centrum 260 kinderen opgenomen in het ziekenhuis vanwege Covid of "Multisystem Inflammatory Syndrome – Children" als gevolg van Covid, waarvan de helft op de IC is beland.
Kinderen met Covid hadden een onderliggende aandoening, kinderen met MIS-C niet, die waren kerngezond voordat ze Covid kregen.
Dat er een paar (ja, op dat aantal is het een paar) in het ziekenhuis zijn gekomen en blijvend schade hebben, is verdrietig, maar onderdeel van het leven.
Er zijn geen kinderen zonder onderliggend lijden overleden in NL. Ziektes gaan rond onder kinderen, dat zorgt ervoor dat ze later beschermd zijn.
Het is ziek om je kinderen hier aan bloot te stellen, zeker als ze al ziek zijn geweest! Kinderen zijn geen schild voor ouderen.![]()
Geen gesprek mee te voeren. Met je bijzonder. Nadat je zelf een belachelijk statement hebt gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
En die ouders kunnen geen zorgvuldige keuze maken?
Bijzonder.
Misschien moeten we bij vaccinatie de ouders en verzorgers buiten spel zetten...![]()
Kinderen opofferen door vaccinatie? Ben je wel helemaal 100?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:40 schreef ludovico het volgende:
Vaccineren van kinderen, en daarmee effectief mensenlevens van kinderen opofferen voor uitermate dubieuze zorgwinst qua IC capaciteit.. Ja dat vind jij ethisch?
Reden voor vaccinatie van kinderen snap ik ook nog niet helemaal. Wellicht ter preventie van mogelijke varianten die ook effect op kinderen hebben no clue.
En ja vaccinatie plicht moet er komen voor bepaalde groepen.Als je daar niet aan meewerkt, mag je wmb alleen nog maar in de supermarkt komen of naar de huisarts. In de publieke ruimte wil ik je dan niet hebben.
![]()
![]()
maandelijks een prik is niet ver weg meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Belgie gaat ook gas gevenPlaats hier uw advertentie![]()
Dan zal die EU termijn ook snel gaan veranderen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Belgie gaat ook gas geven
UK al na 1 maand, DL 2, België nu 4 en wij 7.
De termijn voor reizen met een booster zal wel naar 6 of 3 maanden zakken, heb ik zo het idee.![]()
belachelijk!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
maandelijks een prik is niet ver weg meer.
echt niet
uitzonderingen zal je altijd hebben, weet je hoeveel miljoenen en miljoenen prikken er zijn gezet op de wereld?quote:
Dat er dan een paar mensen overlijden vanwege een onderliggende aandoening is altijd mogelijk maar echt een piepklein en zeer verwaarloosbaar aantal.![]()
Waarom niet? Werkt je vaccin niet? Wat voor last heb je van ongevaccineerde mensen. Als deze mensen ziek worden is de kans veel groter dat ze symptomen hebben, dus beter dat dan zo’n besmette stealth gevaccineerde. Die besmet je zonder dat je het door hebt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kinderen opofferen door vaccinatie? Ben je wel helemaal 100?
Reden voor vaccinatie van kinderen snap ik ook nog niet helemaal. Wellicht ter preventie van mogelijke varianten die ook effect op kinderen hebben no clue.
En ja vaccinatie plicht moet er komen voor bepaalde groepen.Als je daar niet aan meewerkt, mag je wmb alleen nog maar in de supermarkt komen of naar de huisarts. In de publieke ruimte wil ik je dan niet hebben.
![]()
260 kinderen in 2021 is dan opeens 'een paar'.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef _I het volgende:
[..]
2/3 van de basisschool kinderen zijn besmet geweest en hebben hun immuunsysteem verrijkt.
Dat er een paar (ja, op dat aantal is het een paar) in het ziekenhuis zijn gekomen en blijvend schade hebben, is verdrietig, maar onderdeel van het leven.
Er zijn geen kinderen zonder onderliggend lijden overleden in NL. Ziektes gaan rond onder kinderen, dat zorgt ervoor dat ze later beschermd zijn.
Het is ziek om je kinderen hier aan bloot te stellen, zeker als ze al ziek zijn geweest! Kinderen zijn geen schild voor ouderen.
Daarvan is de helft ongeveer kerngezond, en daar weer de helft van belandt op de IC vanwege ontsteking van de hartspier...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nee, dat is alleen verwaarloosbaar als het als gevolg van Covid is.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
uitzonderingen zal je altijd hebben, weet je hoeveel miljoenen en miljoenen prikken er zijn gezet op de wereld?
Dat er dan een paar mensen overlijden vanwege een onderliggende aandoening is altijd mogelijk maar echt een piepklein en zeer verwaarloosbaar aantal.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ziek worden overkomt je en helpt je in je verdere leven als bescherming.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
260 kinderen in 2021 is dan opeens 'een paar'.
Daarvan is de helft ongeveer kerngezond, en daar weer de helft van belandt op de IC vanwege ontsteking van de hartspier...
Die vaccinatie moet elke 6 maanden herhaald worden en brengt je niets op de lange termijn. Plus dat er elke keer een groter wordend risico is op bijwerkingen.![]()
zelfs na 2 prikken, een booster, een turbo booster en een N95 mondkapje zijn de normies nog steeds bang.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:58 schreef _I het volgende:
[..]
Waarom niet? Werkt je vaccin niet? Wat voor last heb je van ongevaccineerde mensen. Als deze mensen ziek worden is de kans veel groter dat ze symptomen hebben, dus beter dat dan zo’n besmette stealth gevaccineerde. Die besmet je zonder dat je het door hebt.Plaats hier uw advertentie![]()
Ik geef aan dat Covid iets is dat je overkomt, terwijl vaccinatie een bewuste keuze is.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef _I het volgende:
[..]
Geen gesprek mee te voeren. Met je bijzonder. Nadat je zelf een belachelijk statement hebt gemaakt.
Jij probeert dat onderuit te halen door te stellen dat het vaccineren van kinderen geen bewuste keuze is.
Dat is natuurlijk onzin.
De ouders kiezen er bewust voor om hun kinderen wel of niet te vaccineren.
Als je kind op de IC belandt vanwege een hartspierontsteking door MIS-C, als gevolg van Covid, dan is dat iets dat je kind overkomt. Het lot. Pech.
Als je kind op de IC belandt vanwege een hartspierontsteking veroorzaakt door het vaccin, dan is dat vanwege een bewuste keuze die de ouders hebben gemaakt. Dat wordt niet gezien als pech.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nope, niet in het geval van Covid.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:01 schreef _I het volgende:
[..]
Ziek worden overkomt je en helpt je in je verdere leven als bescherming.Wat onzin is, we boosteren nu omdat er een nieuwe variant is die de immuniteit van zowel gevaccineerden als ongevaccineerden weet te omzeilen.quote:Die vaccinatie moet elke 6 maanden herhaald worden en brengt je niets op de lange termijn. Plus dat er elke keer een groter wordend risico is op bijwerkingen.
De termijn van enkele maanden is juist omdat Omikron nu actief is en er snel gehandeld moet worden.
Wat afweer betreft tegen Covid: volgens sanquin neemt de hoeveelheid antistoffen bij zowel gevaccineerden als natuurlijke immuniteit af.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Waarom niet? Als je de spuitjes hebt en elke keer op tijd je boosters gaat halen waar ben je dan bang voor? Bij mij blijft iedereen welkom hoor met of zonder spuit.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar halen ze al die boosters in zo'n korte periode vandaan? Kost toch ook tijd om zoiets te ontwikkelen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Belgie gaat ook gas gevenAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Het kind.. Het kind heeft geen keuze!quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geef aan dat Covid iets is dat je overkomt, terwijl vaccinatie een bewuste keuze is.
Jij probeert dat onderuit te halen door te stellen dat het vaccineren van kinderen geen bewuste keuze is.
Dat is natuurlijk onzin.
De ouders kiezen er bewust voor om hun kinderen wel of niet te vaccineren.
Als je kind op de IC belandt vanwege een hartspierontsteking door MIS-C, als gevolg van Covid, dan is dat iets dat je kind overkomt. Het lot. Pech.
Als je kind op de IC belandt vanwege een hartspierontsteking veroorzaakt door het vaccin, dan is dat vanwege een bewuste keuze die de ouders hebben gemaakt. Dat wordt niet gezien als pech.
En jij haakt in op een gesprek wat ik had, niet de boel omdraaien.
Nee, pech overkomt je. Vaccinatie is een keuze. Als het goed is ken je de mogelijke gevolgen en heb je er bewust voor gekozen die te aanvaarden. Of die toe te passen op je kind.
En je weet op dit moment ook dat die keuze waarschijnlijk niet éénmalig is. Hoewel het doormaken van covid dat wrs wel is.![]()
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.24.21262415v1quote:Op donderdag 16 december 2021 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, niet in het geval van Covid.
[..]
Wat onzin is, we boosteren nu omdat er een nieuwe variant is die de immuniteit van zowel gevaccineerden als ongevaccineerden weet te omzeilen.
De termijn van enkele maanden is juist omdat Omikron nu actief is en er snel gehandeld moet worden.
Wat afweer betreft tegen Covid: volgens sanquin neemt de hoeveelheid antistoffen bij zowel gevaccineerden als natuurlijke immuniteit af.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook bij covid heb je bescherming. En ook volgens sanquin heb je na maanden nog natuurlijke bescherming.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, niet in het geval van Covid.
[..]
Wat onzin is, we boosteren nu omdat er een nieuwe variant is die de immuniteit van zowel gevaccineerden als ongevaccineerden weet te omzeilen.
Wat afweer betreft tegen Covid: volgens sanquin neemt de hoeveelheid antistoffen bij zowel gevaccineerden als natuurlijke immuniteit af.
Maar wie stelt bewijst. Kom maar door met je bewijs voor beide punten.![]()
En dat je geen antistoffen hebt, betekent niet dat je geen bescherming meer hebt.
Dus graag bewijs dat de geheugen cellen niet werken bij covid graag!![]()
Dat wij als mensen ons leven en sterven niet in de hand hebben betekent niet dat je geen recht hebt op gezondheidszorg.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ook niet mocht ik longkanker krijgen is mijn eigen dikke schuld en dat had ik al meer dan eens gemeld hier.
Maare makkelijk zeggen dat als god wel kan beoordelen over deze ziekte maar niet over een andere ziekte.
Hey beetje voet bij stuk houden, God works in mysterious ways toch?Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)![]()
Dit is het punt helemaal niet, die 6 overleden aan Covid kan zomaar minder zijn dan aan vaccinatie. Dat is het punt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus een Covid dode kun je niet voorkomen, maar een vaccinatiedode wel.
Gevolg is dat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerde kwetsbaren."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Doet er niet toe in het argumentquote:Op donderdag 16 december 2021 19:13 schreef _I het volgende:
[..]
Het kind.. Het kind heeft geen keuze!
Als het kind Covid krijgt is dat iets wat het kind overkomt, als het een bijwerking van het vaccin krijgt, dan is dat vanwege een keuze die gemaakt is.
Daar zit het verschil in.
Daar gaat het om.
Je probeert de discussie te ontsporen door net te doen alsof het geen keuze is als het een kind betreft dat gevaccineerd wordt.Kiek, nu zeg je het zelf ook.quote:Nee, pech overkomt je. Vaccinatie is een keuze. Als het goed is ken je de mogelijke gevolgen en heb je er bewust voor gekozen die te aanvaarden. Of die toe te passen op je kind.Nee, je kunt meerdere malen Covid oplopen.quote:En je weet op dit moment ook dat die keuze waarschijnlijk niet éénmalig is. Hoewel het doormaken van covid dat wrs wel is.
Dat is niet eenmalig.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik kan er eerlijk gezegd nu alleen nog maar om lachen. Om al die berichten waarin wordt vermeld dat er sneller én meer boosters moeten worden gezet.
Serieus? Mensen gaan straks gewoon om de maand of paar maanden zich laten volspuiten? Dezelfde prik halen die de afgelopen tijd ook niet goed heeft gewerkt en extreem snel in werking afneemt?
De eerste berichten over Omnicron zijn eigenlijk allemaal best gunstig. Hoezo wordt daar nu weer direct zo'n paniek om gevoerd? En zelfs vaccinatiecampagnes voor opgesteld en versneld?
Ik kan in ieder geval, iedereen die onder de 50 is en geen chronische aandoeningen heeft, niet meer serieus nemen die zo meteen in april al voor hun 4e booster in de rij gaan staan. Lachwekkend gewoon.
En als ongevaccineerde wordt het elke dag meer duidelijk dat ik de juiste keuze heb gemaakt en er nu ook absoluut niet meer aan ga beginnen. Wat begon als 'twee prikken en je bent klaar' is nu veranderd naar 'oneindig boosteren, om de zoveel maanden'. Ik loop nu dus al 3 prikken achter en hoe langer ik wacht, hoe hoger dat aantal wordt.
Ze maken het de ongevaccineerden zo in ieder geval wel makkelijker.![]()
Kan ook zomaar meer zijn dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is het punt helemaal niet, die 6 overleden aan Covid kan zomaar minder zijn dan aan vaccinatie. Dat is het punt.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Je geeft zelf al toe dat je de gegevens van sanquin hebt gezien.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:14 schreef _I het volgende:
[..]
Ook bij covid heb je bescherming. En ook volgens sanquin heb je na maanden nog natuurlijke bescherming.
Maar wie stelt bewijst. Kom maar door met je bewijs voor beide punten.
De laatste gegevens laten zien dat de immuniteit afneemt.
Kijk zelf maar.
Los van dat je dus eerst Covid moet krijgen om bescherming te krijgen tegen Covid...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
idd je moet wel heel goedgelovig zijn om straks elke maand een prik te nemen omdat iemand op tv zegt dat het moet. Dat is die 40% uit het experiment van Milgram die alles doen wat hen opgedragen wordt door een autoriteit.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef matigeuser het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd nu alleen nog maar om lachen. Om al die berichten waarin wordt vermeld dat er sneller én meer boosters moeten worden gezet.
Serieus? Mensen gaan straks gewoon om de maand of paar maanden zich laten volspuiten? Dezelfde prik halen die de afgelopen tijd ook niet goed heeft gewerkt en extreem snel in werking afneemt?
De eerste berichten over Omnicron zijn eigenlijk allemaal best gunstig. Hoezo wordt daar nu weer direct zo'n paniek om gevoerd? En zelfs vaccinatiecampagnes voor opgesteld en versneld?
Ik kan in ieder geval, iedereen die onder de 50 is en geen chronische aandoeningen heeft, niet meer serieus nemen die zo meteen in april al voor hun 4e booster in de rij gaan staan. Lachwekkend gewoon.
En als ongevaccineerde wordt het elke dag meer duidelijk dat ik de juiste keuze heb gemaakt en er nu ook absoluut niet meer aan ga beginnen. Wat begon als 'twee prikken en je bent klaar' is nu veranderd naar 'oneindig boosteren, om de zoveel maanden'. Ik loop nu dus al 3 prikken achter en hoe langer ik wacht, hoe hoger dat aantal wordt.
Ze maken het de ongevaccineerden zo in ieder geval wel makkelijker.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Experiment_van_MilgramPlaats hier uw advertentie![]()
Nog een keer kunnen krijgen, betekent niet dat er geen bescherming is.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft zelf al toe dat je de gegevens van sanquin hebt gezien.
De laatste gegevens laten zien dat de immuniteit afneemt.
Kijk zelf maar.
Los van dat je dus eerst Covid moet krijgen om bescherming te krijgen tegen Covid...
Sanquin liet zien dat er na maanden nog steeds antistoffen waren, en je hebt ook nog bescherming buiten de stoffen in je bloed om. Immuniteit in je bloed neemt altijd af na een tijd. En sanquin laat geen bescherming zien op geheugencellen.
2/3 is al ziek/besmet geweest.![]()
Het vaccin biedt dus bescherming.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:25 schreef _I het volgende:
[..]
Nog een keer kunnen krijgen, betekent niet dat er geen bescherming is.Dat geldt dus ook voor het vaccin.quote:Sanquin liet zien dat er na maanden nog steeds antistoffen waren, en je hebt ook nog bescherming buiten de stoffen in je bloed om. Immuniteit in je bloed neemt altijd af na een tijd. En sanquin laat geen bescherming zien op geheugencellen.Bron?quote:2/3 is al ziek/besmet geweest.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Er is geen sprake van elke maand een prik.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
idd je moet wel heel goedgelovig zijn om straks elke maand een prik te nemen omdat iemand op tv zegt dat het moet. Dat is die 40% uit het experiment van Milgram die alles doen wat hen opgedragen wordt door een autoriteit.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Experiment_van_Milgramzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik kan dit niet vereenzelvigen met een vrije samenleving. Middels demonstraties zal ik het toejuichen dat alles plat wordt gelegd als dit soort totalitaire nonsense voeten aan de aarde krijgt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar dat krijgt het al natuurlijk.. Kijk maar naar al die protesten."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:GGD Amsterdam vergroot vaccinatiecapaciteit vanwege boosterprikken
De GGD Amsterdam heeft de vaccinatiecapaciteit vergroot om alle Amsterdammers die dat willen zo snel mogelijk een boosterprik te geven. De dienst wil de komende tijd 15.000 prikken per dag kunnen zetten zodat voor eind januari iedereen boven de 18 jaar gevaccineerd kan zijn.
In congrescentrum RAI in Amsterdam-Zuid is een zogenoemd XXL-vaccinatielocatie geopend. "Met deze versnelling hopen we zoveel mogelijk Amsterdammers zo snel mogelijk te beschermen, zeker nu we te maken hebben met de nieuwe - nog besmettelijkere - omikronvariant", zegt wethouder Simone Kukenheim. "Ik roep iedereen op om deze extra bescherming te halen, voor jezelf en je naasten. Laten we voor elkaar zorgen, zeker in deze tijd."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aatregelen-nederlandSteun het Kiva Fok! team!
Geen oversterfte te bekennen. Denk niet dat er een heilig onderstefte vaccin verzonnen is.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Gek genoeg kreeg ik juist een ander gevoel hierbij. Willem heeft een aantal keer op niet-zo-subtiele wijze hints gegeven dat ie ook geen fan is van deze maatregelen (noemde het zelfs een keer gekscherend fake news). Toen ik dit hoorde had ik eigenlijk zoiets van dat ie dus net zo de bullshit is als wij dat zijn. Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar ik heb toch zo'n gevoel dat ie niet echt aan de kant van de overige Elite staat. Ik heb 'm ook nooit overtuigd horen verkondigen dat wij ons aan de regels moeten houden, zoals dat stuk verdriet grapperhaus wel deed.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:04 schreef KNAK het volgende:
TT![]()
edit
aivd leest mee![]()
![]()
Voor je naasten... Met dominante omikroj met 10% bescherming na triple booster. Ga toch weg.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Meerdere malen.. In welke mate vriend!?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Doet er niet toe in het argument
Als het kind Covid krijgt is dat iets wat het kind overkomt, als het een bijwerking van het vaccin krijgt, dan is dat vanwege een keuze die gemaakt is.
Daar zit het verschil in.
Daar gaat het om.
Je probeert de discussie te ontsporen door net te doen alsof het geen keuze is als het een kind betreft dat gevaccineerd wordt.
[..]
Kiek, nu zeg je het zelf ook.
[..]
Nee, je kunt meerdere malen Covid oplopen.
Dat is niet eenmalig."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dit roep jij nu al 1,5 jaar. Al vanaf het moment dat we nog alleen maar een dringend advies hadden om in het openbaar een mondkapje te dragen. En keer na keer na keer na keer werden er nieuwe en strengere maatregelen ingevoerd zonder veel weerwoord van tegenstanders. Nog steeds zijn de groepjes demonstranten klein en nog steeds gaan die verkleed als aardbei of kikker wat op fluitjes blazen of op pannen slaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef KNAK het volgende:
Het wordt nu toch wel tijd dat mensen op gaan staan en eisen dat deze onzin stopt voor we - de ongevaxxte - dalijk echt geen ene kant meer opkunnen
Wanneer denk je dat de gemiddelde Nederlander besluit op te gaan staan? Als ze hun 10e booster hebben weigeren ze opeens resoluut om hun 11e booster te nemen? Het gaat gewoon niet gebeuren.....nooit.Steun het Kiva Fok! team!
Je trekt die hele quote uit verband.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, toen een jonge bodybuilder overleed aan Covid werd er schande van gesproken dat daar zoveel aandacht voor was. Door het zo uit te vergroten werd er onnodig veel angst gezaaid over de ernst van Covid. Het zou hooguit 1 op een miljoen zijn die dat overkomt.
Nu is het verwijt dat er te lichtvaardig wordt gedacht over de 1 op een miljoen doden als gevolg van het vaccin...
Niet alles wordt gerapporteerd / in de statistieken netjes verwerkt, de aanleiding is vaak niet eenduidig genoeg. Maar op macro niveau qua verschillen tussen gevaxxed of niet zou je significante verschillen kunnen vinden.
1 per miljoen vinden betekent niet dat het 1 op de miljoen is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Lol.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit roep jij nu al 1,5 jaar. Al vanaf het moment dat we nog alleen maar een dringend advies hadden om in het openbaar een mondkapje te dragen. En keer na keer na keer na keer werden er nieuwe en strengere maatregelen ingevoerd zonder veel weerwoord van tegenstanders. Nog steeds zijn de groepjes demonstranten klein en nog steeds gaan die verkleed als aardbei of kikker wat op fluitjes blazen of op pannen slaan.
Wanneer denk je dat de gemiddelde Nederlander besluit op te gaan staan? Als ze hun 10e booster hebben weigeren ze opeens resoluut om hun 11e booster te nemen? Het gaat gewoon niet gebeuren.....nooit."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ongelofelijk eigenlijk als je er over nadenkt
Overal waar ik kom, vnl voor mijn werk is iedereen gelaten, half depressief, suf, feesten worden niet gehouden, mensen doen niet wat ze graag willen.
Omdat een paar no-no’s een paar regeltjes hebben geopperd op tv.
Dat iedereen daar maar gewoon naar doet snap ik niks van.Vakman pur sang![]()
Nee lees de andere berichten ook even.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat wij als mensen ons leven en sterven niet in de hand hebben betekent niet dat je geen recht hebt op gezondheidszorg.
Het ging om URK gelovigen..
Je weet wel het is gods wil dus ik laat me niet vaccineren.
Maar dat geld dan alleen voor covid.
Nja als je het heen en weer gaat spelen is het gewoon krom.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Het grootste geklaag van de Nederlander is dat we zo laat zijn begonnen met vaccineren en we nu ook als een van de laatste begonnen zijn met boosteren. Nu nog geloven dat de Nederlander in opstand gaat komen of het strenge beleid niet meer gaat pikken is gewoon naïef.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Nee, vorig jaar zeiden ze ook dat je na 2 prikjes klaar was. je ziet toch dat dit steeds verder gaat of hou je liever je kop in het zand?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is geen sprake van elke maand een prik.Plaats hier uw advertentie![]()
misschien begint het besef te komen dat dit niet zomaar is afgelopen?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk als je er over nadenkt
Overal waar ik kom, vnl voor mijn werk is iedereen gelaten, half depressief, suf, feesten worden niet gehouden, mensen doen niet wat ze graag willen.
Omdat een paar no-no’s een paar regeltjes hebben geopperd op tv.
Dat iedereen daar maar gewoon naar doet snap ik niks van.Plaats hier uw advertentie![]()
WWat niet?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
misschien begint het besef te komen dat dit niet zomaar is afgelopen?Vakman pur sang![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
uitzonderingen zal je altijd hebben, weet je hoeveel miljoenen en miljoenen prikken er zijn gezet op de wereld?
Dat er dan een paar mensen overlijden vanwege een onderliggende aandoening is altijd mogelijk maar echt een piepklein en zeer verwaarloosbaar aantal.
https://openvaers.com/ima(...)nal-report-20116.pdf
Vaers (het Amerikaanse RIVM) geeft zelf aan dat maar 1% van de bijwerkingen gemeld worden (pagina 6).
Met Covid zal het meldingspercentage ongetwijfeld hoger zijn maar het lijkt me evident dat de cijfers die naar buiten worden gebracht een vertekend beeld geven van de werkelijkheid. Piepklein en verwaarloosbaar zou ik het iig niet noemen, helemaal als je de gevallen die blijvend invalide zijn geraakt meeneemt.
Ik ben benieuwd wat de stand van zaken is als de mouwen voor de 6e booster moeten worden opgestroopt.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Agh ja hier zijn er regels maar zoals ik al vaker zei..quote:Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het grootste geklaag van de Nederlander is dat we zo laat zijn begonnen met vaccineren en we nu ook als een van de laatste begonnen zijn met boosteren. Nu nog geloven dat de Nederlander in opstand gaat komen of het strenge beleid niet meer gaat pikken is gewoon naïef.
Misschien verhuizen naar een ander land..
Noord-Korea waar het de komende 11 dagen verboden is om te lachen.
Noord-Korea: 'elf dagen lang verboden te lachen'
Nja als je er woont heb je al weinig om te lachen.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ik ben zelf ook gewoon gevaccineerd hoor maar het is die mensen hun goed recht.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee lees de andere berichten ook even.
Het ging om URK gelovigen..
Je weet wel het is gods wil dus ik laat me niet vaccineren.
Maar dat geld dan alleen voor covid.
Nja als je het heen en weer gaat spelen is het gewoon krom.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)![]()
coronamaatregelen. verschillende instanties hebben al gemeld dat t nog jaren doorgaat.quote:Plaats hier uw advertentie![]()
Het enige dat moet gebeuren is dat een net groot genoeg deel van het volk interesse verliest. Het elite tuig heeft wel macht en ze zijn doortrapt, maar ze zijn ook bang: let maar op. Ze kunnen nu nog een meerderheid overtuigen, maar ze moeten er steeds meer energie in steken. Ze houden het niet lang genoeg vol als het zo doorgaat. Daarom spelen ze nu ook hard.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je ziet het van ver al aankomen. Je hoeft niet eens tussen de regels door te lezen om te zien dat we in deze shit blijven hangen en het mogelijk alleen maar erger wordt.
Van de week liep ik door een winkelcentrum en ruim 30% van de mensen liepen zonder mondkap terwijl het wel "moest". Niemand keek op of om. We zien hier veel filmpjes van mensen die hard worden aangepakt door autoritaire kneusjes, maar het gebeurd lang niet zo vaak als die filmpjes doen lijken. Losgeslagen maatregel gekken zijn de uitzondering, niet de regel. Ik merk het ook om me heen: mensen raken het allemaal langzaam beu. Angst kan je maar zo lang in stand houden. Grote verhalen blijven maar zo lang boeind. Leugens hoef je niet eens volledig meer te ontkrachten, je moet slechts wat twijfel zaaien. Zelfs al lijken mensen niet overtuigd: laat het rustig broeien. Een beetje twijfel is genoeg, tegenzin doet de rest. Ze hoeven het niet te doorzien, als ze maar interesse verliezen. Het klinkt raar, maar desinteresse is misschien wel het machtigste middel dat er bestaat.![]()
Grappig dat je dit nog steeds blijft verkondigen... apartquote:I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Maw de massahypnose zit diep.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het grootste geklaag van de Nederlander is dat we zo laat zijn begonnen met vaccineren en we nu ook als een van de laatste begonnen zijn met boosteren. Nu nog geloven dat de Nederlander in opstand gaat komen of het strenge beleid niet meer gaat pikken is gewoon naïef.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Er worden hele stukken brood achtergelaten voor intellectueel Nederland om het kabinet aan te vegen. Maar wat jij wilt.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het grootste geklaag van de Nederlander is dat we zo laat zijn begonnen met vaccineren en we nu ook als een van de laatste begonnen zijn met boosteren. Nu nog geloven dat de Nederlander in opstand gaat komen of het strenge beleid niet meer gaat pikken is gewoon naïef."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In de mate dat je Covid hebt.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meerdere malen.. In welke mate vriend!?
Je weet wel, de ziekte.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Je weet het altijd leuk te draaien ..quote:Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je trekt die hele quote uit verband.
Niet alles wordt gerapporteerd / in de statistieken netjes verwerkt, de aanleiding is vaak niet eenduidig genoeg. Maar op macro niveau qua verschillen tussen gevaxxed of niet zou je significante verschillen kunnen vinden.
1 per miljoen vinden betekent niet dat het 1 op de miljoen is.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik verkondig dat niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Grappig dat je dit nog steeds blijft verkondigen... apartzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nee, dat zeiden ze vorig jaar niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar zeiden ze ook dat je na 2 prikjes klaar was. je ziet toch dat dit steeds verder gaat of hou je liever je kop in het zand?
Zo wordt het steeds gedraaid.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Maar we vaccineren ons wel een weg uit de crisis toch? Dat is wel gezegd, hoe vaak denk je zelf dat je je mouw ervoor op moet stropen? Geen aanval gewoon een vraag, en waar ligt voor jou de limiet?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze vorig jaar niet.
Zo wordt het steeds gedraaid.Lach met een schone bips![]()
Ik vind prachtig, had in de supermarkt een ouwe gast poos terug die niesbui kreeg... mensen lopen weg en ik sta erbij en zeg "gezondheid". Eindelijk iemand die normaal reageert zei iequote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef yinxs het volgende:
Hoe krijg je een vrije plek in de metro:
https://webmshare.com/play/1yPv0Dat is toch mooi dan denk ik.
Anders dan jij heb ik niet de illusie dat er een pasklare oplossing is die je uit de problemen helpt, en heb ik niet de illusie dat het zich vanzelf oplost als ik mijn kont tegen de kribbe gooi.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar we vaccineren ons wel een weg uit de crisis toch? Dat is wel gezegd, hoe vaak denk je zelf dat je je mouw ervoor op moet stropen? Geen aanval gewoon een vraag, en waar ligt voor jou de limiet?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Die oplossing is er wel degelijk als je er voor open zou staan de natuur zijn gang laten te gaan, Hey shit... old peope die, en ja dat is kut. Maar de rest van de wereld opsluiten is niet kut? Vroeger waren we niet zo'n pussy's en dealde we met deze shit... Een gezonde populatie opsluiten met alle gevolgen van dien, mentaal en verstoord immuun systeem. Ga je schamen en dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Anders dan jij heb ik niet de illusie dat er een pasklare oplossing is die je uit de problemen helpt, en heb ik niet de illusie dat het zich vanzelf oplost als ik mijn kont tegen de kribbe gooi.
Trusteh!Lach met een schone bips![]()
We gaan hier gewoon zwaardere maatregelen krijgenquote:![]()
Avondklokje? Horeca geheel dicht, evenals alle non-essential retail?
Dit ondanks geluiden die je zelf kan horen, berichten die je her en der zelf kan vinden, dat heel die Omicron variant gelul is. En toch doen ze het, toch pushen ze het, toch brengen ze op elke MSM kanaal naar voren als of er iets heel nieuws staat te gebeuren. Het wordt nu ook al " een nieuwe fase " genoemd in deze Corona 'crisis'...
We staan voor een nieuwe bak aan bagger wat mogelijk dat wat we al voorbij hebben zien komen gaat overtreffen.
De aanleiding voor ..... vul maar in...Mai pben rai~!![]()
Als dit geaccepteerd wordt bij een snotneus variant dan is het einde zoek, dan zijn we klaar voor klimaatlockdowns (terwijl China 10 kolencentrales per week opent).quote:Op vrijdag 17 december 2021 01:55 schreef KNAK het volgende:
[..]
We gaan hier gewoon zwaardere maatregelen krijgen![]()
Avondklokje? Horeca geheel dicht, evenals alle non-essential retail?
Dit ondanks geluiden die je zelf kan horen, berichten die je her en der zelf kan vinden, dat heel die Omicron variant gelul is. En toch doen ze het, toch pushen ze het, toch brengen ze op elke MSM kanaal naar voren als of er iets heel nieuws staat te gebeuren. Het wordt nu ook al " een nieuwe fase " genoemd in deze Corona 'crisis'...
We staan voor een nieuwe bak aan bagger wat mogelijk dat wat we al voorbij hebben zien komen gaat overtreffen.
De aanleiding voor ..... vul maar in...Plaats hier uw advertentie![]()
Klimaatlockdowns... dat hebben ze niet eens nodig om het volk in het westen op de knieen te krijgen. Alleen met deze Corona hoax hebben ze dat al voor elkaar gekregen, en ze zijn er gewoon nog steeds mee bezig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 01:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als dit geaccepteerd wordt bij een snotneus variant dan is het einde zoek, dan zijn we klaar voor klimaatlockdowns (terwijl China 10 kolencentrales per week opent).Daar komt dalijk vrolijk C19 tussen te staanquote:Mai pben rai~!![]()
![]()
Dat kan geen toeval zijn!![]()
Connecting the Dots!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Kaartje klopt niet helemaal en ze hebben de beste gemist:quote:Op vrijdag 17 december 2021 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dat kan geen toeval zijn!![]()
Connecting the Dots!
https://geohack.toolforge(...)le=Rothschild+Island
https://geohack.toolforge(...)ource:GNIS_type:isle
https://geohack.toolforge(...)_S_62_55_W_type:isle
https://geohack.toolforge(...)60_39_00_W_type:isle
https://geohack.toolforge(...)le=Coronation+Island
Alle eilanden verbonden: 2020 kilometer
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Grems op 17-12-2021 04:56:39 ]![]()
ja want de "experts"zeggen dat het heel erg word, klimaat-doden, klimaat-ziekten, en nog veeel meerquote:Op vrijdag 17 december 2021 01:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
dan zijn we klaar voor klimaatlockdowns
There is only one religion![]()
mensen krijgen nu al myocarditis door het klimaat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 05:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja want de "experts"zeggen dat het heel erg word, klimaat-doden, klimaat-ziekten, en nog veeel meerPlaats hier uw advertentie![]()
Nee joh, dat komt door het post pandemic stress syndroomquote:Op vrijdag 17 december 2021 05:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
mensen krijgen nu al myocarditis door het klimaat.![]()
![]()
Dus mensen die Covid krijgen weigeren in de zorg.quote:Op vrijdag 17 december 2021 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die oplossing is er wel degelijk als je er voor open zou staan de natuur zijn gang laten te gaan
Tja, dat heb ik hier al eens voorgesteld, maar een meerderheid begint dan te stuiteren, omdat ze toch vinden dat ze gewoon geholpen moeten worden.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dan ben je toch slecht op de hoogte. Misschien eens even opzoeken waar de term quarantaine vandaan komt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die oplossing is er wel degelijk als je er voor open zou staan de natuur zijn gang laten te gaan, Hey shit... old peope die, en ja dat is kut. Maar de rest van de wereld opsluiten is niet kut? Vroeger waren we niet zo'n pussy's en dealde we met deze shit... Een gezonde populatie opsluiten met alle gevolgen van dien, mentaal en verstoord immuun systeem. Ga je schamen en dat meen ik serieus.
Trusteh!Huilen dan.![]()
Nee, het vaccin krijgt daarvoor de schuld, ook als je niet bent gevacccineerd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 05:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
mensen krijgen nu al myocarditis door het klimaat.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het is wachten op een vaccin tegen climate change ...I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Nietus Sneeuwschuiven!quote:Op vrijdag 17 december 2021 06:58 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee joh, dat komt door het post pandemic stress syndroomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The Centers for Disease Control and Prevention’s Advisory Committee on Immunization Practices will decide Thursday whether to halt the Johnson & Johnson COVID-19 vaccine, restrict its use to certain segments of the population, or continue allowing its use with no limitations.
The committee will examine data that shows the number of people contracting blood clots after taking the Johnson & Johnson vaccine has risen from figures in April, The Washington Post reported.
The Johnson & Johnson vaccine is linked to a condition recognizable by rare blood clots — known as thrombosis with thrombocytopenia — in some patients who take it. The condition has been fatal in some cases.
https://www.westernjourna(...)gerous-side-effects/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.welt.de/wirts(...)n-Niedersachsen.html
Nur Geimpften oder Genesenen Zutritt zu Geschäften zu gewähren, ist laut Rechtssprechung nicht mit dem allgemeinen Gleichheitsgrundsatz zu vereinbaren. Deshalb hat das Oberverwaltungsgericht Lüneburg die 2G-Regel im niedersächsischen Einzelhandel gekippt.
789
Das Oberverwaltungsgericht in Lüneburg hat die erst seit kurzem geltende 2G-Regel im Einzelhandel in Niedersachsen gekippt. Die Maßnahme sei zur weiteren Eindämmung des Coronavirus nicht notwendig und auch nicht mit dem allgemeinen Gleichheitsgrundsatz vereinbar, entschied das Gericht am Donnerstag laut Mitteilung.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah, da's goed nieuws.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
https://www.welt.de/wirts(...)n-Niedersachsen.html
Nur Geimpften oder Genesenen Zutritt zu Geschäften zu gewähren, ist laut Rechtssprechung nicht mit dem allgemeinen Gleichheitsgrundsatz zu vereinbaren. Deshalb hat das Oberverwaltungsgericht Lüneburg die 2G-Regel im niedersächsischen Einzelhandel gekippt.
789
Das Oberverwaltungsgericht in Lüneburg hat die erst seit kurzem geltende 2G-Regel im Einzelhandel in Niedersachsen gekippt. Die Maßnahme sei zur weiteren Eindämmung des Coronavirus nicht notwendig und auch nicht mit dem allgemeinen Gleichheitsgrundsatz vereinbar, entschied das Gericht am Donnerstag laut Mitteilung.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
En meneer lijkt oorzaak en gevolg een beetje met elkaar te verwarren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat het om mortaliteit gaatHuilen dan.![]()
We doen het allemaal om de zorg te ontzien..quote:
en nu we in een vergrijzing zitten en er een dubbele vergrijzing aan komt gaan we minder geld in de zorg steken???
En meer in handhaving ???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar 'we' gaan helemaal niet minder geld in de zorg steken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
We doen het allemaal om de zorg te ontzien..
en nu we in een vergrijzing zitten en er een dubbele vergrijzing aan komt gaan we minder geld in de zorg steken???
En meer in handhaving ???Huilen dan.![]()
er komt niet meer geld voor de Zorgquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'we' gaan helemaal niet minder geld in de zorg steken.
Er komt geen geld om de lonen op te hogen
ja er wordt nog geinvesteerd
maar minder als dat nodig zou zijn om de zorg op het juiste peil te houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)emonstratie-den-haag
Haha, ik kreeg hier laatst te horen dat “het me zou sieren als ik geen mening over de agenten had in een filmpje”
Nu worden ze toch vervolgd. Mooi he, vooruitziende blik.![]()
waarom mag je daar geen mening over hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:19 schreef _I het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)emonstratie-den-haag
Haha, ik kreeg hier laatst te horen dat “het me zou sieren als ik geen mening over de agenten had in een filmpje”
Nu worden ze toch vervolgd. Mooi he, vooruitziende blik.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://dissident.one/2021/12/15/25102/
Meer dan 870.000 ondertekenaars van de “Verklaring van Great Barrington”: In oktober 2020 is de campagne “De Verklaring van Great Barrington” begonnen als een oproep van vooraanstaande wetenschappers en artsen om de massavaccinatie met een nog experimenteel boodschapper-RNA-vaccin te stoppen. Drie hooggeplaatste wetenschappers hadden toen de leiding:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kwam ineens een lurker het topic in om me te vertellen dat het me sieren als ik mn woorden terug nam. Want ik wist de voorgeschiedenis niet. Had geen voorgeschiedenis nodig om te kunnen concluderen dat als iemand ligt, de agressie van de politie kan stoppen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mag je daar geen mening over hebben?![]()
Ik draai geen ene fuck. Bij een ziekte zonder oversterfte mensen een medisch behandeling opdringen die dodelijk kan zijn moet met fluwelen handschoenen benaderd worden. Jij gebruikt berenklauwen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet het altijd leuk te draaien .."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik draai geen ene fuck. Een ziekte zonder oversterfte mensen een medisch behandeling opdringen dat dodelijk kan zijn moet met fluwelen handschoenen benaderd worden. Jij gebruikt berenklauwen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet het altijd leuk te draaien ..Limitless deze mensen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar we vaccineren ons wel een weg uit de crisis toch? Dat is wel gezegd, hoe vaak denk je zelf dat je je mouw ervoor op moet stropen? Geen aanval gewoon een vraag, en waar ligt voor jou de limiet?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
ik lees gelukkig steeds meer berichten op Twitter van mensen die er klaar mee zijn, de booster en de qr zijn een stap teveelquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik draai geen ene fuck. Een ziekte zonder oversterfte mensen een medisch behandeling opdringen dat dodelijk kan zijn moet met fluwelen handschoenen benaderd worden. Jij gebruikt berenklauwen.
[..]
Limitless deze mensen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Correlatie is geen causaliteit en dit is nog erger dan dat gecherrypicked eigenlijk. Dit zegt letterlijk niks.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vorige week was er opnieuw sprake van oversterfte, waardoor er nu 24 weken op rij meer doden zijn gevallen dan verwacht. Met een oversterfte van 12,9 duizend is de oversterfte inmiddels acht procent hoger dan in 'coronajaar' 2020. Diverse internationale statistische analyses hebben al verschillende verklaringen aangewezen. Voor Nederland is deze week een Bayesiaanse analyse gepubliceerd. De studie wijst op de injecties als één van de factoren voor sterfte, maar alleen voor de groep van 65 tot 80 jaar.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) publiceerde vandaag de sterftecijfers tot en met 12 december. Daaruit blijkt dat er dit jaar ruim 158 duizend mensen zijn overleden. Dat zijn er 12,9 duizend meer dan waar het cijferinstituut op had gerekend. Met een oversterfte van ruim duizend overlijdens is er wel iets minder sterfte dan vorige week. De huidige sterftegolf lijkt haar hoogtepunt voorlopig te hebben bereikt en we zitten nu op het niveau van de zogenaamde “tweede golf”.
Er waren dit jaar 43 weken met oversterfte
Er overlijden al langere tijd meer mensen dan verwacht. De afgelopen 37 weken was er met uitzondering van één week, sprake van een aaneengesloten reeks van oversterfte. Ook in het eerste deel van het jaar was het meestal raak, met uitzondering van een aantal weken in het voorjaar, toen er enkele weken een lagere sterfte was dan verwacht.
In totaal waren er dit jaar maar zes weken waarin de sterftecijfers gunstig uitvielen. De korte periode van ondersterfte in het voorjaar, duurde vijf weken en volgde op de “tweede golf”. De lage sterfte werd destijds door de autoriteiten en de media in allerijl toegeschreven aan het succes van de injecties, die sinds eind januari worden verstrekt. Het ligt echter voor de hand dat deze lagere sterfte een logisch gevolg was van de eerdere sterftegolf onder ouderen: de allerzwaksten waren immers al overleden.
Oversterfte sinds zomer: 10 duizend gevallen
Het overgrote gedeelte van de oversterfte vond plaats vanaf de zomer: sinds begin juni waren er ruim 10 duizend sterfgevallen meer dan het CBS vooraf had ingeschat. Het grootste gedeelte van deze oversterfte vond plaats onder mensen vanaf 65 jaar, tegenwoordig vooral bekend als de “kwetsbare groep”. Maar er inmiddels ook 1,7 duizend meer sterfgevallen onder mensen die jonger waren dan 65 jaar. Het is opvallend dat de oversterfte hoofdzakelijk vanaf de zomer speelt. Er was toen immers een hoge vaccinatiegraad bereikt.
Statistisch onderzoek: mogelijk verband met injecties
Deze week publiceerden prof. dr. Ronald Meester, prof. dr. Theo Schetters en informatieanalist Wouter Aukema hun resultaten van een Bayesiaanse analyse met Nederlandse overheidsdata van sterftecijfers, in combinatie met officiële cijfers van het vaccinatieprogramma. Uit deze analyse blijkt dat er een mogelijk verband is tussen sterfte en vaccins, maar alleen voor de groep 65 tot 80-jarigen. Voor de overige leeftijdsgroepen is dit niet aangetoond. De onderzoekers stellen dat er meer onderzoek nodig is (door de autoriteiten) en dat massavaccinatie niet mag doorgaan zonder het publiek te informeren over risico's.
Internationale verklaringen voor de oversterfte
Oversterfte speelt in veel landen een rol en verschillende statistici doen al langere tijd onderzoek naar de oorzaak. De hoge sterfte in de meeste landen vindt plaats vanaf de zomer. Diverse statistische analyses en studies hebben geleid tot een combinatie van verklaringen, die per land in meer of mindere mate van toepassing lijken te zijn, namelijk:
Er is meer oversterfte dan vorig jaar maar er waren minder coronadoden.
Bij een hogere vaccinatiegraad is er meer oversterfte.
Virusangst leidt tot zelfisolatie, eenzaamheid en de dood.
Lockdowns en maatregelen veroorzaken psychisch lijden en overlijden.
De injecties veroorzaken bijwerkingen, ziekenhuisopnames en overlijden.
Opsluiting leidt tot minder beweging en een ongezonde levensstijl.
De minister wil niets weten van deze bevindingen
Op 1 december nam de Tweede Kamer een motie van Pieter Omtzigt aan, waarin wordt opgeroepen tot wetenschappelijk onderzoek naar de Nederlandse oversterfte. Kamerlid Van Houwelingen vroeg gisteren opnieuw aandacht voor het onderwerp en attendeerde minister De Jonge op de bevindingen uit de Bayesiaanse analyse van Meester, Schetters en Aukema. Tijdens het debat beschuldigde de minister Van Houwelingen vervolgens van het verspreiden van desinformatie.
Bronnen: Onderzoek Mind, Oversterftepatroon 2021 Nederland, Onderzoek Steyer/Kappler, Onderzoek Crawford, Sterftepatroon wlz-gebruikers, CBS sterftecijfers 2021 week 49
https://danielvdtuin.subs(...)ost&utm_medium=emailThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naar deze gaat mijn voorkeur als ik toch moet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
The Centers for Disease Control and Prevention’s Advisory Committee on Immunization Practices will decide Thursday whether to halt the Johnson & Johnson COVID-19 vaccine, restrict its use to certain segments of the population, or continue allowing its use with no limitations.
The committee will examine data that shows the number of people contracting blood clots after taking the Johnson & Johnson vaccine has risen from figures in April, The Washington Post reported.
The Johnson & Johnson vaccine is linked to a condition recognizable by rare blood clots — known as thrombosis with thrombocytopenia — in some patients who take it. The condition has been fatal in some cases.
https://www.westernjourna(...)gerous-side-effects/
Liever Sputnik. Of gewoon geen mRNA vaccin... Als die er een keertje komt.
Liever word ik gewoon niet gedwongen shit te doen tegen mijn wil maarja. Helaas."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
jij kiest voor Janssen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar deze gaat mijn voorkeur als ik toch moet.
Liever word ik gewoon niet gedwongen shit te doen tegen mijn wil maarja. Helaas.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon weigeren tot de laatste snik. Er zijn nog miljoenen, en in het ergste geval enkele 100 duizenden in dit land die zich niet laten vaxxen. Als deze groep gaat toegeven is de overgebleven groep zo klein dat we dan inderdaad geen kant meer op kunnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar deze gaat mijn voorkeur als ik toch moet.
Liever word ik gewoon niet gedwongen shit te doen tegen mijn wil maarja. Helaas.
Er is verder ook geen vax die minder 'erg' is dan de ander. Ze zijn allemaal fout. Moeten kiezen tussen en kakkerlak en een pissebed is geen keuze.Mai pben rai~!![]()
Desinformatie. Wat een aperte lul is het ook die Hugo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:59 schreef greysbones het volgende:
Vorige week was er opnieuw sprake van oversterfte, waardoor er nu 24 weken op rij meer doden zijn gevallen dan verwacht. Met een oversterfte van 12,9 duizend is de oversterfte inmiddels acht procent hoger dan in 'coronajaar' 2020. Diverse internationale statistische analyses hebben al verschillende verklaringen aangewezen. Voor Nederland is deze week een Bayesiaanse analyse gepubliceerd. De studie wijst op de injecties als één van de factoren voor sterfte, maar alleen voor de groep van 65 tot 80 jaar.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) publiceerde vandaag de sterftecijfers tot en met 12 december. Daaruit blijkt dat er dit jaar ruim 158 duizend mensen zijn overleden. Dat zijn er 12,9 duizend meer dan waar het cijferinstituut op had gerekend. Met een oversterfte van ruim duizend overlijdens is er wel iets minder sterfte dan vorige week. De huidige sterftegolf lijkt haar hoogtepunt voorlopig te hebben bereikt en we zitten nu op het niveau van de zogenaamde “tweede golf”.
Er waren dit jaar 43 weken met oversterfte
Er overlijden al langere tijd meer mensen dan verwacht. De afgelopen 37 weken was er met uitzondering van één week, sprake van een aaneengesloten reeks van oversterfte. Ook in het eerste deel van het jaar was het meestal raak, met uitzondering van een aantal weken in het voorjaar, toen er enkele weken een lagere sterfte was dan verwacht.
In totaal waren er dit jaar maar zes weken waarin de sterftecijfers gunstig uitvielen. De korte periode van ondersterfte in het voorjaar, duurde vijf weken en volgde op de “tweede golf”. De lage sterfte werd destijds door de autoriteiten en de media in allerijl toegeschreven aan het succes van de injecties, die sinds eind januari worden verstrekt. Het ligt echter voor de hand dat deze lagere sterfte een logisch gevolg was van de eerdere sterftegolf onder ouderen: de allerzwaksten waren immers al overleden.
Oversterfte sinds zomer: 10 duizend gevallen
Het overgrote gedeelte van de oversterfte vond plaats vanaf de zomer: sinds begin juni waren er ruim 10 duizend sterfgevallen meer dan het CBS vooraf had ingeschat. Het grootste gedeelte van deze oversterfte vond plaats onder mensen vanaf 65 jaar, tegenwoordig vooral bekend als de “kwetsbare groep”. Maar er inmiddels ook 1,7 duizend meer sterfgevallen onder mensen die jonger waren dan 65 jaar. Het is opvallend dat de oversterfte hoofdzakelijk vanaf de zomer speelt. Er was toen immers een hoge vaccinatiegraad bereikt.
Statistisch onderzoek: mogelijk verband met injecties
Deze week publiceerden prof. dr. Ronald Meester, prof. dr. Theo Schetters en informatieanalist Wouter Aukema hun resultaten van een Bayesiaanse analyse met Nederlandse overheidsdata van sterftecijfers, in combinatie met officiële cijfers van het vaccinatieprogramma. Uit deze analyse blijkt dat er een mogelijk verband is tussen sterfte en vaccins, maar alleen voor de groep 65 tot 80-jarigen. Voor de overige leeftijdsgroepen is dit niet aangetoond. De onderzoekers stellen dat er meer onderzoek nodig is (door de autoriteiten) en dat massavaccinatie niet mag doorgaan zonder het publiek te informeren over risico's.
Internationale verklaringen voor de oversterfte
Oversterfte speelt in veel landen een rol en verschillende statistici doen al langere tijd onderzoek naar de oorzaak. De hoge sterfte in de meeste landen vindt plaats vanaf de zomer. Diverse statistische analyses en studies hebben geleid tot een combinatie van verklaringen, die per land in meer of mindere mate van toepassing lijken te zijn, namelijk:
Er is meer oversterfte dan vorig jaar maar er waren minder coronadoden.
Bij een hogere vaccinatiegraad is er meer oversterfte.
Virusangst leidt tot zelfisolatie, eenzaamheid en de dood.
Lockdowns en maatregelen veroorzaken psychisch lijden en overlijden.
De injecties veroorzaken bijwerkingen, ziekenhuisopnames en overlijden.
Opsluiting leidt tot minder beweging en een ongezonde levensstijl.
De minister wil niets weten van deze bevindingen
Op 1 december nam de Tweede Kamer een motie van Pieter Omtzigt aan, waarin wordt opgeroepen tot wetenschappelijk onderzoek naar de Nederlandse oversterfte. Kamerlid Van Houwelingen vroeg gisteren opnieuw aandacht voor het onderwerp en attendeerde minister De Jonge op de bevindingen uit de Bayesiaanse analyse van Meester, Schetters en Aukema. Tijdens het debat beschuldigde de minister Van Houwelingen vervolgens van het verspreiden van desinformatie.
Bronnen: Onderzoek Mind, Oversterftepatroon 2021 Nederland, Onderzoek Steyer/Kappler, Onderzoek Crawford, Sterftepatroon wlz-gebruikers, CBS sterftecijfers 2021 week 49
https://danielvdtuin.subs(...)ost&utm_medium=email
Zum kotzen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Alle dieren maar preventief ruimen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:36 schreef greysbones het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)ARU7pN?ocid=msedgntp
van vleermuis naar muisMai pben rai~!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Desinformatie. Wat een aperte lul is het ook die Hugo.
Zum kotzen![]()
Wat precies? Nochtans lijkt er meer desinformatie te staan in de reactie die je citeert dan dat er uit de mond van De Jonge komt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Desinformatie. Wat een aperte lul is het ook die Hugo.
Zum kotzenHuilen dan.![]()
Pfizer met die hartkwalen.. Klinkt permanenter.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik beloof bij deze te protesteren als ze iets met plicht willen gaan implementeren..quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Gewoon weigeren tot de laatste snik. Er zijn nog miljoenen, en in het ergste geval enkele 100 duizenden in dit land die zich niet laten vaxxen. Als deze groep gaat toegeven is de overgebleven groep zo klein dat we dan inderdaad geen kant meer op kunnen.
Er is verder ook geen vax die minder 'erg' is dan de ander. Ze zijn allemaal fout. Moeten kiezen tussen en kakkerlak en een pissebed is geen keuze.
Ga alleen mijn relatie niet op het spel zetten voor hele terechte principes. En die vakantie.
Vergeef het ze nooit alleen eng nekken allemaal."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Mondkapjes voor dieren,1.5m, volspuiten met vaccins en huisdieren van de ongevaccineerden in beslag nemen en euthanaseren. Zoiets?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:37 schreef KNAK het volgende:
[..]
Alle dieren maar preventief ruimen dan?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Laat ze het eerst maar onderzoeken, daarna komen we weer op het punt uit dat Corona een virusje is zoals de griep/verkoudheid en 99% van de mensen er geen last van hebben/krijgen en het gebruik van medicijnen niet nodig is. Wellicht de zwakkeren/ouderen/kwetsbaren moeten even opletten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:17 schreef mootie het volgende:
Hoe staan jullie tegenover de coronapil?Begrijpelijk gezien we een hoek ingedreven worden, maar toch... Alles proberen om dat eindpunt te voorkomen, en als daar heftig demonstreren voor nodig is knippen we ook hier de gaten in de skimuts. Laten we hopen dat de grote groep die nu moet boosteren zich gaat aansluiten bij de groep weigeraars. Zo lang de meerderheid krap is kunnen ze geen extreme gekke dingen invoeren, al heeft het nu wel alle schijn dat ze dat wel gaan proberen, de fuckers...quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze te protesteren als ze iets met plicht willen gaan implementeren..
Ga alleen mijn relatie niet op het spel zetten voor hele terechte principes. En die vakantie.
Vergeef het ze nooit alleen eng nekken allemaal.Mai pben rai~!![]()
ik neem niks meer serieus van die drugpushers.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:17 schreef mootie het volgende:
Hoe staan jullie tegenover de coronapil?Plaats hier uw advertentie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: